uitstekend

Zeer goed. Bij Dalhoeven kun je als vrouw in je eentje een auto gaan kopen, zonder dat je wordt opgelicht. Ik (een vrouw) ging in mn eentje naar hun toe, helemaal uit Amsterdam, iedereen was verhinderd. Ik was in eerste instantie bang, maar dacht, het moet toch mogelijk zijn hier in Nederland, om in je eentje als vrouw een auto te gaan kopen en niet opgelicht te worden. Gelukkig heb ik gelijk gekregen, ze waren vriendelijk, zeer behulpzaam en is alles naar verwachting verlopen.

goede service, niks op aan te merken, blijf vast klant

goede service, verzekeringen wilen nog wel eens laag uitkeren bij autoschades, zij halen het maximale eruit. petje af. krijg ook precies uitleg bij reparaties wat er aan gebeurd is, de oude spullen laten ze zien, met foto;s. vervangend vervoer hebben ze ook.

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer tevreden over garage Dalhoeven, de schade aan onze auto naar tevredenheid hersteld

perfect, zeker aan te bevelen

Top service en kundigheid. Tevens heel aardige mensen

perfect, zeker aan te bevelen

Waar vind je in Nederland een werkplaats, die 100% betrouwbaar is? In Albergen en wel: Autobedrijf Dalhoeven!!! Mijn Audi moest opkomen voor de jaarlijkse APK en ik had een servicebeurt erbij besteld. Eén van de filters, je weet wel: olie-, lucht- en cabinefilter, was nog reuze goed en werd dus NIET vervangen. Dit noem ik nogeens service!!! Ik woon nog niet zolang in deze regio en ben blij dit bedrijf gevonden te hebben :)

goede service, goed behandeld

Prima service en deskundigheid!

perfect, zeker aan te bevelen

Erwin van harte met het certificaat EXCELLENTE KEURMEESTER. geweldig. Onderstreept nogmaals je vakmanschap. Van de 12.000 deelnemers maar 32 die deze onderscheiding kregen geweldig !!!

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

Had nieuwe banden nodig en natuurlijk wilde ik en de beste kwaliteit voor de laagste prijs en een eerlijk advies. Na email contact een goede prijsvergelijking gekregen, de gewenste banden gekozen en het bedrijf houdt ook rekening met het feit, dat ik enkel \'s-nachts werk. Perfect!!

perfect, zeker aan te bevelen

Altijd eerlijk advies en absoluut geen onnodige reparaties of handelingen. Ook altijd goed overleg en na de reparatie een goede uitleg wat er gedaan is. Gewoon goed !

perfect, zeker aan te bevelen

Was op zoek naar een eerlijk en betrouwbaar bedrijf en heb die gevonden! Ik heb er een auto gekocht en een andere auto laten keuren en ben zeer tevreden over eigenlijk alles!

perfect, zeker aan te bevelen

staat altijd voor je klaar en is snel met alles

perfect, zeker aan te bevelen

Goede service, eerlijk flexibel en zeer deskundig!

Vriendelijk en correct.

perfect, zeker aan te bevelen

Top bedrijf, staan altijd klaar voor je, vakmensen ! Absoluut een aanrader dit bedrijf te bezoeken voor het kopen van een auto en of je auto ter reparatie; onderhoud e.d. aan te bieden.

Goede service!

perfect, zeker aan te bevelen

Uitstekende service, Eigenaar Erwin is erg flexibel, deskundig en klantgericht. voor mij geen andere garage meer voor onderhoud of APK...

perfect, zeker aan te bevelen

Echt een top bedrijf. Eerlijkheid, flexibel en kennis van zaken. prijstechnisch zeer goed.

perfect, zeker aan te bevelen

Betrouwbaar bedrijf, vriendelijk, ze verstaan hun vak. Geven goed advies en denken graag met je mee.

goede service, goed behandeld

Zeer goede service, eerlijk en betrouwbaar.

perfect, zeker aan te bevelen

klantvriendelijk, duidelijk in afspraken,veel ervaring, lekkere kofie kortom een fijn bedrijf om naar toe te gaan, en vooral het idee dat je correct behandeld bent als je er weg komt voor een reparatie aan je voertuig.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben klant bij Dalhoeven vanaf 2007. Ik heb alleen maar goede ervaringen met de garage. Reparaties en onderhoud zijn altijd goed uitgevoerd tegen een schappelijke prijs. Nooit onaangename verrassingen achteraf. Kortom een fijne garage met prettige mensen waar service hoog in het vaandel staat. De waardering voor het bedrijf van 3 x een 10 is daarom niet overdreven.