Denken mee met de klant.

Mijn auto stond niet op de planning, echter hebben ze dit direct goed opgelost en fijn met mij meegedacht. Kundig en vakwerk. Geven uitleg over de werkzaamheden. Ik was erg tevreden.

Zeer tevreden met koop Opel Cascada

Afgelopen week een Opel Cascada bij dit bedrijf gekocht. Zeer tevreden over dit bedrijf. Door zowel Harrie als de andere monteur wordt je zeer vriendelijk te woord gestaan. Beiden komen zeer betrouwbaar, eerlijk en deskundig over en staan ook meteen voor je klaar. Afspraken worden nagekomen. Kortom een betrouwbare garage. Zeker een aanrader om een auto te kopen.

Betrouwbaar

Ik wordt altijd netjes te woord gestaan. Alles wordt goed uitgelegd en afspraken worden nagekomen.

• Bereikbaarheid

Vriendelijk, eerlijk, en heel service gericht.

Onlangs een gebruikte Ford Ecosport gekocht, maar achteraf toch 2 garantiepuntjes gehad. Na telefonisch contact werd er snel tijd vrijgemaakt, waarna de storingen snel en vakkundig opgelost werden. Geen enkel probleem. Ze denken echt met de klant mee. Dit bedrijf is zeer betrouwbaar, en ook zeker een aanrader.

• Bereikbaarheid

Betere klantenservice bestaat er niet!

Ik had met spoed een auto nodig. Meneer heeft overgewerkt om dezelfde dag nog een auto te kunnen leveren. Auto zag er splinter nieuw uit en de service van meneer was perfect. Ik heb de auto inmiddels 2 weken en heb al verre afstanden gereden niks op aan te merken. Zeker een aanrader om een auto te kopen!

Aankoop gebruikte auto

Heb hier een mooie auto gekocht. Correct afgeleverd en vriendelijke te woord gestaan

Fijne ervaring

Tot nu toe geen klachten. Goede service en vriendelijk. In een woord een betrouwbare garage die ik zeker zou aanbevelen bij familie of kennissen.

• Bereikbaarheid

Een echte aanrader...Harry staat voor iedereen klaar

Echt een aanrader....het is een heel fijn bedrijf...je word er echt goed geholpen en ik zou mijn volgende auto er zo weer kopen

• Bereikbaarheid

Zeer tevreden met de door Harry geleverde cabrio én service!

Vorig jaar (2020) gaven wij Harry een zoekopdracht voor een Peugeot 207CC en dan ook nog in de speciale Roland Garros uitvoering. Die had hij binnen 24 uur in Duitsland gevonden. Vervolgens heeft Harry de auto geïmporteerd en alle handling hieromtrent voor zijn rekening genomen. Het enige dat wij hoefden te doen was de sleutel in ontvangst te nemen.......en oja, betalen. :-) Topservice en heldere, altijd vriendelijke, communicatie gedurende het hele traject. Afgelopen jaar had onze auto een paar kleine, voor de leeftijd van de auto (2010) verklaarbare, aandachtspunten die onmiddellijk en professioneel werden opgelost. Kortom, een vertrouwd adres. Dus mocht je aan een nieuwe auto toe zijn, ga dan zeker even bij Harry langs. Als hij het niet heeft, zoekt hij het voor je.

Oprechte en vriendelijke service

Vriendelijke mensen, nemen de tijd voor je en duidelijke informatie over de auto.

• Bereikbaarheid

Goede service en erg klantvriendelijk

We worden altijd netjes en snel geholpen voor een redelijke prijs. Afspraken worden keurig nagekomen. Een echte aanrader👍

• Bereikbaarheid

Doet wat ie zegt en zegt wat ie doet

Zie boven

Gewoon normaal en goed

Snelle service indien nodig, denken in oplossingen, denken met klant mee en proberen naar eer en geweten te werken. Prima bedrijf.

x

x

• Bereikbaarheid

Zeer tevreden met de aankoop van onze Mini

Gisteren onze auto opgehaald en de oude ingeruild. Heel fijn bedrijf, wat eerlijkheid uitstraald en je wordt geadviseerd door een technisch onderlegd persoon, geen gladde verkoper. Zeer tevreden en heb gelijk een nieuw adres voor onderhoud/reparatie gevonden.

Zijn goede vakmannen !

Auto is netjes gemaakt, valt niets van te zeggen en op zeer snelle termijn.

Zeer profesioneel

Pas een auto gekocht Super geholpen Leuke auto’s voor elk budget Echt zeer tevreden

perfect, zeker aan te bevelen

Trekhaak laten monteren. Gratis leenauto gehad. Dik tevreden. Goede prijs.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

Vriendelijk en goed geholpen!

Goed reparatie was snel.

goede service, goed behandeld

Reparaties perfect uitgevoerd, uitleg was top, zeer klantvriendelijk en betrouwbaar.

goede service, goed behandeld

Heel goed altijd fijn geholpen

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

Heel vriendelijk en denk mee. Heeft ook geholpen met taxateur te woord te staan en de verzekering.

goede service, goed behandeld

Voor de APK keuring van mijn auto een afspraak gemaakt die nog dezelfde week kon plaatsvinden Auto gebracht en uurtje later al bericht dat hij klaar was. Super service!

Over Autoservice Totaal