Distrieriem vervangen Volvo V 40

Vooraf prijs ontvangen. Prima ervaring

Heb altijd goede ervaringen met Scheele, ook vriendelijk personeel.

Wordt altijd goed geholpen en ook gewezen op eventuele aankomende te verhelpen zaken.

Goede eerste kennismaking

Voor het eerst kennis gemaakt met deze garage na overstap van VW naar Volvo. Een prettige ervaring.

Prima service zoals altijd

Gewoon goed, overlegd, vlot en behulpzaam.

Goede garage.

Online afspraak gemaakt. Ging snel en duidelijk. Prijzen duidelijk. Auto weg gebracht voor distributie en automaat spoelen. Fijn geholpen en volgens afspraak gerepareerd.

Zeer vriendelijk geholpen, prettig interactie met de mensen aldaar. Erg tevreden.

Goede en snelle service

Online afspraak gemaakt voor apk en kleine beurt. Auto in ochtend weg gebracht en eind ochtend was de auto al klaar. Open en eerlijke communicatie over werkzaamheden en prijs. Klantvriendelijk personeel vooral.

Snel en goed

Alles naar wens

Klantvriendelijk.

Ze hebben kosten noch moeite gespaard om het probleem aan mijn BMW op te lossen

Mijn auto startte slecht en liep bij lage toerentallen onregelmatig. De mensen van autobedrijf Scheele hebben alles uit de kast gehaald om mijn auto weer in orde te krijgen. Lange zoektocht naar euvel en daarna vervangen sensor en schoonmaken katalysator.

Oplossingsgerichte professionals

Na aankoop van de auto moesten er nog een aantal problemen verholpen worden. Meerdere tegenslagen hebben ze overwonnen en gedurende het traject werd ik netjes op de hoogte gehouden van de vorderingen. Auto is uiteindelijk naar volle tevredenheid afgeleverd. Topteam!

Betrouwbare garage en leveren prima werk

Al jaren brengen wij onze Volvo naar deze garage, omdat ze prima werk leveren

zeer goed

kan niet b eter,zelfs de koffie niet

Snelle en betaalbare service

APK

prima service en alle afspraken worden nagekomen, vriendelijke medewerkers!

Mooie V60 speciaal voor mij opgezocht en in huis gehaald, keurig bij mij afgeleverd. Heel blij mee.

Vriendelijk, professioneel en normaal tarief.

Positief

Professioneel en klantvriendelijk.

Drie jaar geleden kocht ik bij de dealer een nieuwe Opel Corsa, nadat ik Jan Kees Scheele om advies had gevraagd. Nu ik geen garantie meer heb, ga ik voor het onderhoud naar garage Scheele. Al vele jaren ben ik hier klant en ik ben zeer tevreden over de onderhoudsbeurten en de klantvriendelijkheid.

Plezierig bedrijf

Deskundige service

Snel en goed!

Na een verhuizing blijkt autobedrijf Scheele om de hoek te zitten. In december hebben ze me al eens kosteloos op weg geholpen toen mijn accu leeg was. Toen het deze week weer gebeurde heb ik gebeld met de vraag de auto op te halen en de accu te vervangen. Super dienstverlening.

Snel en klantvriendelijk, helemaal super!

vriendelijk, goede service, komen afspraken na

Weer uitstekend geholpen!

Na de aanschaf van een nieuwe auto elders wilden we graag weten in welke staat de auto is. Omdat wij onze auto's door Scheele laten onderhouden was een belletje snel gedaan. We kregen een duidelijk beeld van de staat van de auto en wat we er eventueel aan konden laten doen. Dus direct een afspraak gemaakt voor de punten en een kleine beurt en kon de volgende dag terecht. Er werd nog even netjes gebeld over een oplossing die minder zou kosten en of we het daar mee eens waren. De auto staat nu weer helemaal klaar voor de deur.

Professioneel en duidelijke communicatie

Minpuntje: eenvoudige leenauto/leenfiets. Ze kunnen de puntjes op de i zetten door bijvoorbeeld een een schoonmaakbeurt te geven na een grote beurt. (Stofzuigen gebeurt wel)

Technische expertise en top service.

Nu een paar keer mijn volvo gebracht voor onderhoud werkzaamheden. Alles netjes verzorgd. Personeel denkt mee en is duidelijk!

Behulpzaam