Snelle oplossing en snelle service.

Het probleem was snel opgelost en ik ben goed geholpen door het vriendelijke personeel.

Fijne service

Goede service, ik kom zeker terug.

Top service, met geweldige mensen!

Top service, met geweldige mensen!

Duidelijk en helder

Telefonisch keurige communicatie. Transparant wat er aan de hand was met de auto. Ik wist precies wat de kosten waren en gaven mij meer mogelijkheden waar ik een goeie keuze uit kon maken. Mijn complimenten voor de klantvriendelijkheid en het afleveren van een betrouwbare auto

Auto gebracht voor onderhoud duidelijke communicatie over wat er gebeurt. En prima service.

Super en Behulpzaam

Wat een super bedrijf. Zijn heel behulpzaam en kennen de wereld Export. Heb mijn netwerk weer uitgebreid. Dank je wel Koekoek Automotive.

Goed geholpen

Gewoon super!

Gewoon super service! Denken met je mee en altijd wel een oplossing te vinden! Oh en lekkere koffie!

Zoals altijd, goed geregeld!

Prima service en zeer klantvriendelijk.

Goede, duidelijke service

Mijn auto had problemen met de elektriciteit. Na een paar dagen stil staan kon de auto niet meer starten. Eén telefoontje en na mijn werktijd kon ik m'n auto langsbrengen en de volgende dag kon ik hem weer ophalen, met het probleem gefixt. Snel, duidelijk en een goede service!

Goed over leg mogelijk

Ik had een schrikbarend hoge offerte, maar we konden daar goed over overleggen wat wel en wat niet echt direct nodig was of wat ik zelf kon doen.

afspraak maken, bericht ontvangen wanneer het klaar is

afspraak maken, bericht ontvangen wanneer het klaar is

Super service met kennis van zaken.

Weten wat je verkoopt. Daar waar de klant nog koning is. Daar waar vakmensen voor je klaar staan. Al jaren tevreden klant.....

Goede service, betrouwbare dealer

Occasion aangeschaft, zeer tevreden en zeer goede service achteraf

Voortreffelijke vraag en antwoord voor een acceptabele prijs.

Enige puntje van kritiek zou kunnen zijn dat de onderhandelingen plaatsvinden in een gemeenschappelijke ruimte. Dat voelt dan niet vrij want er zitten andere klanten mee te luisteren.

goede en snelle service en alles in overleg

word altijd gebeld wat de kosten zijn en wat er moet gebeuren.

Geweldig bedrijf, vriendelijk, behulpzaam.

Altijd behulpzaam. Gewoon een eerlijk bedrijf.

Niet aan de verwachtingen voldaan.

Onduidelijkheid over leenauto en brandstof/km-vergoeding. Toch dingen proberen te repareren die vlgs mij niet persé nodig waren. Remmen piepen nog tseeds, niets aan gedaan of niets van gezegd dat het niet te verhelpen zou zij.

Top!!

Ben door Rini Koekoek heel vriendelijk onthaald bij het bekijken van een auto. Attendeerde mij op lichte schade die hij zou oplossen als ik de auto zou kopen. Na de koop op de hoogte gehouden van de status van onderhoud tot aan aflever klaar moment. Prima service.