goede service, goed behandeld

Goede klantvriendelijk ontvangst. Duidelijke en eerlijk overkomende informatie. Snel tot een deal komend. Nooit eerder geweest maar alles straalt vertrouwen uit en je voelt je er zo thuis. Top, ga zo door!!

perfect, zeker aan te bevelen

Vandaag kreeg ik onverwachts pech met mijn Suzuki vstrom. Ron gebeld om een diagnose te stellen (garantie andere motorzaak). Kon direct terecht en bleek een zekering te zijn die gesprongen was. Hulde voor de snelle service en klantgerichtheid. zeer zeker een bedrijf wat ik wil aanbevelen en waar ik naar toe zal gaan! Ron en collega bedankt en tot een volgende keer! Grt Chris

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

goede en snelle afhandeling /reparatie.

goede service, goed behandeld

vrijdag 11 september 2015 nog bij Ron geweest voor het alarm van mijn Yamaha R6 uit 2001. Dit werd door Ron vakkundig in orde gemaakt, waarna ik weer zeer tevreden kon rijden. Deze motor heb ik twee maanden eerder gekocht bij hem als \"nieuwe\" occassion. \"Nieuw\" in de zin van dat deze motor als nieuw rijdt en er als nieuw uitziet. Ron had de motor al voorzien van een uitgebreide beurt, drie maanden garantie en zeer aantrekkelijk geprijsd. Het was opstappen en wegwezen, perfect! Tot op de dag van vandaag geen spijt van de aankoop en is de service van Ron meer dan in orde. Hij is klantvriendelijk, vakkundig en zijn prijzen zijn meer dan redelijk, keurig!

goede service, goed behandeld

Dit jaar voor het tweede achtereenvolgende jaar voor onderhoud geweest. Kon direct terecht. Ook het wat langer laten staan ivm vakantie was geen probleem. Daarnaast ziet het er binnen allemaal schoon en goed uit.

goede service, goed behandeld

Prettig geholpen bij de aankoop van een KTM 680 Supermoto. Koffie smaakt ook prima!

goede service, goed behandeld

In januari op bezoek geweest bij Ron aangezien hij een mooie Suzuki V-Strom te koop had staan. Wat als eerste opviel was de mooie opgeruimde showroom en werkplaats. Netjes in gericht, schoon en overzichtelijk. Leuke diversiteit aan motoren en scooters. Een lekker kopje koffie gehad en na een beetje rondkijken en praten een proefrit gemaakt. Ik was verkocht, nu de motor nog. Uiteindelijk met Ron een mooie prijsafspraak kunnen maken en de motor werd een week later perfect afgeleverd. De motor is voorzien van een grote beurt, nieuwe banden, compleet gewassen, genoeg benzine erin en ook kleine aanmerkingen van mijn kant heeft Ron nog aangepast aan de motor. Al met al een goede service en een vriendelijke bedrijf. Er zit 3 maanden garantie op de motor. Ik ga ervan uit dat ik hier geen gebruik van hoef te maken. Nu hopen dat de zon weer snel gaat schijnen!

goede service, goed behandeld

Voor de eerste keer een grote beurt gegeven aan mijn VFR bij Ron vander Plaats. Op advies van mijn oom die er al jaren komt. Kon gelijk terecht, kreeg goed advies van te voren, en had de motor binnen een paar dagen weer terug. Heeft kennis van zaken en legt het ook geduldig uit. Inmiddels al aangeraden bij familie en vrienden!

perfect, zeker aan te bevelen

Zaterdag 10-01-2015 mooie BMW R1100RS bij Ron van der Plaats gekocht. Motor ziet er echt prachtig uit, proef rijden was geen probleem ondanks het slechte weer en de net gepoetste motor. Oude motor ingeruild, was ook geen probleem. Ik kon de motor laten staan en een week later ophalen zonder problemen, goede service, kreeg ook nog speciale bandenvulling, ride-on, (tegen het lek rijden) in de banden als extra, dus helemaal top! Ron heeft nog liefde voor het vak en dat merk je met alles. Ik zou Ron zeker in mijn kennissen aanraden om hun fiets daar te kopen!

perfect, zeker aan te bevelen

Nieuwjaar nieuwe kansen, dus een nieuwe scooter aanschaven. Ik weet inmiddels dat ik me nieuwe scooter bij Ron van der plaats aanschaf... en ben dat van plan om dat elk jaar te doen. Wat een service, hij heeft me geholpen met de verkoop van me oude scooter en bestelt een scooter die ik naar mijn wensen kan invullen.. zonder dat ik mezelf druk hoeft te maken.. ik weet inmiddels al lang dat het goed komt..

