Vriendelijk, eerlijk, klantvriendelijk, goede prijzen!

Makkelijk te bereiken, snel antwoord terug via whatsapp of een telefoongesprek. Een afspraak is snel gemaakt, snelle service. Vriendelijk in communicatie, altijd eerlijk en duidelijk! Ze nemen de moeite om het één en ander uit te leggen. Er is ruimte voor overleg, je wordt gehoord. Ze werken netjes met een eerlijke prijs!

Top service, goede prijzen, perfecte kwaliteit!

Altijd goede, eerlijke en fijne service. Problemen & oplossingen worden altijd netjes bijgehouden met eventueel foto’s en duidelijke uitleg. Ze nemen hier echt de tijd voor je en facturen vallen altijd heel erg mee. Ook via Whatsapp wordt er fijn & goed gecommuniceerd. Kwaliteit van het geleverde werk is natuurlijk ook altijd top! Er wordt goed meegedacht over het toekomstige onderhoud. Er zullen weinig garages zijn die zo meedenkend zijn als Dalhoeven!

uitstekend

Zeer goed. Bij Dalhoeven kun je als vrouw in je eentje een auto gaan kopen, zonder dat je wordt opgelicht. Ik (een vrouw) ging in mn eentje naar hun toe, helemaal uit Amsterdam, iedereen was verhinderd. Ik was in eerste instantie bang, maar dacht, het moet toch mogelijk zijn hier in Nederland, om in je eentje als vrouw een auto te gaan kopen en niet opgelicht te worden. Gelukkig heb ik gelijk gekregen, ze waren vriendelijk, zeer behulpzaam en is alles naar verwachting verlopen.

goede service, niks op aan te merken, blijf vast klant

goede service, verzekeringen wilen nog wel eens laag uitkeren bij autoschades, zij halen het maximale eruit. petje af. krijg ook precies uitleg bij reparaties wat er aan gebeurd is, de oude spullen laten ze zien, met foto;s. vervangend vervoer hebben ze ook.

Zeer tevreden over garage Dalhoeven, de schade aan onze auto naar tevredenheid hersteld

Top service en kundigheid. Tevens heel aardige mensen

Waar vind je in Nederland een werkplaats, die 100% betrouwbaar is? In Albergen en wel: Autobedrijf Dalhoeven!!! Mijn Audi moest opkomen voor de jaarlijkse APK en ik had een servicebeurt erbij besteld. Eén van de filters, je weet wel: olie-, lucht- en cabinefilter, was nog reuze goed en werd dus NIET vervangen. Dit noem ik nogeens service!!! Ik woon nog niet zolang in deze regio en ben blij dit bedrijf gevonden te hebben :)

Prima service en deskundigheid!

Erwin van harte met het certificaat EXCELLENTE KEURMEESTER. geweldig. Onderstreept nogmaals je vakmanschap. Van de 12.000 deelnemers maar 32 die deze onderscheiding kregen geweldig !!!

Had nieuwe banden nodig en natuurlijk wilde ik en de beste kwaliteit voor de laagste prijs en een eerlijk advies. Na email contact een goede prijsvergelijking gekregen, de gewenste banden gekozen en het bedrijf houdt ook rekening met het feit, dat ik enkel \'s-nachts werk. Perfect!!

Altijd eerlijk advies en absoluut geen onnodige reparaties of handelingen. Ook altijd goed overleg en na de reparatie een goede uitleg wat er gedaan is. Gewoon goed !

Was op zoek naar een eerlijk en betrouwbaar bedrijf en heb die gevonden! Ik heb er een auto gekocht en een andere auto laten keuren en ben zeer tevreden over eigenlijk alles!

staat altijd voor je klaar en is snel met alles

Goede service, eerlijk flexibel en zeer deskundig!

Vriendelijk en correct.

Top bedrijf, staan altijd klaar voor je, vakmensen ! Absoluut een aanrader dit bedrijf te bezoeken voor het kopen van een auto en of je auto ter reparatie; onderhoud e.d. aan te bieden.

Goede service!

Uitstekende service, Eigenaar Erwin is erg flexibel, deskundig en klantgericht. voor mij geen andere garage meer voor onderhoud of APK...

Echt een top bedrijf. Eerlijkheid, flexibel en kennis van zaken. prijstechnisch zeer goed.

Betrouwbaar bedrijf, vriendelijk, ze verstaan hun vak. Geven goed advies en denken graag met je mee.

Zeer goede service, eerlijk en betrouwbaar.