goede service, goed behandeld

Sinds 2002 kom ik bij Ron van der Plaats voor onderhoud voor onze beide motoren. Ron heeft altijd tijd en zal je ook direct uitleggen wat het probleem is. Dus niet direct het onderdeel vervangen maar eerst kijken wat de mogelijkheden zijn. Zijn motto kwaliteit is een keuze gaat zeker op voor dit bedrijf. Ook als je vragen hebt, weet hij altijd antwoord. Kortom, als klant voel ik mij serieus genomen en rijdt al vele jaren storingsvrij. Dat is voor mij de belangrijkste maatstaf of mijn motor goed wordt onderhouden. Dit bedrijf is voor mij een voorbeeld hoe andere bedrijven ook zouden moeten werken.

goede service, goed behandeld

In 1999 ben ik door een buurman geïntroduceerd bij Ron van der Plaats Motoren. Tot heden heb ik mijn motorfiets bij Ron van der Plaats Motoren in onderhoud. Tevens in 2008 een motorfiets bij hem aangeschaft. De deskundigheid van de monteurs is enorm groot. Bij Ron van der Plaats Motoren draait het om passie voor motorfietsen. Transparant, betrouwbaar, eerlijk en kwaliteit zijn steekwoorden die mij als eerste te binnen schieten. Daarbij altijd welkom voor een kop koffie, een gesprek of even een snelle service. Ik kan een ieder adviseren zijn/haar motorfiets hier aan te schaffen en zijn/haar motorfiets hier te laten onderhouden.

perfect, zeker aan te bevelen

Voor het eerst bij Van der Plaats geweest voor het onderhoud van mijn motor. Je wordt prettig geholpen en je merkt gewoon dat je als klant welkom bent. De motor brengen of halen na sluitingstijd was ook geen probleem, wat in mijn geval wel handig is. De werkzaamheden zijn naar behoren uitgevoerd en alles ook voor een nette prijs. Ik heb in ieder geval een adres gevonden waar ik met mijn motor terecht kan!

goede service, goed behandeld

Sinds 2 jaar kom ik bij Ron.Ik kan niet anders zeggen dat ik altijd prima geholpen ben tot op de dag als vandaag. Praatje maken is altijd mogelijk, en de koffie is altijd klaar. Kortom goed bedrijf en prima service. Arie kriek/Nwk ad ijssel

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

mijn ervaring met dit bedrijf is prima. als er wat kapot is kan het gemaakt worden en niet zo als bij grote bedrijven gelijk nieuw spul er in of op. Ron neemt de tijd voor je en geeft goed advies. ja zo kan ik nog vele dingen opnoemen kortom een prima bedrijf.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer persoonlijke aandacht en liefde voor het vak. Eigenaar denkt mee en is allert.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

staan altijd voor je klaar,doen gewoon wat je vraagt,gewwoon betrouwbaar een motor kopen

perfect, zeker aan te bevelen

Mijn eerste motor gekocht bij deze zaak. Reuze spannend. Ik voelde mij hier direct op mijn gemak door de persoonlijke, gezellige benadering. Zelfs koffie met wat lekkers. Ik ben hier terecht gekomen door collega\'s die zeer tevreden waren en hier al jaren komen.Ook voor mij blijft dit mijn vaste adres en ben heel blij met mijn motor. Fijn zo\'n kleine peroonlijke motorzaak

goede service, goed behandeld

Via motoroccassion bij van der Plaats Motoren terecht gekomen, motor die ik zocht stond daar in de prachtige schone zaak te glimmen, motor zag er perfect uit, zoals in de advertentie vermeld stond.Persoonlijk benadering door van der Plaats zelf, vakbekwame persoonlijkheid! Inmiddels 2 jaar verder, nog steeds klant bij van der Plaats en super tevreden met mijn gekochte motor! Top!!!

goede service, goed behandeld

Ik kom al jaren by Ron van der Plaats motoren een zeer goede service,daar woord je nog persoonlyk behandeld,zowel voor reperatie en onderhoud aan te beveelen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

zeer slecht, onaanvaardbaar

Een motorfiest bij deze man gekocht. De motorfiets stond op 1 van de bekende verkoopsites op Internet, dus bieden. Geboden, geen reactie. Toen ik in de winkel ging bieden was meneer niet blij en werd er afgedwongen dat ik mijn motor zonder garantie moest meenemen. Bij aflevering heeft hij nog gezegd wat hij allemaal nog even aan de motor had gedaan voor een \'keurige\' aflevering. (Goodwill waar ik niet om had gevraagd en wat ook niet was afgesproken.) Wat hij niet vertelde was: dat hij de ene voorvorkveer andersom in de poot terug heeft gezet de nadere niet. Het luchtfilter eenvoudigweg heeft verwijderd. Een rubber van een membraam in een carburateur dusdanig verdikt gemonteerd dat de cilinder nooit goed tot zijn recht heeft kunnen komen en dat de door hem ververste olie waarschijnlijk al eens een keer in een andere motor heeft gezeten vanwege de donkerbruine kleur. Dingen waar ik als leek helemaal geen verstand van heb, maar waar je onder andere wel een onstabiele motorfiets van krijgt. Ik heb een ongeluk gehad met de motor en heb deze verkocht aan iemand die er wel verstand van heeft. Ik heb hem net gesproken. Ik wist tot nu toe alleen van de luchtfilter maar de dingen die ik er vanavond bij hoorde kloppen allemaal.Erg leuk. Ik vind het allemaal geen stijl. Ik ben echt niet iemand die graag vuil spreekt, maar dit vind ik echt onbehoorlijk of gewoon slecht voor een Bovagbedrijf. Had die motor dan niet op Internet gezet, denk ik nu, als je niet tegen bieders kan!