al verscheidene keren terug voor een spiegel

Grote beurt gehad. binnenspiegel moest vervangen worden. Nieuwe spiegel geplaatst maar blijft trillen als je boven de 80km\h rijdt. hiervoor verscheidene keren terug geweest.

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Mooie wagen gekocht

Met mijn nieuwe baan krijg ik geen auto van de zaak. Dus ik moest weer een prive auto kopen. Bij stoopman jaren geleden ook een auto gekocht. Nooit problemen mee gehad. Dus ik weer naar stoopman, wagen gekozen. Proefrit gemaakt en de deal gesloten. Een weekje gewacht op de afleverbeurt. Alles precies zoals gepland.

alle sterren meer dan waard, uitstekende service

Persoonlijke aandacht, goede adviezen en uitleg over de camper. Als klant word je gehoord en serieus genomen. Fijn om te merken dat ze, ook als ervaren camperaars, werkelijk overal ervaring in en verstand van hebben. Problemen zijn er om opgelost te worden en dat wordt dan ook zo snel mogelijk gedaan. Al moet de halve camper uit elkaar voor een trillinkje, geen probleem.

Deal vlot gemaakt en de auto snel en netjes afgeleverd.

Geweldige service veel aandacht betrouwbaar

Wat een geweldige service ophalen camper geen probleem nogmaals uitleggen geen probleem altijd gezellig! Toppie!!

Hier is en klant nog klant en geen nummer.

Weer prima geholpen. Een garage waar je nog gewoon op kan vertrouwen.

Top zaak

Altijd goed geholpen

Hele fijne aankoopervaring gehad. Alle punten die naar voren kwamen bij een proefrit zijn vakkundig opgelost.

Vriendelijk en vakkundig geholpen.

Beurtje, APK en garantiegevalletje voor onze camper werden prima uitgevoerd. We komen er nu een jaar .. tot volle tevredenheid!

Klant vriendelijk en een "open attitude"

We werden op een fijne manier geholpen. Er werd ruim de tijd genomen om al onze vragen te beantwoorden en kregen ook de tijd om de camper " zelf te ontdekken" De camper werd super netjes afgeleverd en kregen de gelegenheid om op het terrein van het bedrijf de inventaris van onze oude camper naar de nieuwe camper over te hevelen. Al met al wij zijn erg tevreden.

Grandioos geholpen

Goede afspraken,correct in afhandeling,scherp op noodzakelijk onderhoud,wordt prima tijdig geïnformeerd. N.b. de koffie staat altijd klaar en goede boekhouding

Bij dit bedrijf werd ik gelijk serieus genomen toen ik mijn auto wilde kopen (19 jaar). In de jaren erna is het onderhoud erg goed gedaan. Ook hebben de eigenaren goed advies gegeven en denken ze graag met je mee. Ik zal hier blijven komen!

Prima en snel geholpen..

Prima en snel geholpen door zeer gemotiveerd personeel en dat zonder afspraak! Top.

Geweldig, het proces om een ​​auto bij hen te kopen was als een droom, heel snel en zeer professione

Very good , the communication was super good, and we get our dream car in 3 days, I recommend this company to everyone who wants the process to be successful and easy… they are honest and if they said they will keep the car, they keep it ,you don’t need to stress about.. thank you for a really good experience!

Prima geholpen. Goed advies waar ik wat aan heb. Prima zaak en volgens mijn ervaring deskundig en vriendelijk personeel.

Perfecte service

Zeer goede garage

Uitstekende service en zeer prettig klantencontact

Ik heb bij Stoopman een gebruikte camper gekocht en ben zeer tevreden over de aankoop en de manier waarop ik geholpen ben. De heren namen zeer ruim de tijd om ons te helpen, ik heb de camper laten keuren en alle punten die uit het keuringsrapport naar voren kwamen heeft Stoopman keurig verholpen. Bij de overdracht namen ze bijna 2 uur de tijd om alles uit te leggen en toe te lichten en als klap op de vuurpijl werden we verrast met een luxe mand met wijnen, kaas enz. Grote klasse!

Uitstekende service!

Kort na aankoop van mijn auto kwam er een mankement aan het licht. Deze is geheel kosteloos en adequaat verholpen.

Goede service en klantvriendelijkheid

Je wordt goed geholpen ook als je geen afspraak heb maken ze tijd voor je

Klantvriendelijk

Tijdens inruil van onze aangepaste auto voor een andere werden wij vriendelijk respectvol en op vele fronten behulpzaam geholpen

Goed,zoals altijd

Goede prijs kwaliteit verhouding, erg vriendelijk personeel, en uiterst bekwaam

Bij hun gekocht en ook bij hun in onderhoud vanaf midden 2019.

Camper gekocht en alles naar tevredenheid gedaan volgens afspraak

Leuk en fijn bedrijf waar klant nog koning is.

Zeer vriendelijk personeel en hele goede service

Inmiddels de vierde auto daar gekocht en nooit problemen gehad. Dus goede kwaliteit. Altijd zeer vriendelijk geholpen. Zeker een aanrader.

Daltonweg 3

3225 LR Hellevoetsluis