Zoals het hoort

Na aankoop van een niet standaard auto Kia Opirus zonder garantie en deze twee maanden gebrukt te hebben is deze veel te warm gelopen, in overleg deze retour naar Ten Dam voor onderzoek, eerst zouden alleen de koppen gevlakt hoeven te worden later bleek de motor niet meer te redden en hebben we er een andere motor in laten zetten, dit alles in goed overleg met Ten Dam, Kosten gedeeld zoals afgesproken, beide parijen hebben hier pijn aan gehad echter alleen maar lof over hoe Ten Dam met dit soort gevallen omgaat.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wordt altijd goed geholpen. Ze weten waarover ze praten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Service is top! Na de winterbandenwissel zat er een kleine trilling in het stuur/auto. Ik mocht direct terugkomen om de banden kosteloos na te laten te kijken en opnieuw uit te laten balanceren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Universeel autobedrijf met echt verstand van zaken, hier denken ze met de klant mee. Je krijgt altijd een offerte voor reparatie en deze is mij nog nooit tegengevallen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs weer een auto gekocht en keurig geholpen, ik kom hier ook voor onderhoud en reparatie dit word altijd keurig uitgevoerd tegen concurrerende tarieven.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer bekwame garage met personeel die weten waar ze voor staan. De problemen die ik had zijn goed en snel verholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service en vriendelijk personeel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, eigenaar is meedenkend en altijd op zoek naar een snelle en goedkope oplossing.\r\nPersoneel is vakbekwaam en netjes.\r\nOnderdelen zijn vaak op voorraad.\r\nOok een aanrader voor de jaarlijkse APK keuring.\r\nLeen auto aanwezig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een auto gekocht en ben hier keurig geholpen gewoon een eerlijk en duidelijk verhaal, een aankoopkeuring op eigen kosten is ook geen probleem(geen gebruik van gemaakt).

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In één woord een geweldige garage. \r\nHeb er een Audi TT cabrio gekocht met garantie. \r\nHad deze auto gevonden via internet. Wij wonen 170 kilometer bij garage ten Dam vandaan. \r\nMen nam alle tijd bij de bezichtiging voor ons. \r\nNa de auto gekocht te hebben hadden we wat kleinigheden met de Audi. De audi is bij de garage keurig weer in orde gebracht en de oude onderdelen die vervangen waren,waren keurig bewaard zodat wij konden zien wat er vervangen was. De auto was keurig gewassen en gestofzuigd toen we hem buiten kantooruren opkwamen halen, zelfs de banden waren keurig in bandenzwart gezet!!\r\nWat fijn dat we buiten kantoor uren terecht konden dit ivm dat wij er twee uur op moeten rijden en door de weeks werken wij. \r\nHet is een keurig warm en hartelijk automobielbedrijf die niet ergens achteraf op een industrieterrein zit en in een zo kort mogenlijke tijd zijn of haar zakken wil vullen. \r\nNee ten Dam auto\'s is een bedrijf met mensen die nog echt om auto\'s geven en houden, en er verstand van hebben!!\r\nIk raad iedereen aan die zoekende is naar een nette en eerlijke auto eens contact op te nemen met \'ten Dam auto\'s uit Haaksbergen\'\r\nWant wij weten waar onze volgende auto gekocht gaat worden. \r\nBedankt heren voor de perfecte behandeling die wij hebben genoten bij u. \r\n\r\nMvg Henk en Nanda. \r\nHoogblokland. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurige garage ben al jaren klant. zeer gemotiveerde mensen denken graag met je mee naar de juiste oplossingen en naar de wens van de klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom al jaren bij Ten Dam Auto\'s prima garage nette mensen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super garage

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer correct en goed bedrijf. Goeie prijs en service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed en zeer betrouwbaar door dat daar gewerkt wordt met bekwaam personeel.\r\nVoor service en onderhoud 100% safe. U gaat bij verlaten van deze garage. Veilig de weg op.\r\nEn geen aanslag op uw portemonnee.van woeker prijzen na onderhoud of reparatie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is een bedrijf dat met je meedenkt. De service is altijd snel en een stapje extra wordt altijd gezet. Eddy en zijn team doen wat je van een vakgarage mag verwachten. \r\nTop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over dit bedrijf, ik ga er al jaren heen voor onderhoud, reparatie en apk. Monteurs met verstand van zaken, altijd klantvriendelijk en goede service.\r\n\r\nMvg Jesper Dimmendaal

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In maart heb ik bij Ten Dam auto\'s een Opel Vectra Wagon uit 2005 met iets meer dan 110,000 kilometers op de teller voor net geen € 6000,- gekocht. Ik werd prima geholpen, alhoewel er bij de testrit wel iemand van het bedrijf mee ging. Dit komt toch een beetje over als een gebrek aan vertrouwen. \r\n\r\nNa de testrit besloten de auto meteen aan te schaffen, had er een goed gevoel bij. De optie van garantie niet genomen (6 maanden voor meer dan € 600 vond ik te prijzig). Op de terug weg en de dagen er na problemen gehad met de versnellingsbak, hij ging er lastig in z\'n 1. Dezelfde week nog de auto terug gebracht naar Ten Dam. De versnellingsbak moest er uit, en een andere in. De eigenaar van Ten Dam auto\'s gaf aan dat ze er niets van af wisten, ik heb er mijn twijfels bij. \r\n\r\n€ 300,- extra moeten betalen, zij namen de aanschaf en montage kosten deels voor eigen rekening. Opzicht netjes, maar toch een beetje teleurstellend. Het blijft een groot risico om bij een handelaar een auto te kopen. Als het kan, koop bij een dealer, of laat je auto goed controleren door een (onafhankelijke) monteur. \r\n\r\nWel erg blij met hoe de auto nu rijdt en schakelt, inclusief de extra kosten nog steeds een prima aankoop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super services en super monteurs. Raad iedereen aan om naar deze garage te gaan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super blij met mijn Opel Agila \r\nNa de proefrit helemaal weg van de auto \r\nIk ben goed geïnformeerd en ze zijn erg klantvriendelijk \r\nBedrijf is zeker een aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn en betrouwbaar adres

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben hier nu al weer tijdje klant en word steeds snel en eerlijk geholpen. Ze houden zich aan de gemaakte afspraken en je wordt niet nodeloos op kosten gejaagd(alles gaat in goed overleg). Het zit hem vaak in de kleine dingetjes welke het gevoel bepalen en dat zit hier helemaal goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette garage zowel voor aankoop als reparatie, in geval van reparatie word duidelijk vooraf overlegd en niet uitgevoerd zonder toestemming. Aankoop is bij mij nu 2X prettig verlopen en wat mij opvalt is altijd een helder gesprek ze draaien niet om dingen heen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom hier al jaren tot volle tevredenheid.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette zaak waar ze verstand hebben van auto\'s ,eerlijk en correct dat is het streef punt bij Eddy Jongens ga zo door met jullie top service.

Over Ten Dam Auto's