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

goede service, goed behandeld

Nu ruim 5 jaar klant bij Ron op aanraden van toenmalige instructeur. Veel problemen gekent met mijn toenmalige GSX R. Ron heeft deze meermalen opgehaald (na sluitingstijd), terwijl grote dealers (Goedhart/Hans van Wijk) mij pas na een week konden helpen. Dit op 20 km afstand van werkadres!. Kortom super service. Denkt mee bij problemen en komt met passend advies. Deskundig in zijn reparaties en advies in aanschaf motor. Niets moet bij Ron. Is ook in voor praatje met koffie erbij.

goede service, goed behandeld

Goede service. Ron kent zijn motoren en geeft je passend advies bij problemen van je huidige motor of bij aanschaf van een nieuwe/ occasion. Goede prijs/kwaliteit bij reparatie.

goede service, goed behandeld

Prima geholpen van te voren onderhoudsbeurt goed doorgenomen waarbij prijsopgave is gedaan. Ik kom hier zeker terug voor het onderhoud heb absoluut een goed gevoel bij dit gezellige nog kleinschalige bedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben hier gekomen op aanraden van mijn buurman... ik was op zoek naar een vakman/specialist in motoren... ik moet eerlijk bekennen dat ik echt een zeurpiet ben.. het eerste wat mijn gelijk op viel was de glimmende opgeruimde showroom en dat de werkplaats schoon georderd eruit ziet... het viel mij ook al op dat de heer van der plaats heel erg relax rustig en betrouwbaar overkomt, heeft op elke vraag die je stelt een antwoord en is zeker niet beroerd om met je mee te denken.. ook kan je langskomen voor een snelle service bv je ketting stellen.. kost niks maar hij doet het met een glimlach.. ben inmiddels 2,5 jaar klant bij Ron van der plaats 2 motoren verder en een scooter bij hem gekocht!!! Ik hoef me nooit meer zorgen te maken over me motorvoertuigen dat doet paatsmotoren.nl wel top bedrijf...

perfect, zeker aan te bevelen

Ik kom er inmiddels 3 jaar, op advies van en vriend. Gemiddeld kom ik er 1 tot 2 keer per jaar; dit zegt wat over de kwaliteit van de service. Ron is altijd eerlijk over zaken die er wel of niet moeten gebeuren aan je motor. Wat ik altijd heel prettig vind, is dat hij ook alles overzichtelijk op papier zet, zodat je precies kunt zien wat hij gedaan heeft. Doet hij dit niet, dan kun je hier naar vragen, geen probleem! Zeer ontspannen service bij Ron... Altijd even tijd voor een lolletje en een kopje koffie...

goede service, goed behandeld

twee weken geleden hier een tweedehands motor gekocht. Motor is voorzien van nieuwe banden, nieuwe remschijven voor en achter en een grote beurt. kom hier al jaren, ook met m\'n vorige motor. Service is perfect en er hangt een relaxt sfeertje. Absoluut een aanrader.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

goede service, goed behandeld

goede ervaringen en geen klachten

goede service, goed behandeld

Eerste keer op bezoek bij dit bedrijf. Probleempje met Honda Deauville waar ik niet helemaal uitkwam. Heren waren behulpzaam en bereid euvel verder te onderzoeken indien nodig. Relaxte sfeer met persoonlijke benadering. Ik kom hier wel terug voor onderhoud. Niet meer met de Deauville, die is inmiddels verkocht.........

goede service, goed behandeld

Voor de eerste keer voor onderhoud geweest. Prima geholpen. Via internet aan dit adres gekomen en langs gereden voor een afspraak. Eerder brengen wat mij goed uitkwam is geen probleem. De schone, opgeruimde werkplaats zei mij genoeg.

goede service, goed behandeld

Goede service en snel een afspraak te maken. Ik ben al een aantal jaren klant en altijd goed geholpen.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Prima, altijd een goede ervaring bij hem en al meer dan 10jr zo! De schuitjes hier onder werken niet op iPad dus daar geen aandacht aan besteden