Je kon er snel terecht

Bij mijn eigen garage hadden ze geen tijd en moest ik meerdere keren terug komen om iets te verhelpen. Bij Koekoek Autoservice namen ze direct de tijd om naar het probleem te kijken en daarna pas in te plannen om het te repareren. Met het gevolg dat het in een keer klaar is. Voortaan breng ik mijn auto er direct heen.

Super bedrijf

Correct bedrijf

Hier werk uitsluitend mensen met echte vakkennis

Probleem met mijn auto. Airco, kachel, koelvin werkten niet. Binnen no time hebben ze probleem gevonden. Kabel geen goed contact onder het dashboard. Kijk, dit zijn vakmensen die verder kijken en zeker denken.

Vriendelijk en kundig

Service op hoog niveau

Al jaren klant bij Maarten en zijn ploeg uitstekende monteurs. Service en kwaliteit staat hoog in het vaandel. Afspraak is snel gemaakt en de uitvoering is uitstekend. Van harte aanbevolen.

apk+onderhoud

Goede afspraak, direct een bevestiging. Auto gebracht, als er iets is, wordt er gebeld en uitgevoerd, mits ik akkoord ben.

Betrouwbare en eerlijke garage

Al enkele jaren klant hier en altijd een goede service. Er is altijd goed overleg mogelijk over de reparaties, er wordt niet zomaar iets uitgevoerd zonder te overleggen. En wanneer men onverwachte zaken aantreft welke hoge kosten met zich mee zullen brengen, dan wordt er tijdens de reparatie gebeld en overlegd of het uitgevoerd moet gaan worden.

Snelle service, goed advies

Plezierig garagebedrijf. Snelle service. Normale prijsstelling.

2 jaar geleden bij deze garage terecht gekomen. Ze denken mee, je krijgt de offerte vooraf zodat je weet waar je aan toe bent. Vriendelijke mensen. Vandaag voor de bandenwissel en lpgfilter geweest.

Goede en nette service. Professionele medewerkers.

Bandenwissel laten uitvoeren.

Grondige beurt met uitstekend resultaat.

Het rollend gedeelte van onze Sprinter was aan een grondige beurt toe. Dat is mooi aangepakt, met veel sleutelwerk, een paar veiligheidskritische nieuwe onderdelen en natuurlijk nieuwe banden. Met de geavanceerde wielen uitlijninstallatie is alles er weer helemaal strak bij komen te staan. De bus stuurt net zo scherp, alsof hij nieuw is. Hartelijk dank, team Koekoek!

snel, soepel, goede communicatie en auto weer gefixed

snel, soepel, goede communicatie en auto weer gefixed

Professioneel, klantvriendelijk en. zeer fijn contact.

Erg fijne ervaring met de aankoop van een I3s en de inruil van een A3 etron. Maarten denkt mee, is zeer vriendelijk en denkt mee met de klant. Ik beveel dit bedrijf aan, klasse!

Leuke nieuwe auto gekocht en super geholpen

ik heb bij Koekoek automotive een toyota yaris gekocht en de service was super. Ze zijn eerlijk en betrouwbaar en gaan ver om te zorgen dat je de juiste aankoop doet.

Fijne servicegerichte garage !!

Meerdere keren de auto hier gehad. Altijd goed geholpen en netjes gecommuniceerd als er kosten zijn waar je niet op rekend. Fijne mensen en goede service !!

Heel snel geholpen

Spiegel kapot, gebeld en na 2 uur alles alweer klaar.

Prima en betrouwbare service

Goed geholpen, geen verkooppraatjes maar rustig open gesprek. Auto voldoet helemaal

Toppertjes

Zelfs bij het terugbrengen van mn busje hielden ze rekening met "mijn" parkeerplek! Hulde voor Alwin;)

Koekoek had al een nieuwe accu in huis, voor ik bij de garage was

Betrouwbare onderhouds garage, krijg eerst een offerte bij apk keuring, perfecte uitvoering, daar nodig een leen auto beschikbaar. Bij wachten, goede koffie, met maar één suikerklontje.

Zeer goede service

Goede service met kwaliteit en klantgericht personeel.

Uitstekende service en nette prijzen

Zeer prettig contact: goed en snel bereikbaar, korte lijntjes en heel persoonlijk. Men is zeer flexibel, denkt mee en overlegt proactief. Vervangend vervoer is vrijwel nooit een issue, ook niet bij spoedklussen.

Goeie service met nette prijzen

Goeie service met nette prijzen

Nadat er storing werd aangegeven en het vermogen weg was gevallen, heb ik gebeld en kon ik s'middags meteen de bus inleveren. Daarna is er goed overleg geweest, keurige prijsopgave gemaakt en werkzaamheden zijn uitstekend uitgevoerd. De bus is nog even gewassen voor hij bij me thuis werd afgeleverd. Top!

heel goed

Goed tevreden