perfect, zeker aan te bevelen

Betrouwbaar bedrijf, vriendelijk, ze verstaan hun vak. Geven goed advies en denken graag met je mee.

goede service, goed behandeld

Zeer goede service, eerlijk en betrouwbaar.

perfect, zeker aan te bevelen

klantvriendelijk, duidelijk in afspraken,veel ervaring, lekkere kofie kortom een fijn bedrijf om naar toe te gaan, en vooral het idee dat je correct behandeld bent als je er weg komt voor een reparatie aan je voertuig.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben klant bij Dalhoeven vanaf 2007. Ik heb alleen maar goede ervaringen met de garage. Reparaties en onderhoud zijn altijd goed uitgevoerd tegen een schappelijke prijs. Nooit onaangename verrassingen achteraf. Kortom een fijne garage met prettige mensen waar service hoog in het vaandel staat. De waardering voor het bedrijf van 3 x een 10 is daarom niet overdreven.

perfect, zeker aan te bevelen

Een paar maanden na aankoop bleek er een mankement te zijn met de auto. Dit is uitstekend gerepareerd door Erwin Dalhoeven, zonder torenhoge kosten, die normaal zouden zijn bij een ander bedrijf. De auto werd zelf opgehaald, tussendoor nog een leenauto gehad en onze gerepareerde auto werd weer thuis gebracht. Bovendien rijdt hij nu beter en soepeler dan voorheen. Wij adviseren dan ook aan iedereen die het nodig heeft om naar dit bedrijf te gaan, zij hebben service nog hoog in het vaandel staan.

perfect, zeker aan te bevelen

In dit bedrijf wordt altijd deskundig en eerlijk advies gegeven de prijs kwaliteitsverhouding is uitstekend

perfect, zeker aan te bevelen

WIJ ZIJN ZEER TEVREDEN OVER DE SERVICE EN KLANTVRIENDELIJK EN DE KENNIS VAN ZAKEN.

perfect, zeker aan te bevelen

Autobedrijf Dalhoeven is een uitmuntend fijn en eerlijk bedrijf. Ga er al jaren naar toe ben altijd tevreden een eerlijke prijs altijd goede kwaliteit en vooral belangrijk de altijd eerlijke betrouwbare adviezen. Ik zeg van deze mensen moesten er meer zijn in de wereld. Ik zeg het juiste adres om naar toe te gaan.

perfect, zeker aan te bevelen

WEDEROM een geweldige ervaring met dit bedrijf: ik was een naafdop kwijt van de velg, een mailtje gestuurd naar Erwin en 2 weken later ligt precies de goede naafdop in de brievenbus. Tevens nog het advies erbij om niet te veel kit te gebruiken bij montage i.v.m. balanceren van het wiel bij bandenwissel.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

Fantastisch bedrijf, hele lieve mensen. Hebben mij erg goed geholpen. Mijn dochter had een aanrijding gehad en ik kreeg \' s nachts een hartinfarct. Allemaal ellende dus. Erwin en Germaine Dalhoeven hebben toen de auto bij mij thuis opgehaald. Zelf mocht ik toen nog niet rijden. Een week later werd ik opgebeld en ze hadden de auto weer gerepareerd. Mijn dochter was echt heel blij zeker omdat ze het echt hadden gerepareerd voor een prijs die eigenlijk niet uit kon. Ondertussen zijn er meer auto\' s van ons gezin voor onderhoud en reparaties bij de firma Dalhoeven geweest en naar volle tevredenheid. Echt geweldig, fijn dat er nog mensen zijn die je kan vertrouwen en ik raad iedereen aan die een auto zoekt of voor reparatie naar de firma Dalhoeven te gaan. Ze krijgen van mij een dikke tien!

perfect, zeker aan te bevelen

ik heb de auto daar gekocht en werd op een zeer vriendelijke manier te woord gestaan en geholpen.na een jaar in bezit te hebben volgde het onderhoud ook hiervoor ben je bij Erwin aan het goede adres. Zorgt in mijn geval voor een leenauto en komt andere afspraken na.laat na reparatie altijd de vervangen onderdelen zien zodat je weet dat wat er op de rekening staat klopt.

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

Goede service. Staat altijd klaar om de klant te helpen bij problemen zelfs in het weekend. Ik heb mijn lease auto nu 3 jaar in onderhoud en na 150.000 km te hebben gereden geen problemen gehad met de auto. Is teken van deskundig onderhoud.

perfect, zeker aan te bevelen

superbedrijf ! ! Na onverwachte schade,fantastisch geholpen.Mijn kapotte auto werd opgehaald,en later in perfecte staat,weer voor de deur afgeleverd!Samen het schadeformulier ingevult,enzovoort.Je word overal mee geholpen.Kon niet beter!

perfect, zeker aan te bevelen

Enige jaren geleden heb ik kennis gemaakt met dit autobedrijf en sindsdien ben ik een vaste klant geworden. Beide auto\'s zijn nu hier in onderhoud en ook voor reparaties en schades is dit het juiste adres. Ook kan deze garage voor veel lease maatschappijen het onderhoud uitvoeren. In de loop der jaren heb ik deze garage bij tal van kennissen aanbevolen en ook deze zijn erg enthousiast over de service en kwaliteit van deze garage.

perfect, zeker aan te bevelen

Dit is nog de ouderwetse service.Goede prijs kwaliteit er wordt met je meegedacht. Daarom zit de hele familie daar in onderhoud en reparatie. Prima zaak.

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

Uitstekende service, betaalbaar en deskundig. De onderdelen die vervangen zijn, worden getoond bij het ophalen van de auto.

goede service, goed behandeld

Zeer deskundige monteurs, snelle acurate service, zeer redelijke prijs!