Keurige service, goede analyse

Mijn V70 is keurig gemaakt na een goede analyse en goed contact

Goed bedrijf

Prima en goed geholpen deze keer auto van euren dochter bij jullie laten keuren Prima en snel

Vertrouwd, vakkundig, klantvriendelijk

Aan te bevelen voor onderhoud oudere Volvo's

Fijne en behulpzame garage

Garage die kwaliteit levert tegen een eerlijke prijs

Zoals altijd vriendelijk, snel en professioneel geholpen!

Snel en goed geholpen

Ondanks drukte toch even tijd gemaakt om een lamp te vervangen. Prettig contact, direct met de monteur

Autobedrijf Scheele geeft snelle en adequate service!!

Uitstekende service en vakbekwaamheid.

Afspraken worden netjes nagekomen en reparaties worden vakkundig uitgevoerd. Bij eventuele meerkosten wordt je op voorhand geïnformeerd. Open en eerlijk bedrijf.

vlotte service tegen redelijke prijs

en aardig personeel

Meteen contact opgenomen. Probleem adequaat afgehandeld. Enige nadeel is de wachttijd/planning van anderhalve week. Maar er is wel geprobeerd mijn afspraak wat naar voren te halen. Dus dat is op zich goeie service/meedenken met klant.

Prettig bedrijf

Auto gebracht voor de APK en in overleg zijn er werkzaamheden uitgevoerd. Vriendelijk en meedenkend bedrijf.

Kleine beurt netjes uitgevoerd en tevens een afgesproken reparatie uitgevoerd.

Doen wat ze moeten doen.

Leenfietsen kunnen echt niet meer, daar kunnen ze nog in verbeteren.

Zeer plezierig en adequaat geholpen

Alles wordt in het werk gesteld om een probleem met de auto op te lossen zonder dat er onnodige kosten in rekening worden gebracht

Netjes vakkundig betaalbaar eerlijk.

Mijn bus ging nog maar een meter voor en een meter achteruit. En is toen opgehaald door carteam omdat ik daarvoor een abonnement had aangeschaft tijdens mijn apk keuring. Het was een hele grote klus. Nieuwe distributie, remmen, remschijven, banden en een vol roetfilter. Hij loopt weer als een zonnetje. Die kan zo mee op vakantie. Dank mannen voor jullie inzet.

super service

reparatie snel en vakkundig gedaan.

We worden altijd heel prettig geholpen.

Goed overleg over de te verrichten reparaties.

Gedegen, betrouwbaar

Adequaat werkend garagebedrijf, adviserend en meedenkend. Bezit alle apparatuur voor gedegen onderhoud aan oudere Volvo's. Vriendelijk personeel, goede benadering van de klant.

Zeer goede communicatie en service

Ik ben erg tevreden over de tijdige communicatie en accurate uitvoering van de werkzaamheden. Je weet waar je aan toe bent en je wordt keurig geholpen!

Top service, top vakmensen en meedenkers

Zie zin

Professioneel en vriendelijk

Duidelijke uitleg, snelle service.

Deskundig advies

Prima geholpen door deze garage met mijn 20 jaar oude Volvo V70 cross country. De auto liep stationair niet helemaal lekker, en de motor viel weleens uit. Dit probleem is goed verholpen. Plus punt is dat er altijd telefonisch overleg plaats vind, zodat je als klant niet voor verrassingen komt te staan. Keep up the good work!

Goeie communicatie !

Goed bedrijf, die snel reageerd en goede service bied. Ging echt goed !

Weer prima en snel m'n APK'tje en kleine beurt!

Zoals altijd weer goed en ook vriendelijk geholpen.