Hele goede ervaring

Altijd goed geholpen en professioneel

Staan altijd voor je klaar! Veilig de weg op.

Goede service, kennis. Vriendelijk en betrouwbaar

Netjes en korect.

Verkoop is netjes en korect gegaan en zoals beloofd zijn de kleine mankementen verholpen.

Correcte, duidelijke en menselijke service.

De eerste keer dat ik voor een servicebeurt een afspraak heb gemaakt (in onze nieuwe woonplaats). Van onze dochter zeer positieve ervaringen gehoord. En die ervaring delen wij inmiddels.

Zeer te spreken over service en after-sale.

Er is op een vriendelijke en begripvolle manier geluisterd naar de opmerkingen die ik had na de aankoop van de camper. En deze zijn daarna ook in goed overleg verholpen. Kortom om zeer goede service en after-sale.

Prima uitgevoerde APK keuring met onderhoudsbeurt

Vakkundig personeel met de juiste instelling.

Eerlijk familiebedrijf

Wij hebben een camper bij Stoopman gekocht. Inmiddels zijn we er twee keer mee weggeweest en is ons gebleken dat de camper aan onze verwachtingen voldoet. In de staat is zoals is gezegd dat de camper zou zijn en zijn we geen onaangename verassingen tegen gekomen. We wachten nog op twee herstellingen die gedaan moeten worden, maar dat ligt aan onderdelen leveranties. Als dit gedaan is worden het vijf sterren!

Geweldig goed geholpen!

Weer een prachtige nieuwe deur! Hadden ook de auto helemaal gewassen. Super service!

Fijne auto en zee vriendelijk personeel

Ik kon met mijn vragen goed terecht en heb hier een fijne peugeot 107 gekocht. Voor een volgende auto zou ik zo weer hier naartoe gaan.

ZEER GOED

zeer prettig verkoop gesprek goede afhandeling

Helemaal top!

Zeer goede service, fijn geholpen, alles( camper voorjaarsbeurt) prima in orde gemaakt. Ik ben blij!

Prima personeel

Goede afspraak en tijdige melding van kosten

We komen hier graag voor de goede service.

Onze auto komt hier vandaan en nu voor een camper. 100 procent vertrouwen dat alles goed geregeld wordt.

Fantastische service!

Meedenkend, servicegericht en heel goede kwaliteit.

Prettig en vakkundig te woord gestaan.

Er werd alle tijd genomen voor uitleg van de camper, daarnaast op een vriendelijke manier te woord gestaan. Ook in de telefonisch contacten daarna. Het gaf ons een vertrouwd gevoel over de aankoop.

vriendelijk en behulpzaam

ik kom er al 17 jaaren heb al mijn autos er gekocht

Super fijne garage!

Ik kan er altijd zomaar naar toe rijden en ze helpen mij altijd super fijn! Wij komen er al heel lang en ze hebben ons nog nooit een slechte service gegeven!

Uitmuntende service

Alles zoals een garage hoort te handelen. Geen woorden maar daden.

Geweldige begeleiding & uitleg

Geen seconde aan twijfelen, zelfs een gevulde benzinetank bij vertrek, Gedreven personeel ,

Heel tevreden

Julie zijn heel klantvriendelijk ben heel goed geholpen

Grandioos

Vaklui

Je wordt goed geholpen en klantvriendelijk

Goed werk, vriendelijk en behulpzaam

Gewoon goed

Duidelijk en begrip vol