Vlot en correct geholpen zonder moeilijk gedoe en normale prijzen.

Na dik 10 jaar trouwe klant bij Wensink ga ik voortaan naar Jurjen Jonker. Je wordt hier vlot en correct geholpen zonder moeilijk gedoe. Niets is meer goedkoop uiteraard maar hier niet het gevoel dat je gelijk de hoofdprijs betaald.

Top garage

Top garage snelle en goede service

Service gericht

Zover ik kan zien is er goed werk verricht. Ging bij mij om een bandenwissel naar nieuwe velgen. Prijs was prima.

Noflyk bedriuw

Goede service en kwaliteit

Auto vakkundig onderhouden. Goede service en kwaliteit.

Vriendelijk

Super service, kwaliteit en prijs

Afspraak is afspraak bij de garage. Geen verrassingen bij de keuring of onderhoud. Voor ons geen andere garage weer!

Altijd goed geregeld

Top service, proberen ook altijd mee te denken en een oplossing te vinden. Gewoon hier naartoe voor je onderhoud!

Goed en snel het probleem op pgelost

Bracht mijn auto en na overleg werd ik snel geholpen zodat ik weer verder kan.

Altijd prima service!

Naast de prima service ook vriendelijk en duidelijk.

Prima geregeld

Heb mijn BMW voor een reparatie gebracht. Keurig gemaakt, prima communicatie, nette prijs.

Super snelle service

Auto brengen en binnen een paar uur was de auto alweer gereed, en netjes de auto terug gebracht

Word goed geholpen, duidelijk in afspraken

Plezierig

Een probleem met je auto? Ga naar Jurgen Jonker!

Ik maakte me grote zorgen om me auto , storing op display ivm motorolie, terwijl ik elke 3 weken alles controleer. Terwijl het probleem in me hoofd steeds groter werd, fixte garage Jurgen Jonker het probleem ondanks de drukte snel en viel het mee. Een top service en betaalbaar!

Tevreden klant bij dit bedrijf. Vriendelijk & correct geholpen iedere keer.

Alleen maar goede ervaringen gehad overvele jaren. Professioneel bedrijf. Kan ook niet anders als er 'Bosch Carservice' op de gevel staat. Dat logo mag je niet zo maar voeren.

Goede garage met prettige mensen

Ben met Peugeot 607 voor de automatische transmissie geweest. Doorgespoeld en olie vervangen. Tevreden met vlotte afhandeling. Aanrader!

altijd goed

een aanrader voor onderhoud

Uitstekend!

Vriendelijke mensen en een goede service.

Prima service en afspraak is afspraak.

Goede kwaliteit TOP

Altijd binnen de gestelde tijd klaar.

Prima service. Duidelijke uitleg. Goed werk geleverd.

Snel een afspraak met goede prijs

Snel een afspraak met goede prijs

Snel regelt

Apk keuring

Snel kan niet beter.

Keurige aflevering plus na zorg.

goede service

goede, professionele service, vriendelijk, goede kennis van zaken

Staan altijd voor je klaar

Vaste klant en worden altijd super geholpen,zowel met onderhoud en als er problemen met de auto zijn. zo ook vandaag weer, lekke band voor huis en Jurjen zijn team heeft ons weer uit de brand geholpen en we rijden alweer op nieuwe banden.