Ronduit prettig!

We hebben een mooie E350 uit 2005 gekocht. Prima eerste indruk . De auto ziet er mooi uit en rijdt fijn. Goede en laagdrempelige communicatie met de eigenaar Marcel. Hij denkt met je mee en geeft je alle ruimte om een besluit te nemen over een eventuele aankoop van een auto. Met de verkoop van mijn auto (BMW 535GT) helpt Marcel mij door een bemiddelende rol te spelen en hem in consignatie te verkopen. Goed idee en een goed plan.

Perfecte Service met een hoofdletter!

Als je in de markt bent voor een Mercedes-Benz Youngtimer, Oldtimer of andere klassieke(re) wagen, rij dan zonder enige aarzeling rechtstreeks naar Enkhuizen voor een bezoek aan StarGallery en ontmoet er Marcel en zijn vader. Beiden zeer deskundig. Voel er geen druk om een wagen te kopen, ook niet na uitgebreide voorlichting, proefrit, meerdere bezoeken, enz. Het gaat in eerste instantie om het juiste gevoel bij de juiste wagen. Aflevering is perfect, er is gedaan wat afgesproken is en dat tot in de puntjes. Mocht er zich dan onverhoopt toch nog iets voordoen dan kun je altijd terecht en wordt er naar een oplossing gezocht en gevonden. Kortom: ‘Das Beste oder nichts’.

Meer dan volledig naar wens!

Als leek in de autowereld ben ik afhankelijk van anderen. Ik beveel Marcel en zijn bedrijf dan ook van harte aan om die rol voor een ieder in te vullen. Kundig, vertrouwenwekkend en neemt die extra stap om uiteindelijk ons met een fantastische auto uit te zwaaien. De man staat achter zijn product en gaat niet voor de korte termijn relatie maar vindt continuïteit belangrijker! En dat merk je. Super ervaring. Hartelijk dank!

Boven verwachting

Zeer vriendelijk, komen afspraken na. Service is absoluut niet tot de deur maar overtreffend. Raad ieder die een joungtimer wil rijden Stargallery zeer zeker aan. Alles waar je aan twijfeld wordt ter plekke een oplossing voor gezocht zonder de prijs op te drijven.

Een heel mooi bedrijf en een eerlijk bedrijf.

Star Gallery is een professioneel bedrijf met eigenaar Marcel Thomassen die een heel mooi auto bedrijf heeft en ook zeer veel over wagens weet en je ook de tijd geeft heeft over een bepaalde occasion , waar je interesse in hebt die in zijn bedrijf staat. Ik zelf heb een mooie BMW 330 CI gekocht bij hem en ben er zeer tevreden mee .

PERFECT

Vandaag onze 2e Benz opgehaald bij Marcel. En net als bij onze eerste was de service weer PERFECT! Zeer professioneel. Echt een aanrader voor iedereen, TOP bedrijf!!

Marcel is een echte professional!

Een paar maanden geleden voor eerst een bezoek gebracht aan StarGallery. Zeer plezierige kennismaking met Marcel. Deze week opnieuw een bezoek gebracht en een prachtige SL600 gekocht. Super geadviseerd over de aankoop. De auto werd in smetteloze conditie afgeleverd. Dank Marcel

Alles gegaan zoals je het hoopt super !

Gezellig bakkie gedaan gewoon een top bedrijf waar je nog op een goede manier geholpen wordt ga zo door Marcel topper.

Goede service en duidelijke en snelle communicatie

Marcel heeft zeer mooie auto's en is duidelijk een kenner van Mercedes. Hij weet mooie auto's met lage(re) kilometer standen te vinden, dat is zeker.

Perfecte dienstverlening.

Afspraken werden nagekomen, vriendelijke eigenaar, mooie collectie.

Uitstekende service!

Bied top kwaliteit auto’s aan! Een echte aanrader.

Altijd top bij Marcel!

Afgelopen weekend mijn nieuwe auto opgehaald bij Marcel, zoals altijd was alles weer uitstekend geregeld en top voor elkaar. Het is niet mijn eerste auto die ik bij Marcel heb gekocht en zal ook mijn laatste niet zijn :)! Marcel bedankt maar weer en tot de volgende keer!

Top bedrijf kwaliteit zonder poes pas!

Inmiddels voor de 2e keer een Youngtimer gekocht!

Plezierig, zeer vertrouwd en betrouwbaar

Marcel is een plezierig contact. Auto’s allemaal betrouwbaar. Alles fijn afgeregeld, kan altijd terug komen. Topper

Verstand van de auto's

heeft verstand van de auto's en neemt geen genoegen met een auto als die niet perfect is. Is een genot om binnen te kijken naar alle schoonheid die er staat.

StarGallery, een mooi bedrijf met absoluut 5 GROTE sterren.

Op de site van Star GALLERY wordt door mij met regelmaat gekeken of er weer “ nieuws” is vwb collectie youngtimer MERCEDES. Mijn vrouw en ik waren al een tijdje geïnteresseerd in een auto met hoge instap. En...weer geslaagd bij STARGALLERY. Onze aankoop, een prachtige MERCEDES GLK 220 CDI in de kleur White Diamond, hoge instap, DIESEL, 108.000 km., automaat, 7tronic met alle denkbare extra’s. Mijn vorige auto ingeruild. Dit onze 4de MERCEDES, gekocht bij Marcel Thomas, eigenaar van STARGALLERY. Zoals wij gewend zijn, hartelijk ontvangst. Gastvrij, geen opdringerige toestanden, integendeel. Marcel, inmiddels genieten we volop van onze bolide. We zijn er trots op dat er StarGALLERY op onze nummerplaat staat. Dankjewel voor weer een prachtig exemplaar.

goed.

In een eerdere resentie aangegeven dat er een gat in de leren bekleding zat. Dit is door de verkoper perfect en onzichtbaar verholpen. Ik ben tevreden over de afhandeling.

Topzaak

Vriendelijk en zeer goed geholpen, Ontspannen en ongedwongen sfeer, Auto gekocht , maar die kreeg eerst nog een grote beurt , 4 nieuwe banden en de bijbehorende zorg , Top !!!

Goede ervaringen, gisteren de vierde auto gekocht.

Goed contact met de verkoper. Ontdekt na een dag een gat in de leren bekleding van de achterbank. Ik had de auto niet gekocht als ik dat voor de aankoop had gezien.

perfect!

Bedankt voor de service en het advies! Hopelijk nu veel veilige km met de youngtimer ;-)

Vlekkeloos zoals altijd

Inmiddels de 7e auto in 3 jaar...! Een hobby mag geld kosten nietwaar.? Marcel denkt mee in oplossingen en nooit zetten we wat op papier, we geven elkaar een hand en dat is het. Een gentleman's agreement zoals dat bedoeld is. Er wordt niks geforceerd en altijd bereidt een extra stap te zetten... ben bang dat nummer 8 ook weer hier vandaan komt.... immer gerne freude am fahren und das beste oder nichts

Supergoed geregeld

Marcel is een fijn persoon om zaken mee te doen. Hij is goed bereikbaar en is een goede vraagbaak!

Toegewijde specialist

Marcel heeft een topcollectie aan youngtimers en weet waar hij over spreekt.

Heel mooie auto's, goede service, en een reeële prijs

In alle rust kon ik proefrijden in verschillende auto's, aflevering ging snel en zorgvuldig.

De Trompet 24

1601MK Enkhuizen