Prima service met duidelijke prijsopgave.

Snel en vakkundig geholpen

uitstekend

prima service

deze was zoals altijd zeer goed

zie boven,vriendelijk,behulpzaam,helpt evt.zaken op te lossen

Fijne garage en goede service

Ik kon op korte termijn terecht en ben goed geholpen. Ook het reguliere onderhoud is aan te bevelen!

Storing zelfde dag netjes opgelost

Einde dag gebeld voor storing in de auto. Volgende dag gelijk kunnen brengen en paar uur later netjes gebeld met de conclusie en voorziene kostenplaatje. Net na de lunch zat de nieuwe sensor er al in en kon ik hem ophalen

Deskundig, betrouwbaar en dienstverlenend

Alles wat je van een garage wilt.

Gewoon goed.

Correct en goed geholpen.

APK netjes uitgevoerd en gemelde klachten opgelost

Mijn eerste keer bij deze Volvo specialist, goed gevoel bij, probleem oplossend.

Goed geholpen en zeer tevreden!

Ik had een lekke band. Mijn auto geparkeerd bij het hek van de garage en mijn sleutel in de brievenbus gedaan. De volgende ochtend gebeld en vriendelijke te woord gestaan. 's Middags kon ik mijn auto met een nieuwe band weer ophalen.

Prima!

Bij Scheele begrijpen ze de Volvo en de eigenaar. Ik moet daar nog beetje aan wennen. Wordt wel 5 sterren dus.

Betrouwbaar, betaalbaar, eerlijk en servicegericht

Wij zijn al vele jaren klant omdat Scheele een betrouwbare garage blijkt met eerlijke opgave van de reparaties, onderhoud en prijzen, maar bovenal omdat ze servicegericht zijn.

Dankbaar om uw hulp en werk a d auto

Uw service is echt prima, dank daarvoor. En de reparatie en Apk goed uitgevoerd. Ik ben een heel tevreden klant

We doen nooit tevergeefs een Beroep op ze!

Goede en eerlijke service!

Had een zwaar brommend geluid met mijn Volvo V50 Auto is uitgelezen, fout gesignaleerd en snel gerepareerd voor een hele acceptable prijs !

vakkundig en snel geholpen!

Mijn spiegelglas liet spontaan los. Dit was de 2e in 1 maand. Nog dezelfde dag is mijn spiegelglas vervangen. Ik kon gelijk terecht en was binnen no-time weer snel op weg!

Goede service, prettig contact, snelle afhandeling.

Weer goed geholpen

Ik was mijn apk afspraak glad vergeten. Ze hebben mij gebeld en de mogelijkheid gegeven om als nog te komen. Weer heel vriendelijk en geen probleem. Auto was ook weer vlot klaar. Helemaal super.

Vlo tte service

5 min wachten banden wissel klaar

Gewoon goed. Duidelijke communicatie

Goede en snelle service.

Prima geholpen

Prima geholpen!

Kennis van zaken

Aardige betrouwbare mensen met een zeer goede service gerichte instelling.

Klantvriendelijk

Werd goed geholpen, en de medewerkers zijn erg vriendelijk.

Altijd goede service!

Snel, vakkundig en betrouwbaar!

Betrouwbare service

Altijd prettig om daar te komen. Er gaat rust en betrouwbaarheid vanuit. Men zal niks opdringen. Vooral als vrouw alleen ligt dat gevaar natuurlijk op de loer.