Ongemakkelijke afronding

Goede mensen goed contact maar deze keer voel ik me zeer opgelaten. auto ac doet het niet afspraak voor beoordeling en reparatie/herstel. Uiteindelijk heb ik niks. Ik heb 139 euro betaald en de ac is niet gemaakt. Uitleg we weten het niet er moet meer onderzoek gedaan worden wat ik dan op uurbasis moet betalen. Er is geen uitkomst en houvast voor oplossing. Alhoewel er geen oorzaak is gevonden is er wel koude vloeistof bij gedaan. Zou logisch zijn als je dat pas doet als je weet wat de oorzaak is. Ik weet eigenlijk niet goed waar ik aan toe ben nu . Ik heb jullie hoog in mijn vaandel staan op basis van eerdere reparaties en attente service. Ik vind dit erg ongemakkelijk omdat ik hierna moet aangeven of ik u wel of niet aanbeveel. Ik zal ja invullen omdat ik juist voor deze storing bij jullie ben gekomen. Maar ja. Ik sta open voor verder overleg met Stoopman. Ik stel voor dat jullie deze feedback aan Stoopman voorleggen en verwacht dan contact

Uitstekend geholpen

snel en netjes geholpen met probleem

Top service

Ze helpen altijd heel goed !

Goede ervaring

Dit is onze tweede auto die we bij deze garage gekocht hebben. En net zoals de eerste keer zeer tevreden.

Goede evaring

Goede evaring met een goed gevoel een leuke auto gekocht alles was netjes toen ik. De auto op. Kwam halen

Zeer klantgericht

Flexibel met afspraken, eerlijke prijzen, je wordt altijd beleefd te woord gestaan en de koffie is lekker!

Super!

Heel fijn dat we ondanks we geen garantie meer hadden toch een dure klus helemaal werd vergoedt! Bedankt Nanda en Florius

Prima service en vakkennis

Voelde me direct thuis

Eerste bezoek voor het bekijken van de kia venga en het bedrijf.Leo v d Klauw zeer geschikt en open.Uiteindelijk is de Venga in ons bezit en tevreden.

Zeer goed en vriendelijk

Erg leuke auto daar gekocht en mij oudje ingeleverd. Netjes en vriendelijk geholpen, erge lekkere koffie.

Alleen maar goede ervaringen

Betrouwbaar, goede communicatie, betaalbaar, klant vriendelijk, verstand van zaken

Weer top geholpen

Zo als gewoonlijk weer zeer goed geholpen

Goed, afspraak nakomen, vriendelijk

Goed geholpen,duidelijk uitleg, vriendelijk Alles over voor de klant!!

goede service

goede uitleg over de aangekochte auto en zeker toen de auto moeilijk start werd dat gelijk gerepareerd omdat in de garantie viel en we gelijk een andere auto kregen om naar ons werk konden gaan en de volgende dag konden we de auto gerepareerd ophalen

Deskundig en vriendelijk personeel

Fantastisch

Vriendelijk, behulpzaam, mee denkend, altijd opzoek naar de beste oplossing,nemen de tijd voor hun klanten, goede prijs kwaliteit verhouding. En altijd een kopje koffie.

Altijd klantvriendelijk en servicegericht

Het voelt altijd vertrouwd als je bij Stoopman komt. Eerlijk en open. Ik kom er dan ook al ruim 30 jaar. En nog nooit iets vervelends meegemaakt. Altijd naar tevredenheid. Houden zo!

Goede garage je weet waar je aan toe bent als je een reparatie hebt

Ik krijg altijd een belletje bij onverwachte repatratie

Top Service!

Staan voor je klaar, denken mee.

zeer goede service

wordt goed geholpen service is prima ben zeer tevreden.

vriendelijk /correct/snel/en betrouwbaar

Benzine lekkage. kreeg de auto niet mee wegens gevaarlijke situatie. Werd direct voor een vervangend vervoer gezorgd en de reparatie werd in een dag verholpen. dus gewoon supper.

Goed geholpen in de Coronatijd.

Tijdens de APK keuring kwam noodzakelijke reparatie met extra arbeid naar voren. Ondanks de krappe ruimte van arbeid in deze coronatijd werd de auto redelijke op tijd gerepareerd.

erg goed

snel, meedenkend en vakkundig

grandioosw

hele prettige zaken gedaan, begrip en kan deze garage ten volle aanbevelen bedankt voor alles groet hans klink

Goede en snelle service

Snelle reparatie en goede service