Super vriendelijk en relaxt geholpen

Goed geluisterd naar onze wensen Prima aflevering van de camper Nemen de tijd en weten waar ze het over hebben! Top!

Wordt zeer goed en snel geholpen

Super bedrijf

Goede service, vriendelijke mensen

Er wordt altijd naar een goede oplossing gezocht. Ze zijn heel klantvriendelijk en professioneel.

Snell service, eerlijk

Tweedehands auto gekocht.Net buiten de garantie ging er iets stuk. Toch gratis gerepareerd!

Heel tevreden vanaf 1e bezoek tot en met afleveren camper

Wij zijn heel blij met onze camper. Vanaf 1e bezoek een enthousiast team ontmoet. Goede begeleiding en prima uitleg bij afleveren van onze camper.

Oplossingsgericht bij acute problemen

Oplossingsgericht bij acute problemen

Top bedrijf met zeer vriendelijke eigenaren en personeel.

We hebben hier een camper gekocht. We zijn erg vriendelijk en professioneel geholpen. Nemen de tijd voor je. Vanaf het eerste moment hadden we gelijk een goeie indruk. Over een poosje hebben we een andere occasion personen auto nodig en we zullen hier zeker voor terugkeren bij Stoopman

Blijft geweldig

Geweldige service en eerlijk

Super garage

Als je belt staan ze altijd voor je klaar en het zijn echte vakmensen

Fijne garage

Ik kom al heel lang bij Stoopman. Ik word altijd perfect geholpen,mensen denken met je mee altijd vriendelijk en professioneel.

Klasse bedrijf

Super netjes en vriendelijke firma

netjes correct en oke.

Monteurs werken netjes en zijn ook eerlijk en duidelijk.

Komen afspraken na zijn betrouwbaar

Zijn altijd vriendelijk, aardig professionel Ook het personeel is vakkundig je wordt snel geholpen altijd iets lekkers bij de koffie gewoon erg gezellig fijne mensen!!

Accu kapot, kon zo 2 nieuwe ophalen half uur voor sluitingstijd ( op zaterdag)en gereedschap mee gekregen. Zelf om kunnen wisselen( met uitleg), stond 10 min verderop. Vertrouwen vond ik erg fijn want achteraf betaald voor alleen de accu.

Stoopman is top!

Wij komen hier al jaren. De service is altijd geweldig en de mensen die hier werken zijn altijd vriendelijk.

Bij Stoopman Auto’s kan ik met vertrouwen een occasion kopen!!

Voor mensen die opzoek zijn naar een occasion voor een goede prijs/kwaliteit verhouding kan ik Stoopman Auto’s aanbevelen. Naar volle tevredenheid heb ik een occasion bij Stoopman auto’s gekocht en daarbij afspraken gemaakt over de oplevering en extra service bij auto. Na de auto opgehaald te hebben kwam ik een paar aandachtspuntjes tegen, dit kan weleens bij occasions voorkomen. Dit hebben zij prima voor mij opgelost, geen eindeloze discussies over dit valt niet onder de service bla bla. Kortom : no-nonsense, komen hun afspraken na , goede service en vriendelijke en flexibele personeel! Misschien niet de goedkoopste, maar daar krijg je dan ook veel voor terug !

Top bedrijf

Klant vriendelijk goede serves prettig personeel doen waar ze voor staan. Tekst en uitleg over de camper nemen echt tijd voor de klant.bij dit bedrijf is het spreekwoord nog steeds klant is koning Leo en personeel bedankt voor de goede aankoop

prima sercice.klantgericht

prima service. heel vriendelijk

Prettig zaken doen

Het bedrijf heeft een ruime keuze. Deze is gemakkelijk en duidelijk terug te zien op internet. Het contact is vriendelijk en open. Op lokatie is het net zo. Je wordt vriendelijk te woord gestaan. Er zijn voldoende occasions voorhanden.

Goed en correct geholpen

Geen verrassingen en vriendelijke medewerker.

Beste service

Ben al jaren klant bij deze garage , wordt altijd heel vriendelijk , behulpzaam geholpen ! Gaan altijd direct voor je aan de slag , zelfs met gedoe met de verzekeringsmaatschappij! Waar vindt je dat ? altijd vervangend vervoer ! Super bedrijf ! Top !

Geweldige service door betrouwbaar bedrijf

Sympathiek autobedrijf- door goede communicatie, efficiente planning en goede service. Van harte aanbevolen als je betrouwbaar autobedrijf zoekt.

Vlotte afhandeling

Vlotte bestelling van onderdeel en vlotte reparatie

Latende spullen zien die eruit gegaan zijn en vernieuwd zijn, altijd goede sevice

Bijzonder vriendelijk en veel know how van de campers

Heel vriendelijke omgang met klanten. Grote hoeveelheid informatie over de campers. Absoluut een bedrijf dat wij een ieder zouden aanraden.