Betrouwbaar, goede service, 6 sterren waarvan er 1 op je auto blijft

Inmiddels mijn derde auto bij Marcel gekocht. Altijd probleemloos en goede service. Zelf blijf ik nooit te lang hangen in de showroom, daar word ik te hebberig van ;). Fijn contact zonder fratsen, ook als je naderhand vragen hebt kan je terecht. Een aanrader dus!!

Vriendelijk, vakkundig, TOP!

Hele vriendelijke behulpzame eigenaar. Heeft mooie degelijke auto’s staan. Erg blij met onze nieuwe auto!

In een woord super

Top bedrijf ,prettige ontvangst zonder enige verkoopdruk mooie e320 gekocht prima inruil voorstel gehad. deze zaak is in een woord geweldig kan er uren rondlopen wat een juweeltjes staan daar fijn zaken doen met marcel,komt alle afspraken na top kom er zeker terug. gerard

Super goed bedrijf.

2 maanden geleden een mercedes gekocht Bij thuiskomst bleek er geen krik bij te zitte. Telefonisch contact genomen met de baas van StarGallery (Marcel) . Een week later spiksplinternieuwe krik ontvangen In Venlo. Paar weken later maakt mercedes een vreemd geluid. Dit is hersteld door een andere mercedes garage in Venlo. Heb een foto gemaakt van de factuur en naar Marcel gestuurd. Paar uur later was het geld al bij geboekt op mijn rekening. Ik zal Marcel van StarGallery aan iedereen aanbevelen. Hebben nog nooit zo'n goede service mee gemaakt. Vriendelijke groet P.Lamers uit Venlo.(L)

Uitstekend en vakbekwaam

Hartelijke ontvangst met koffie door de baas, Marcel, die alle tijd neemt om zijn prachtige collectie auto’s te tonen. Hier blijkt een gepassioneerde Mercedes kenner aan de slag. Voor mij als klant geeft dat veel vertrouwen omdat de enthousiaste verhalen over de auto’s worden gebracht zonder dat er auto’s opdringerig aan de man worden gebracht. Uiteindelijk met een prachtige CLK 320 de deur uitgegaan nadat er een realistische prijs voor mijn In te ruilen E320 was geboden. Kortom ga naar de Star Gallary !

Echt super !!!!

Wij hebben een C180 CGI gekocht bij Marcel. Er waren wat kleine dingen, geen probleem voor Marcel. Hij heeft dit vakkundig laten repareren waarvoor nog dank. Kortom een geweldige garage met heel veel deskundigheid van Marcel. Wij hebben de 4de auto gekocht en zijn er super blij mee. Van ons een DIKKE 10 voor deze garage !!

Man man man wat een collectie en passie

Zelfs op zondag gewoon hart voor de zaak. Afspraak gemaakt op zondag ochtend. In de auto gesprongen om een Mercedes w211 aan te kopen. In de middag hartelijk ontvangen met een passioneel verhaal over de historie van StarGallery. Wat een prachtexemplaar had Marcel gevonden. Direct een deal met garantie en mobiliteitsplan. Zelfs na aankoop nog de goede zorg van Marcel gekregen. Heel objectief ben ik vol lof over StarGallery. Marcel bedankt

Veel mooier wordt het niet!

Geweldige selectie auto's. De een is nog mooier dan de ander. Alles supersnel en prettig geregeld.

En alweer heel erg tevreden.

Ook nu weer zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Alles is weer vlot geregeld en ook nu hebben we er weer een goed gevoel over, grote klasse.

Een super klantvriendelijk bedrijf

Super klantvriendelijk bedrijf waar men de tijd voor je neemt.

Perfecte en betrouwbare autobedrijf

Wij zijn heel erg tevreden over deze bedrijf. De eigenaar is heel erg vriendelijk en komt zijn woorden na. Zeker een aanrader.

Topservice!

Ook enkele maanden na de koop nog een aantal puntjes op de i zetten, is perfect afgehandeld door Star Gallery. Marcel bedankt en tot ziens!

Terechte maximale score

Vakkundig en betrouwbaar én een geweldige service ! Wij zijn blij met onze mooie E240.

Prachtige goede kwaliteit auto,s

Meerdere auto,s gekocht Altijd top behandeling door Marcel.

GEWELDIG

Geweldige dealer. Prachtige auto gekocht en snelle aflevering.

Klasse bedrijf

Fijn bedrijf, betrouwbaar, kennis van zaken, goed advies, eventuele problemen worden eerlijk beoordeeld en opgelost. Aanrader voor wie een goede auto zoekt.

Goed advies en gedegen aankoopbegeleiding

Er prettige wijze van contact benadering. Afspraken worden nagekomen. En tips m.b.t. YoungTimer autoregeling & verzekering waren een goede aanvulling. Ik ben zeer blij met mijn aankoop

Betrouwbare occasion gekocht

Prettige ontvangst. In rustige atmosfeer kennisgemaakt zonder enige verkoopdruk. Regelen proefrit was wat omslachtig. Ik moest nog een keer terugkomen voor de proefrit wat niet naast de deur was. Aircocondensor bleek bij aflevering lek. Zelf door StarGallery vervangen zonder opmerkingen mijnerzijds. Marcel wil gewoon een goede auto afleveren. Na koop ontbrak er nog een kleinigheid. Meteen opgelost. Prachtstuk gekocht.

De vent en zijn tent!

Marcel ontvangt je met prettige Noord-Hollandse nuchterheid. Eerlijk, flexibel en hij doet wat hij belooft. Hier gaat alles zoals je het graag zou willen. Ja en de tent... of beter gezegd: wat er in die tent staat! Waar haalt hij ze vandaan? De een nog mooier dan de ander... als een kind in een snoepwinkel zeg maar...!

hartelijke, klantvriendelijke en professionele autoliefhebber

zeer correct geholpen door liefhebber voor kwaliteits auto's.

Absolute topper!

Marcel heeft mij super goed geholpen en geadviseerd, ik ben enorm blij dat ik bij stargallery naar binnen ben gestapt en een prachtige Mercedes heb gevonden. Absolute aanrader!

Goed geholpen door Marcel

Goede ervaring bij Star gallery

Onlangs heb ik een Ford Mondeo gekocht bij Star gallery, ik heb het als prettig ervaren om met Marcel te onderhandelen, geen druk van hem om tot een koop te komen, laat de beslissing volledig bij jou als koper, komt gemaakte afspraken perfect na, doet wat hij belooft, al met al zeer tevreden. Kees Bevers Nistelrode.

Zoals altijd: PERFECT

Wordt altijd tijd voor je genomen, en Marcel is goed op de hoogte van alles en nog wat.

Zeer eerlijke informatie ontvangen over de auto en Marcel trok alle tijd uit om alles toe te lichten

Prima service!

De Trompet 24 1601MK Enkhuizen