Snelle service!

Wij konden snel terecht voor een APK beurt. Top service en duidelijke communicatie!

voorspellend onderhoud

De apk beurt aan onze 22 jaar oude bus is weer prima verlopen. Snel klaar. Tegelijk zijn er wat puntjes aangepakt die je anders makkelijk over het hoofd ziet. En die voor ellende kunnen zorgen als het onderweg stuk gaat. Zoals de multiriem. Ogenschijnlijk in orde, maar vol met scheurtjes, waardoor hij behoorlijk verzwakt is. Vervangen dus. Ook krijg ook altijd de verwachtingen voor volgende jaar mee. Af en toe met foto's om het beter te begrijpen. Voorspellend onderhoud - prima in orde!

Super snel geholpen

Gebeld met storing en kon direct terrecht en geholpen

Zeer prettige ervaring, goede communicatie

Prettig in de omgang, duidelijke communicatie met een offerte vooraf en berichten via Whatsapp.

Service!

auto moest voor groot onderhoud, keurig per mail en telefonisch op de hoogte gehouden van wat moest en wat advies was. Goed adres.

goede service

Goede service en communicatie. Afspraak maken is makkelijk, personeel is vriendelijk en communicatie via whats app is zeer handig. Ook voldoende parkeerplaatsen bij de garage, zeker een aanrader. Ik kreeg mijn auto vlot weer terug na een grote beurt en kreeg rekening gemakkelijk via de e-mail. alles zeer professioneel.

Alles is altijd prima

Prima geholpen

Wordt altijd vriendelijk geholpen. Deskundig advies met goed overleg voor iets gaat gebeuren.

Super service !

Persoonlijk contact en totaal ontzorging. Geweldig.

Super goed

Duidelijke afspraken, vakkundig en vriendelijk personeel. Jongens die weten waar ze het over hebben. Reparaties tegen een eerlijke prijs. Al jaren een tevreden klant.

Super geholpen

Fantastic, fast, service from the best mechanics in Hoogeveen

Once again thank you to Martin and Alwin who do a wonderful job in getting my old van through the German TUV. Always friendly, always, courteous, always kind. AND their work is to a high standard, no job too small, no job too big Thanks guys. Suellen Andrews ( an Australian abroad).

Positief

Goede service, vriendelijk personeel

Een klasse appart van alle garages

Zeer betrouwbaar en tranparant naar de klant. Altijd een goeie levering van mijn auto

Very good service

Always good service and efficient. Friendly staff too

Snelle service en goede afhandeling.

Vriendelijke en ter zake kundige afhandeling en communicatie!!

Na een proefrit en bedenktijd van een week alsnog tot overeenstemming gekomen waarbij de afhandeling en nazorg prima is verlopen!

Super vriendelijk personeel en een goede service!

Garage Koekoek is een vriendelijk en klantgericht bedrijf. Ik heb zelf echt geen verstand van auto's en ben afhankelijk van de betrouwbaarheid van een goede garage. Garage Koekoek denkt graag met je mee en durft een onderbouwd advies te geven. Erg tevreden!

Gewoon goed

Gewoon goed niks geen poeha

Correct bedrijf

Ze doen wat ze zeggen en een goede service

Klasse!

Prima service en kwaliteit! Een lichtend voorbeeld in ieder opzicht voor deze en andere branches.

Betrouwbaar bedrijf dat waarde hecht aan goede service, aanrader!

Koekoek autoservice is een prettig bedrijf om je onderhoud te laten doen. Je kunt ze bellen als je ze nodig hebt en je rijdt met een vertrouwd gevoel weer de deur uit. Ik zit er al jaren en het bevalt uitstekend. je krijgt goede service terug voor de prijs, erg prettig om ontzorgd te worden op deze manier.

Goed bedrijf vriendelijke mensen

Goede communicatie maken vooraf een offerte zodat je niet later niet voor verrassingen komt te staan . Hebben zelfs mijn auto gewassen.

Snel en netjes geholpen

Ik ben netjes en snel geholpen

Super service en alles uitgevoerd zoals besproken

Vriendelijk personeel en service van goede kwaliteit