voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben er maar een keer geweest maar de klantvriendelijkheid is simpelweg gewoon zeer goed te noemen. Prijs kwaliteit zou iets scherper kunnen zodat het bedrijf nou juist daarmee zijn extra punten kan pakken. Verder stralen de werkplaats en kantoorruimte een nette en schone indruk uit.

Prima service Goed contact Snelle afhandeling

goede service, goed behandeld

Was op zoek naar winterbanden voor een Peugeot 107, juist in een periode dat iedereen deze zocht. Via Marktplaats in contact gekomen met Buitendijk Auto\'s. Banden (Bridgestone Blizzak LM 30)nog beschikbaar, dus meteen een setje gereserveerd. Betalen en een paar dagen later werden de banden per koerier thuis (Zuid-Holland) afgeleverd. Netjes op de stalen velg, gebalanceerd en wel.

perfect, zeker aan te bevelen

Na het heftige begin van de winter naarstig op zoek gegaan naar winterbanden met velgen voor Toyota Aygo. Bijna nergens meer te krijgen. Prima geholpen door Fam. Buitendijk. Wat is afgesproken is goed nagekomen. Binnen een paar dagen zijn de banden en velgen keurig verpakt thuisbezorgd. Bedankt voor den snelle en goede service.

goede service, goed behandeld

Heeft mij en betrouwbare indruk gegeven

goede service, goed behandeld

Eindelijk een garagebedrijf die met je meedenkt. Ze zijn betrokken, servicegericht en hebben verstand van zaken. Hier kun je als ondernemer met een gerust hart je bedrijfswagen kopen en laten onderhouden.

perfect, zeker aan te bevelen

onze ervaring met buitendijk bedrijfswagens is uitmuntend goed zowel met ons prive auto en bedrijfswagen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

ik ben via mijn broer in contact gekomen met buitendijk auto,s . ik heb er inmiddels enkele auto,s gekocht en moet zeggen dat ik zelden zo,n goede service heb genoten als bij dit autobedrijf . ik kan hier aangeven wat voor auto ik zoek en elke auto die ik er heb gekocht voldeden prima . ik ben zeer tevreden over de service en de klantvriendelijkheid van dit bedrijf en zou dit graag willen aanbevelen aan anderen .

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb twee dochters waar zoals iedere vader erg zuinig op ben. Beide rijden in een nieuwe auto ( C1 en 107). Voor dat de winter begon zocht ik naar winterbanden voor deze beide auto\'s. Hier in het westen was dat in oktober al een groot probleem om deze te krijgen, en dan ook nog voor absurde prijzen, en wachttijden. Middels een advertentie op marktplaats kwam ik in contact met dit bedrijf. Ik kreeg direct goed advies en dit alles ook nog voor een fatsoenlijke prijs. Ik heb 2 setjes gemonteerd op velg daarom gekocht bij dit bedrijf. Blijft nog de afstand tussen Emmen en Rozenburg. Welnu geen probleem!!!! Na enig overleg werden de banden keurig bij mij thuis afgeleverd. Gezien de weersomstandigheden van de laatste 2 maanden ben ik blij dat dit allemaal zo keurig en vlot verlopen is. Ik ben blij dat mijn dochters nu een stuk veiliger rond touren. Top!!!!

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

Zéér positief, accuraat, vriendelijk en service gericht bij een bestelling via internet, goede ondersteuning (bv. bij internet probleem electronisch bankieren), technisch goed, etc.

perfect, zeker aan te bevelen

Was al een maand op zoek naar winterbanden. overal uitverkocht. Zag ik op marktplaats . Het bedrijf Buitendijk in Emmen staan Direct gemaild ,kreeg ik gelijk anwoord terug met een prijs opgave.Inclusief alles dat ik niet voor verassing kwam te staan. Gelijk een afspraak gemaakt. We zijn zeer tevreden hoe ze daar met de klanten omgaan heel gastvrij. En dan de service die ze geven. Om m,n winterbanden weer gratis naar zomerbanden om te wisselen vind ik echt top hoor. een dikke tien

perfect, zeker aan te bevelen

zakelijk een ondernemer die ondernemers verstaat onze bedrijfswagen zijn in goede handen en altijd in top conditie planning is op korte termijn geen enkel probleem

perfect, zeker aan te bevelen

een zeer correct bedrijf waar afspraken worden nagekomen. klantvriendelijk d.m.v. een kop koffie en zakelijk een leen auto. ook even tussendoor voor een spoedreparatie is geen enkel probleem.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb bij Peter Buitendijk een set lichtmetalen velgen met dunlop winterbanden voor mijn citroën c1 gekocht. Ik ben via een advertentie op marktplaats bij hem terecht gekomen en ben zeer tevreden over de aankoop! Heb meerdere keren zowel via de mail als telefonisch contact gehad en heb dit iedere keer weer als bijzonder prettig ervaren. Banden en velgen zijn keurig volgens afspraak geleverd, netjes verpakt dus onbeschadigd en prima uitgebalanceerd! Ze zitten inmiddels al weer een tijdje onder de auto en het rijdt perfekt en de velgen zien er super uit. Kortom super service en advies, scherpe prijs, ik kan de firma Buitendijk een ieder van harte aanbevelen!! Als ik weer eens banden en/of velgen nodig heb, neem ik zeker weer contact met Peter Buitendijk op!

goede service, goed behandeld

Super! Prima service. We werden zelfs naar huis gebracht en gehaald toen de auto klaar was. Dus niet lang zitten wachten en veel koffie drinken. Nee gewoon lekker naar huis.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben al een aantal malen bij Buitendijk geweest. Bedrijf staat altijd voor je klaar. De prijzen had ik voor diverse reparaties vooraf gecontroleerd en die zijn zeer goed te noemen. Bent u op zoek naar een deskundige garage met een hoge service en goede prijzen, dan is Buitendijk zeker aan te bevelen!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

Ik had een nieuwe auto gekocht en had winterbanden nodig. Nadat ik een e-mail gestuurd had of Buitendijk velgen en banden in de juiste maat had kreeg ik direct uitstekend advies. Ik kon een dag later terecht en er werd met zorg met de auto en velgen omgegaan. De volgende keer kom ik graag weer !

goede service, goed behandeld

Vanwege de aanschaf van een nieuwe auto vlak voor de wintersport was ik met spoed op zoek naar een set winterbanden, na een zoektocht bij Buitendijk terecht gekomen, na enkele emails en telefoontjes was alles binnen twee geregeld, ondanks de feestdagen. Zelfs verzenden naar mijn dealer in IJsselstein was geen probleem. Super service, vriendelijke mensen met verstand van zaken voor een goede prijs!