Bijzonder vriendelijk en veel know how van de campers

Heel vriendelijke omgang met klanten. Grote hoeveelheid informatie over de campers. Absoluut een bedrijf dat wij een ieder zouden aanraden.

Klantvriendelijk personeel en hele goede service.

De eerste keer dat ik hier een occasion gekocht heb. Hoewel ik hoop dat ik nog heel lang van deze auto kan genieten, zal een eventuele volgende occasion ook hier vandaan komen. De klant is koning bij Stoopman.

Uitstekende service!

Jaren geleden onze auto bij Stoopman gekocht en we gaan voor onderhoud e.d. altijd naar Stoopman. De service is geweldig, ze denken met je mee en zijn altijd vriendelijk, eerlijk en behulpzaam.

Toppie perfecte service

Je wordt altijd direct en goed geholpen Fijn en net personeel vriendelijk, De service van garantie is perfect!! Alles kan of is bespreekbaar toppie!! Tevreden klanten

vaste klant

staan altijd voor je klaar

Vriendelijk en vakbekwam personeel

Top bedrijf

Goede service vriendelijk personeel

Perfect geholpen!

Afspraken werden nagekomen. Snelle afhandeling van de nieuwe auto. Weet dat ik op ze kan rekenen. Voelde me gehoord. Kreeg goed advies

Luisteren goed om de problemen vakkundig te verhelpen

APK en beurt snel en goed geregeld

Snelle een nette service bij auto Stoopman. Bedankt

Goede service en vriendelijke mensen.

Zeker aan te bevelen.

Goed, klantvriendelijk en snel

Daar waar alle andere garages me pas over een maand konden helpen met een spoed mankement, heeft Stoopman me er meteen tussen geschoven en hebben ze hun uiterste best gedaan om m’n auto voor de feestdagen gereed te hebben.

Vriendelijk, hulpvaardig, deskundig.

zeer goed en vriendelijk geholpen

mensen die echt moeite voor je doen en tijd voor je nemen

Proffesioneel

Gord en eerlijk geholpen

Goed geholpen.

Al jaren cliënt

Goede service, geweldig en vriendelijk personeel

Ze helpen je super. Ze zijn erg vakbekwaam.

Altijd klaar om je advies te geven en helpen je waar ze je zelf niet uitkomt complimenten team Stoopman .

Klantvriendelijk

Fijn klantgericht bedrijf,professioneel en altijd tijd voor de klant ,denkt mee met klachten en er is nooit iets te veel.

al verscheidene keren terug voor een spiegel

Grote beurt gehad. binnenspiegel moest vervangen worden. Nieuwe spiegel geplaatst maar blijft trillen als je boven de 80km\h rijdt. hiervoor verscheidene keren terug geweest.

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Mooie wagen gekocht

Met mijn nieuwe baan krijg ik geen auto van de zaak. Dus ik moest weer een prive auto kopen. Bij stoopman jaren geleden ook een auto gekocht. Nooit problemen mee gehad. Dus ik weer naar stoopman, wagen gekozen. Proefrit gemaakt en de deal gesloten. Een weekje gewacht op de afleverbeurt. Alles precies zoals gepland.

alle sterren meer dan waard, uitstekende service

Persoonlijke aandacht, goede adviezen en uitleg over de camper. Als klant word je gehoord en serieus genomen. Fijn om te merken dat ze, ook als ervaren camperaars, werkelijk overal ervaring in en verstand van hebben. Problemen zijn er om opgelost te worden en dat wordt dan ook zo snel mogelijk gedaan. Al moet de halve camper uit elkaar voor een trillinkje, geen probleem.

Deal vlot gemaakt en de auto snel en netjes afgeleverd.

Daltonweg 3 3225 LR Hellevoetsluis