Fijne garage met een uitstekende service

Heb altijd het gevoel dat ze eerlijk zijn en er is altijd een stukje persoonlijke aandacht aardige hardwerkende mensen

Zijn zeer vriendelijke mensen

Ik heb een mooie auto bij hun gekocht. En als er wat is mag ik terug komen. Ik ben er tot nu toe heel blij mee.

Super service en goede koffie!

Mijn bandenwissel ervaar ik als zeer prettig, aardige monteurs en een gastvrij ontvangst!

Goed en servicegericht bedrijf.

Auto weer beurt gehad. Prima geregeld weer autobedrijf Stoopman. Thanks

Fijne snelle service, erg vriendelijk personeel ..

Wij komen al jaaaaaaren tot volle tevredenheid bij de firma Stoopman! Top service, problemen lossen we samen op! 👍

vakkundige garage

Prima geholpen, wat een andere garage krom maakte heeft stoopman weer netjes recht gemaakt, goede communicatie, netjes een prijs vooraf doorgegeven en snel gewerkt. Top bedrijf! bedankt en tot de volgende keer!

Stoopman kan ik aanbevelen, goede service.

APK en klein onderhoud, ook 4 nieuwe banden, dit na tel. afspraak en offerte , nu is mijn Panda weer prima in orde. Ook het personeel, is vriendelijk en behulpzaam. Wat ik erg fijn vond was, dat de auto kennelijk een goede "wasbeurt" (dat was ook nodig) heeft gehad. Ik vind dat een compliment waard. Ben dus zeer tevreden.

Heel vriendelijk. Goede service. Ze komen hun beloftes en afspraken na. Goed geholpen en goede uitleg.

Eerste en goede ervaring

Heel fijn geholpen aardige mensen,kom graag terug.

Je wordt goed geholpen en service is ook heel goed

Goeie service en komen hun belofte na

Auto gekocht en ondanks directe problemen kostenloos gemaakt. Ze komen hun belofte na. Aanrader om hier een auto te kopen

We zijn zeer vriendelijk geholpen! En hebben een goed gevoel bij de garage.

Bedrijf is klantvriendelijk, bedrijf heeft kennis van zaken.

Bedrijf is klantvriendelijk en men heeft kennis van zaken.

Enorm betrokken en geholpen.

Nogal veel pech gehad na aankoop van mijn auto (een 2e hands VW fox) bij Van Vliet Auto’s uit Zwartewaal. Wat een slecht bedrijf is dat!! Nooit meer iets bij kopen!! Exact 2 weken na aankoop begaf mijn auto het. Compleet in de soep gedraaid. Van Vliet auto’s uit Zwartewaal gaf niet meer thuis. “Geen service” was het antwoord. Een auto van € 3.300,00...... schaamteloos!! Ze lieten me stikken! Ik kwam terecht bij Stoopman auto’s. Wat een verademing! Geweldige service! Betrokken en eerlijk. Ik wil nooit meer naar een ander toe en kan Stoopman bij iedereen aanbevelen 👍.

Zoals altijd goed, vriendelijk en behulpzaam personeel

Als ik een vraag of een twijfel heb is het personeel altijd vriendelijk en behulpzaam.

uitstekend

prima service

Zeer tevreden na inruil

7 jaar geleden heb ik een Renault Clio bij Stoopman gekocht. Deze auto heeft mij heel wat jaartjes zijn trouwe dienst bewezen. Het werd nu tijd voor een nieuwe en wat jonger... Deze heb ik uiteraard weer dmv inruil bij Stoopman gekocht! Pluspunten + Betrouwbaar + Servicegericht + Klantvriendelijk + Eerlijk + Kwaliteit auto's + Alles onder één dak mbt Apk, schade herstel en Occasions + Heerlijke cappuccino ;-)

Super goed

Ik heb nu al verschillende auto's daar gekocht en wordt altijd super geholpen

deskundigheid en prettig contact

tot op heden alleen maar goede ervaringen

goede vservice

Goede garage!!

Kom er al jaren, beter garage vind je niet in Hellevoetsluis.

Uiterst goede service

Eerste ervarijg bij Stoopman. Mocht ondanks de drukte toch langs komen waarmee ik enorm geholpen was. Vriendelijke mensen, secuur in hun werk en denken creatief in beste oplossing. Zeer tevreden!

Perfecte en vlotte service

👍👍👍👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een klantvriendelijk bedrijf, heb er een auto gekocht, goede aflevering en erg blij met de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn geholpen.