Super service

Vriendelijke medewerkers, korte wachttijd en uitgebreidde kennis van zaken.

Ze doen gewoon hun best om alles zo goed mogelijk voor je op te lossen

Geweldig geholpen!

Snelle service, deskundig personeel en lagere prijzen in vergelijking met de dealer.

Gewoon goed !

Alle werkzaamheden gaan in goed overleg. Je staat nooit voor verrassingen

Snel en vakkundig

Nette vakmensen die hun werk snappen. Half uur na het brengen belde ze al om uit te leggen wat er aan de hand was en hoe ze dit kunnen oplossen inclusief wat het gaat kosten.

Staan altijd klaar om je te helpen.

Proberen je altijd zo snel mogelijk te helpen.

Vlotte service en zeer goede uotvoering

Blij mee

Apk, kleine beurt en banden wissel. Afspraken vooraf duidelijk, net als prijsopgaaf. Geen verrassingen. Zo kan het dus ook.

Nvt

altijd uitstekend,goede service en gezellig.

uitstekende service,goede garage,gezellig

Topservice, ongedwongen, vriendelijk, meedenkend

Niks aan toe te voegen

Geweldig service

Perfecte service, in de ochtend langs geweest , werd gelijk naar het probleem gekeken. In de middag terug geweest en probleem verholpen.

Vriendelijk en betrouwbaar

In onze zoektocht naar een nette Volvo na 10 jaar weer eens hier teruggekomen. Destijds hadden we onze auto hier in onderhoud en altijd goed contact gehad met de eigenaar. Na ons bezoek kwamen we erachter dat de zaak inmiddels is overgenomen, maar dat doet gelukkig niets af aan het prettige contact . Uiteindelijk geslaagd voor een zeer nette V40 'youngtimer' en nog een nette inruil gekregen voor ons Opeltje. Auto werd netjes afgeleverd, met alle besproken punten netjes gefixed. Kortom, helemaal tevreden!

zeer goed

heel goed,zoals ik het gewend ben

Geweldige service

Duidelijk in communicatie en denken mee

Handgreep aan buitenkant portierszijde kapot. Snel en netjes geholpen!

Het gebroken onderdeel liet de monteur na reparatie zien. Binnen 20 minuutjes was alles weer geregeld en kon ik alweer verder. Prima geholpen dus.

Airco schoonmaken en bijvullen. Was snel klaar en werd vriendelijk geholpen! Goede service.

Auto zelfs in vakantieperiode snel gerepareerd

Wederom fijn geholpen!

Xenon lamp vervangen in pitstop tijd

Bellen, afspraak, binnen rijden, kopje koffie, naar buiten rijden en klaar. Top service!!

Altijd top.

Denken mee, heel persoonlijk en benaderbaar. Weten alles van Volvo. Aanrader, zeker als de leenauto weer een leuke sportieve Volvo is ;)

Prima deal

Vrij snel eens geworden over de aanschaf auto. Alle afspraken netjes nagekomen en de auto keurig afgeleverd

Fijne garage met heldere kosten vooraf

Ik bracht mijn auto voor een kleine beurt en paar extra aandachtspunten. Deze werden netjes voor mij uitgezocht en ook de prijs werd vooraf netjes gecommuniceerd. Alles is ook netjes opgelost en verholpen. Aanrader!

Alle vertrouwen en goede service

Goede mede werking en service en je kunt in alle vertrouwen de auto in hun handen laten geen overbodige dingen worden er uitgevoerd

Keurige afhandeling

Prima behandeling

Alleen maar goed

Vriendelijke mensen behulpzaam en denken mee