perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben hier nu al weer tijdje klant en word steeds snel en eerlijk geholpen. Ze houden zich aan de gemaakte afspraken en je wordt niet nodeloos op kosten gejaagd(alles gaat in goed overleg). Het zit hem vaak in de kleine dingetjes welke het gevoel bepalen en dat zit hier helemaal goed.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette garage zowel voor aankoop als reparatie, in geval van reparatie word duidelijk vooraf overlegd en niet uitgevoerd zonder toestemming. Aankoop is bij mij nu 2X prettig verlopen en wat mij opvalt is altijd een helder gesprek ze draaien niet om dingen heen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom hier al jaren tot volle tevredenheid.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette zaak waar ze verstand hebben van auto\'s ,eerlijk en correct dat is het streef punt bij Eddy Jongens ga zo door met jullie top service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ten Dam Auto\'s is een correct kleinschalig autobedrijf waar ik als klant nog steeds centraal sta, ik kom hier voor werkplaats bezoek en winterbanden, mocht ik tzt. toe zijn aan een andere auto dan zal ik zeker niet twijfelen om hem hier te kopen. Ik zou zeggen TOP bedrijf. Martin.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig bedrijf zonder poespas met prima service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een net autobedrijf waar vriendelijke en correcte mensen werken, al jaren goede ervaring zowel met verkoop als onderhoud.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en betrouwbaar.goede service..komt afspraken100%na. Gewoonweg een goede garage voor reparatie of onderhoud of het kopen van een gebruikte auto.....mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden al vele jaren

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto hier gekocht, met een nieuwe apk bij aflevering.\r\nNog niet eens thuis gekomen of de mankementen beginnen al.\r\nAandrijf as was niet goed gemonteerd, zelfde dag geholpen.\r\nNa 2000 km een gierend piep geluid uit de remmen. Gelijk naar de dichtstbijzijnde garage gegaan want het klonk niet gezond.\r\nremschijven verkloot door verkeerde blokken die gemonteerd waren door Ten dam. Zelfs de borg pin van de houder die de rem bij mekaar houdt is even vlug provosories gemaakt door hun. Geen moeite voor fatsoenlijke originele onderdelen doen. De monteur van de andere garage verbaasde zich over hoe deze auto een apk kon krijgen in deze staat.! Levensgevaarlijk.\r\n nog geen 1500 km veder en de koppeling is versleten, hebben ze natuurlijk ook aan zitten prutsen, zodat hij nog net mee kon.\r\n3000 km auto lekt extreem veel olie, door dat de keringen van de krukas en krukassensor lek zijn. hier ook mee naar mijn vaste garage gegaan, en ja je raad het al: hier was ook al met ty ripjes geknoeid on de boel bij mekaar te houden.\r\nal ruim het dubbel bedrag uitgegeven dan wat de auto gekost heeft.\r\nKortom het is een mooie grappenmaker met zijn uitgebreide foto,s en beschrijvingen op zijn site. Auto,s zijn mooi gepoetst en op een bepaalde manier op de foto gezet. Maar technisch onderhuids is de auto een ramp. Het lijkt me logisch dat ik hier nooit meer kom. Laat u gewaarschuwd zijn. \r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf. Ik ben al weer 4 jaar trouwe klant bij Ten Dam Auto\'s en ik maak graag het ritje van Enschede naar Haaksbergen om daar mijn auto te laten onderhouden. De service is uitstekend en de prijzen zijn prima. Als er een mankement aan de auto is dan kan ik meteen langskomen en word er even naar mijn auto gekeken. De eigenaar en monteurs zijn altijd belangstellend en in voor een praatje. Het is een eerlijk bedrijf die er alles aan doet om je zo goed mogelijk te kunnen helpen. Ze verkopen leuke auto\'s voor een zacht prijsje. Mijn toekomstige auto\'s gaan hier ook zeker in onderhoud. Ik zou dit bedrijf aan iedereen aanraden!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij aflevering ontdekte de eigenaar nog een vlekje op de ruit en dat hij vond dat de kentekenplaat niet mooi genoeg zat (ik had niets gezien zelfs) en er werd direct even puntjes-op-de-i gezet.\r\nZeer tevreden en ik rij graag van Enschede naar Haaksbergen om deze auto daar in onderhoud te doen.