Prima geholpen en snelle service

Afspraak gemaakt en zeer goed gehopen. Complimenten voor snelle service.

Vriendelijk en efficiënt

Ik heb hier een paar maanden geleden mijn eerste auto gekocht en ben toen heel vriendelijk en super snel geholpen. Zeker super tevreden met mijn auto. Afgelopen week voor het eerst terug geweest voor wat onderhoud wat ook erg netjes ging. 'S ochtends mijn auto langs gebracht en rond de lunch kon ik hem al weer komen ophalen.

Zeer prettig bedrijf met een eerlijk verhaal!

Netjes en deskundig te woord gestaan en zeer tevreden over de aangekochte auto. Ook de inruil, overschrijving alsmede vrijwaring prima verlopen.

Super service

Ik wordt altijd heel klantvriendelijk en adequaat geholpen op afspraak maar zeker ook als ik langskom met een hulpvraag!

Goed advies niks aansmeren

Werd als een echte klant behandeld klasse

Goed zoals altijd wens jullie sterkte

Altijd betrouwbaar

100% betrouwbaar, ze komen hun afspraken altijd na. Vriendelijk en meewerkend.

Ze doen meer dan ze beloven

Ik heb hier een tweede hands auto gekocht. Dit omdat dit bedrijf goede beoordelingen krijgt. Na een paar weken rijden kwamen een aantal mankementen aan het licht. Deze garage heeft ze allemaal verholpen. De service is werkelijk geweldig. Ook in de weken van deze Corona crisis.

Superservice, ook na 4 jaar!

In januari 2016 een oudere, zoveelste hands auto gekocht en daarbij goede service ontvangen. Vijf maanden later was een reparatie noodzakelijk die ondanks het ontbreken van garantie met wederom goede service en snel is gerepareerd. Nu recent, na 4 jaar, heeft Stoopman Auto's nogmaals een probleem met grote klasse opgelost. Chapeau!

Goed geholpen, ondanks alle corona perikelen.

Kleine beurt en APK.

Fijne Garage, Je word altijd te woord gestaan en je krijgt een eerlijk Advies.

Top service!

Mooie auto gekocht, de oude ingeruild voor een goede prijs. De nieuwe auto werd keurig afgeleverd met garantie. Er werd mee gedacht door de verkoper over wat het best haalbare was in mijn situatie. Snelle service, woensdag langs geweest en zaterdag kon de auto al gehaald worden. P.s.: ze hebben ook hele goede koffie 😀

Fantastische fijne en betrouwbare garage. Voor aankoop en onderhoud.

Ik heb bij deze garage al 3 auto’s gekocht. Keurige afhandeling altijd. Als er toch iets niet goed is, wordt er goed oplossing gericht mee gedacht, gehandeld en zo ook uitgevoerd. Onderhoud wordt ook altijd goed en eerlijk uitgevoerd. Fijne vriendelijke mensen!

Top garage

Vriendelijk , altijd hulpzaam , betrouwbaar

De klachten zijn op een adeqate wijze verholpen.

Allereerst word je als klant op een plezierige wijze ontvangen. Men is dienstverlenend en er wordt als het ware met de klant meegedacht. Uiteraard binnen de eigen mogelijkheden. Nog los van mijn recente ervaring hoe een hardnekkig probleem op een voor mij prettige manier is opgelost, kan ik zonder overdrijven zeggen dat de firma Stoopman in mijn ogen een betrouwbare en degelijke garage is. En niet onbelangrijk: reparaties worden verricht tegen een redelijke prijs!

Fantastische service

Al jarenlang ben ik klant bij Stoopman Auto’s. Dit vanwege de geweldige service die zij leveren. Het team is altijd vriendelijk en deskundig, en staat altijd voor je klaar. Ik beveel Stoopman Auto’s daarom ook van harte aan!

gemoedelijk en no-nonsence

rustig, niet opdringend,

Wederom weer perfect geholpen!

Koppelingsproblemen gehad met mijn auto. Keurig opgelost door Stoopman

Top services, je krijgt eerlijk advies en er wordt gezorgd dat je z.s.m. met de auto kan rijden!

Het was in 1 woord fantastisch. Zaterdag gebeld, maandag een proefrit en dinsdag kon ik de auto ophalen. Er wordt met je meegedacht en je krijgt een eerlijk advies. Ik ga niet meer naar een ander autobedrijf! Ga zo door autobedrijf Stoopman! 😀

Fantastisch!

Onverwachts auto weg moeten brengen voor reparatie en binnen een week klaar.

Gelijk geholpen en goede service!

Prima, had niet beter gekund.

Vriendelijk, behulpzaam, vertrouwd en erg snel. Binnen 2 uur reden we met de gekochte auto naar Limburg terug.

Goede service!

Probleempje met de auto werd netjes opgelost en bedankt voor de extra service dat jullie de auto kwamen brengen!

Vriendelijk en vakkundig.

Altijd vriendelijk en niet te vergeten koffie! Prima service en vakkundig.

zeer ontspannen en klantgerichte hulp bij de aankoop

Topontvangst, behulpzaam en niet onbelangrijk prima prijzen