Vakkundige vriendelijke mensen, Goed advies, goede reparatie. En niet de top prijs.

Ben al jaren klant van dit bedrijf de ervaringen zijn zeer goed .Je wordt daar zeer vriendelijk te woord gestaan door de vrouw des huizes . Geen onnodige kosten ook geen ongevraagde reparaties of bijvullen van vloeistoffen .

Klant- en autovriendelijke vakmensen , die je graag met een blij gezicht zien vertrekken , na de reparatie van schade of aankoop.

Prima. Klant- en oplossingsgericht. Duidelijk en transparant.

Vanwege een tip van een collega naar deze garage gegaan en ik ben er zeer tevreden over! Zeer openhartig ontvangen, goed advies, goede service voor een scherpe prijs. Binnenkort ga ik hier zeker nog weer naar terug voor een onderhoudsbeurt.

Wederom een positieve ervaring met Top Gear. Ik kwam langs om een afspraak te maken maar mocht de auto direct achter laten. Tijdens de werkzaamheden kwam er een ander probleem aan het licht. Hier ben ik netjes over geinformeerd. Geen nare verassingen achteraf dus. Je word altijd vriendelijk te woord gestaan en er word gewoon goed werk afgeleverd. Ik heb ze al bij diverse kennissen aangeraden.

Kom er al jaren voor onderhoud, vandaag mijn 21 jaar oude Peugeot niet meer door de apk te krijgen met hun goede en fijne medewerking daar gelijk een andere auto gekocht

Wat een verademing! Een super bedrijf en fantastische mensen met een hart van goud. Na hele slechte ervaringen bij de Buitenhaven kwam ik met een lekke band bij hen terecht. Super geholpen en uiteindelijk zelfs gekeken naar een andere auto en samen met mijn vriend hier helemaal top geslaagd. Klantgericht en erg vriendelijk. Wat ze zeggen, dat doen ze ook. Helemaal top, wij zijn klant en ik kan het iedereen aanbevelen. Bedankt Bert en Wilma!!

Onze FIAT 500 hier gekocht erg vriendelijke mensen top service zelfs op zondag Zou deze garage zeker aanraden.

De beste garage van Almelo en omstreken! Uitstekende service, veel verstand van zaken en bovenal zeer betaalbaar.

Geweldige service had met spoed een onderdeel nodig en topgear konden het leveren en monteren nog niet eerder meegemaakt. Top

Ouderwets goede service, kennis van zaken en klantvriendelijkheid. Ook bij minder gangbare auto\'s, zoals mijn MGF uit 1997 !

Vorig jaar met plezier hier auto gekocht. Nu 1e apk. Alles weer ok. Maar na week bleek 1 ruitenwisserblad kapot te zijn. Was net nog geen jaar oud. Nieuwe erop. Koffie en warme handdruk maar zonder rekening naar huis. Service!!Geweldig toch.

Afgelopen woensdag hier terecht gekomen met een gebroken voorveer. Prima service en vriendelijk. Binnen no-time was het opgelost en zelfs een haal/breng service. Aanrader

Fijne garage met vriendelijk mensen die altijd klaarstaan. Goede service en schappelijke prijzen. Denken mee bij vragen.

Alles is weer prima geregeld.

Duidelijk, accuraat en transparant. Doen wat ze zeggen, zonder onaangename verrassingen. Top!!

Wij hebben super ervaringen met Topgear Bert Verbeek inb Almelo. Wij zijn zeker al 25 jaar klant en hebben nog nooit een probleem gehad. Is zeer goed aan te bevelen.

Je wordt er altijd goed en zeer vriendelijk geholpen en de auto rijdt altijd weer top!

Vriendelijk goede service uitleg van / bij reparatie. Auto rijd weer prima 👍

Goede en snelle service. Vriendelijk personeel . Behulpzaam en nette prijzen.

Wederom prima service bij het onderhoud en de APK van onze camper. Ook voor dit onderhoud kunnen we dus prima terecht bij Topgear.

Kwam met vragen en plannen om mijn auto in te ruilen. Hebben meegedacht. De op internet gevonden auto bekeken, opgehaald en piekfijn afgeleverd. Ook prima inruil gekregen voor mijn oude auto. En dit allemaal binnen 1 week... Fijne garage met fijne mensen en prima service.

Zaterdag hadden wij pech met onze Pt cruiser cabrio in Almelo. De rem was er op geschoten. De ANWB kon dit niet verhelpen. Vervolgens wist de man van de ANWB een goede garage, topgear autoservice. Ook al waren zij niet open, toch konden wij de auto daar neerzetten en haalden zij de sleutels op. Maandag werden wij al gebeld dat de auto klaar was! Super snel! Al met al een hele goede ervaring gehad en een top service. Het personeel is erg vriendelijk en toegankelijk. Wij komen zeker terug met onze andere auto\'s!