Nadat er storing werd aangegeven en het vermogen weg was gevallen, heb ik gebeld en kon ik s'middags meteen de bus inleveren. Daarna is er goed overleg geweest, keurige prijsopgave gemaakt en werkzaamheden zijn uitstekend uitgevoerd. De bus is nog even gewassen voor hij bij me thuis werd afgeleverd. Top!

heel goed

Goed tevreden

Klasse!

Snelle en prima service tegen n betaalbare prijs.

De snelle en goeie service die je hier krijgt is echt precies wat je als zakelijke klant nodig hebt.

Ik zat met een kapotte dynamo en als koerier is dat heel lastig maar door de goeie en snelle service van Koekoek autoservice heb ik al mijn ritten zonder oponthoud gewoon kunnen volbrengen. Ik blijf trouw aan deze garage want de service is echt geweldig.

Super,vriendelijk personeel en eerlijk advies.

Heb hier al vele jaren auto in onderhoud ,bevalt prima.Bij problemen wordt je op de hoogte gehouden van evt extra kosten .Je weet precies waar je aan toe bent.Personeel is zeer vriendelijk.

Klantgericht en betrouwbaar bedrijf

Goede service en betrouwbaar als het gaat om reparaties en onderhoud

Prima service.

Problemen worden in goed overleg opgelost.

top

goed en vriendelijke mensen

Tevreden met service

Het is een fijne service, ze zijn klantvriendelijk. Goed besproken wat er gedaan moet/kan worden. Netjes van te foren een factuur gehad en een contactmoment of ik ermee akkoord ging.

Zeer betrouwbaar, kundig en hulpvaardig

Ben al enige jaren een trouwe klant bij deze garage en ben nog nooit voor onaangename verrassingen komen te staan... Misschien niet de goedkoopste, maar wel zeer betrouwbaar en zullen nooit dingen aan je auto gaan doen die niet nodig zijn... Vriendelijk in omgang en kundige mensen die steeds voor je klaar staan en ruimte maken als de mogelijkheid daar is... Voor mij een dikke plus en duim omhoog..!

Snel geregeld

Auto voor APK geweest.

Duidelijke en heldere communicatie en opmerkingen wat er aan toekomstig onderhoud aan zit te komen..

Prima!

De auto was gewassen en gestofzuigd. Altijd duidelijke communicatie vooraf over wat er gedaan wordt. Super !

Altijd goede service bij de mannen van maarten koekoek.

De mannen van maarten koekoek nemen alle tijd voor je.Ze zijn vakkundig en denken met je mee.Goede samenwerking met Alwin top.

Prima bedrijf

Auto gekocht en deze is netjes afgeleverd.

Snelle service

Ik belde voor een airco service en kon de zelfde dag nog terecht. Binnen half uur was het klaar

prettige mensen, die nakomen wat ze vertellen.

prettige mensen, die nakomen wat ze vertellen.

In een woord: top!

Het personeel is altijd vriendelijke, de communicatie is helder en de service snel!

Ik ben altijd zeer tevreden over de service

Top-ervaring bij deze garage, echt een top-garage

Zeer vriendelijk ontvangen en goed geholpen

Kon gelijk terecht, vriendelijk personeel nemen de tijd voor je. Denken met je mee naar oplossingen. Zeer tevreden

zeer goed

goede sevice vriendelijk personeel

Goed bedrijf met bekwaam en vriendelijk personeel

Duidelijke, overzichtelijke offerte en snelle en correcte uitvoering van de werkzaamheden.

Super!

super fijn bedrijf om zaken mee te doen. onze 2e auto komt er ook vandaan en weer zijn we geslaagd.

mijn papa

Hoi papa ik ben op jouw website aan het kijken en opeens zag ik dat ik iets kon tiepen dus dat ging ik doe lees dit verhaal eens en dan zie je wat er in staat Groetjes Nadine Koekoek

Betrouwbaar menselijk vakkennis

Een topbedrijf doen wat ze ondervonden hebben en is besproken met klant een zeer op mens gericht bedrijf