perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk,eerlijk de belangrijkste dingen voor klanten \r\nik kom al vele jaren bij topgear autosevice\r\nvroeger al toen het nog hofka banden was\r\nGewoon een goede eerlijke garage die net dat extra doet wat je ergens anders niet ziet\r\n gewoon top

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom hier nu 3-4 jaar. Zowel Bert als Sander zijn vriendelijke en, voor zover ik dat kan beoordelen, kundige monteurs die onderhoud en reparaties voor een juiste prijs uitvoeren. Bij het laatste garagebezoek onduidelijkheid over gemelde onvolkomenheid en in mijn ogen een aanzienlijke rekening in relatie tot de uitgevoerde werkzaamheden, jammer. \r\nVerder alleen maar positieve ervaringen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakkundige garage met een zeer prettige persoonlijke benadering!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf je word zeer deskundig geadviseerd en eventuele reparatie word deskundig uitgevoerd, klant vriendelijkheid staat in een hoog vaandel, ben zeer tevreden en zal Top Gear dan ook bij iedereen aanbevelen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit autobedrijf met zijn behulpzame en vriendelijke mensen is een weldaad om naar toe te gaan.\r\nAfspraken worden nagekomen en indien men tekortkomingen zien welke niet langer kunnen wachten wordt je vooraf in kennis gesteld van het euvel. TOP !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al jaren klant bij topgear. Voor een apk / onderhoudsbeurt of een probleem met de auto. Je wordt altijd snel en deskundig geholpen. Tevens een goede prijs / kwaliteit verhouding. Goede service en zeer klantvriendelijk.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze garage heeft niet alleen oog voor de auto....maar ook voor de klant...ik ben er zo een die niks van auto\'s weet...dat voelt dus veilig

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede garage, klantvriendelijk en eerlijk.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wederom goed en snel geholpen door het team bij Top Gear. Nadat ik van te voren op de hoogte gebracht ben van wat de kosten zijn, werd ik nogmaals gebeld dat er nog wat mankeerde aan de auto. De kosten werden direct verteld zodat ik akkoord kon geven voor de reparatie.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zes jaar geleden hier bij toeval terecht gekomen, want ik heb mijn nieuwe auto bij de dealer in onderhoud i.v.m. de fabrieksgarantie. Ik had een stel winterbanden via internet besteld en kon ze bij dit bedrijf op mijn auto laten monteren. Sinds die tijd kom ik er 2 keer per jaar om de banden te wisselen en ik heb mijn banden hier ook opgeslagen, gewoon ook omdat ik dit bedrijf volledig vertrouw. Het heeft nog de gemoedelijkheid van een dorpsgarage, altijd een praatje en bakkie koffie en minstens de kwaliteit van een merkdealer!
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

erg vriendelijk personeel en verstand van zaken

goede service, goed behandeld

Wederom alles tip top in orde. Auto \'s ochtends gebracht voor o.a. distributieriem vervangen en keurig op het afgesproken tijdstip klaar. Ook geattendeerd op interieurfilter te vervangen, hetgeen daarna is uitgevoerd.

goede service, goed behandeld

Al jaren ontzettend blij met deze garage. Bij onverwachte reparaties wordt altijd even overlegd, persoonlijke aandacht voor de klant en transparante rekeningen zijn voor mij de belangrijkste redenen om hier vaste klant te blijven.

goede service, goed behandeld

prima werk leveren en met plezier ! De man is zeker zo trots op ons autootje als wij zelf. Hij & zij houden ervan om goede auto\'s en goed werk te leveren. Daar hebben ze plezier in . En dat voor schappelijke prijzen .

goede service, goed behandeld

Uitstekende ervaring met zowel Bert als Sander. Als ik iets heb met mijn oude (17 jaar) Saab dan lossen zij dat altijd op een klantvriendelijke manier op en halen mij nooit het vel over de neus.

perfect, zeker aan te bevelen

Enorm fijn bedrijf!!! Heel vriendelijk en goed geholpen.

goede service, goed behandeld

Goede en snelle service klantvriendelijk

goede service, goed behandeld

Bij deze garage word je door vriendelijk personeel correct geholpen. Over eventuele extra reparaties is goed overleg mogelijk. Er wordt meegedacht met de klant en dat voelt goed.

goede service, goed behandeld

Klasse! Klantvriendelijk, prima service en de prijs viel heel erg mee!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben al jaren een trouwe klant. Als er ook maar iets is met mijn auto ga ik er snel even langs en wordt het probleem opgelost. Ook onderhoud is prima, TopGear, TopService.

goede service, goed behandeld

Kom regelmatig bij topgear voor apk en onderhoud en ben altijd zeer tevreden. Verstand van zaken.

goede service, goed behandeld

Al jaren ben ik zeer tevreden met deze garage, het personeel is kundig en vriendelijk! Ook staan ze altijd snel voor je klaar.. ook alleen het vragen van advies is geen probleem voor deze mensen.. ze staan je netjes te woord! Hoop nog jaren van jullie diensten gebruik te mogen/kunnen maken!

perfect, zeker aan te bevelen

Hartelijke mensen en zeer dienstverlenend ingesteld. Aan te bevelen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer vriendelijke en oprechte mensen. Door omstandigheden hadden wij een andere auto nodig. In zeer korte tijd konden we onze auto met versnelling inruilen voor een automaat. Nu kan mijn man met zijn aangepaste rijbewijs weer rijden. TOP geregeld van Topgear.