Prima service, goed geholpen en juiste prijs -kwaliteit verhouding

Snel en goed

storing werd snel verholpen

keuring op tijd uitgevoerd, nette werkplaats , vriendelijk personeel

keuring op tijd uitgevoerd, nette werkplaats, vriendelijk personeel

Topservice!

Mijn uitlaat moest geheel vervangen worden, prijs was van tevoren bekend. Omdat ik besloot te wachten, had ik me voorbereid op uurtje, misschien 2... Binnen no time was de klus geklaard, olie was gelijk gecheckt en de prijs lager dan ingepland. Top service , helder en je weet waar je aan toe bent

Snelle en correcte service.

Erg nette en ge -organiseerde garage. Duidelijke afspraken. Wij als camperinterieur -bouwer "Timmer Tilia" komen hier regelmatig voor het onderhoud van onze auto's en campers. Het is zaak dat wij onze klanten met een betrouwbare auto of camper de weg op sturen. Zeker een aanrader. prijs kwaliteit is erg goed.

Snelle en betaalbare service.

Versnellingsbakoliewissel Volvo V60 kon vlot worden uitgevoerd en was flink voordeliger dan bij de dealer. Ik kon er mooi een uurtje werken terwijl ik erop wachtte.

Blij mee

Ik kon hier snel terecht voor een reparatie aan de airco van mijn auto.

Vandaag voor de Apk geweest, kon netjes wachten in de ruimte en was in een uurtje weer klaar!

Ontzettend goede service en een betrouwbaar adres

Weer helemaal top!!

Al 6 jaar lang altijd vertrouwd adres voor goed onderhoud!

Correct en goede service!

Geheel volgens afspraak afgehandeld.

Goede afspraken en service

Keurige Offerte gekregen en reparatie volgens afspraak uitgevoerd.

Top service!

Afspraak is afspraak, Prettig contact een een keurige reparatie. Auto rijdt weer als nieuw.

Deskundig, transparant, servicegericht.

Prima leenfietsje gekregen, auto vakkundig gerepareerd, helder in de prijzen.

Meedenkend, duidelijk en snel geregeld.

Uitstekend geholpen, goede prijs kwaliteit. Snel aan de beurt.

Service volgens afspraak

Mooi prijsje voor de APK!

Supersnelle service

Nadat mijn auto er plotseling mee ophield ben ik gelijk naar Jurjen Jonker gegaan. Direct geholpen, auto werd gemaakt en kon ik 'm 2 dagen later alweer ophalen.

Reparatie snel en vakkundig uitgevoerd.

Roetfilter defect, snel en vakkundig roetfilter vervangen voor een prima en eerlijke prijs.

Afspraak is afspraak, geen gezeur.

Alles volgens afspraak geregeld.

Altijd goed

Altijd correct

Wij vertrouwen blindelings op Jurjen en team

Zeer goede service waarbij goed wordt gekeken wat de auto nodig heeft zonder onnodig hoge kosten te maken.

Vlot en vakkundig

Vlotte en vakkundige autoservice. Tevens wordt de mogelijkheid geboden om de auto thuis op te laten halen

Uitstekend en betrouwbaar

Zeer positief.

Top service.

Nogmaals bedankt voor de snelle service.