goede service, goed behandeld

Goede service, duidelijke informatie en vriendelijke mensen!

perfect, zeker aan te bevelen

Alle voorgaande beschrijven hebben alles al gezegd waar dit bedrijf voor staat. FANTASTIC

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer goede persoonlijke service en benadering. Gemoedelijke sfeer die staat voor een hartelijk welkom. Fijne snelle en correcte manier van zaken doen.

perfect, zeker aan te bevelen

Staan altijd voor je klaar en is een echte all-round garage !!!!! Erg betrouwbaar en klantvriendelijk

perfect, zeker aan te bevelen

Fred Kooij en zijn medewerkers zijn niet alleen deskundige vakmensen, het zijn zeer zeker ook mensen-mensen. Ze voelen zich sterk verantwoordelijk voor het onderhoud van je auto, zodat je veilig de weg op gaat en heelhuids weer thuis komt. Aan mij hebben ze een klant voor het leven. M\'n volgende auto koop ik bij jou, Fred!

perfect, zeker aan te bevelen

Gelijk bij binnenkomst goede ontvangst en een goed gevoel van betrouwbaarheid. Prima service bij het ontbreken van 1 automat kwam Fred gelijk met een complete nieuwe set (geheel gratis) verder is Fred een man van z\'n woord, ook is de koffie prima!

perfect, zeker aan te bevelen

Een keurige garage, waar de tijd wordt genomen voor de klant. Je wordt ten alle tijden keurig te woord gestaan en wordt goed met je mee gedacht.

perfect, zeker aan te bevelen

Een top bedrijf met fantastische service en vriendelijk personeel

perfect, zeker aan te bevelen

Na een analyse van het probleem met de auto heeft Fred een afspraak gemaakt voor reparatie. Deze is op zeer vakkundige wijze en naar volle tevredenheid uitgevoerd door Peter, ook kregen we nog een advies inzake de matige staat van de banden. Heren onze hartelijke dank voor de perfecte service en zal het zeker niet nalaten jullie aan te bevelen.

perfect, zeker aan te bevelen

Top service, gratis onderhoud beurt met apk bij aankoop nieuwe auto. Zeer vriendelijke ontvangst en er wordt duidelijk uitgelegd wat de auto allemaal kan. Zeer tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

Heb onlangs bij Fred Kooij mijn audi ingeruild en een citroen ds3 aangeschaft. Vooraf de reviews over het bedrijf gelezen en ik kan niet anders zeggen dan dat het allemaal klopt. Fred Kooij neemt de tijd, legt alles goed uit en is prettig om zaken mee te doen.Voorbeeld voor andere garages!

perfect, zeker aan te bevelen

Heb mijn Audi S5 cabrio bij Fred gekocht, top auto ! Super net modern bedrijf met hele vriendelijke en eerlijke medewerkers. Tevens ben ik met m\'n bedrijfswagens in onderhoud en APK bij de moderne werkplaats van Fred Kooy auto\'s.. Van mij een hele DIKKE 10 !!!! Fred en Peter ga zo door !!!

perfect, zeker aan te bevelen

We hebben er onze auto gekocht en nu ook in onderhoud. Gewoon perfecte service, Fred denkt altijd mee. Een aanrader. Voor onze dikke tienen!

goede service, goed behandeld

Prima deskundige service, en een onvervalst gevoel voor de klant. Er wordt de benodigde tijd vrijgemaakt om informatie te geven over de aangeboden auto\'s. Ook het personeel waar wij mee spraken is oprecht gemotiveerd en vriendelijk. Een echte aanrader dus!

goede service, goed behandeld

Het autobedrijf staat bekend om zijn kwaliteit, service en klantvriendelijkheid.

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer vriendelijke omgang, klant is echt nog KLANT, eigenaar kent de klanten bij naam, objectief en gedegen advies, ook allroud garagebedrijf met goede monteur én......... geen gezeur, afspraak is Afspraak en garantie is Garantie!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

Hier is de klant ook echt klant. Altijd prettig om terug te komen. Goed advies en ook niet onbelangrijk goede koffie. Geen opdringerige verkoop babbels maar eerlijke informatie en goede prijs voor de aangeboden auto\'s. Ziet er allemaal tiptop uit.

perfect, zeker aan te bevelen

ONWIJS NETTE BEHANDELING, ZOWEL IN KLANTVRIENDELIJKHEID; AANSCHAF EN UITLEG BIJ KOPEN OF HET NU EEN NIEUWE OF EEN OCCASION IS HET MAAKT MR. KOOIJ NIET UIT. WIJ RADEN HEM IEDEREEN AAN.\' DE BESTE IN NOORD-HOLLAND.

En ik bedoelde natuurlijk, ondernemer van het jaar 2012 van Zeevang

perfect, zeker aan te bevelen

Door toeval, via een dorpsveiling aangeboden APK, terecht gekomen bij Fred Kooij. Heb daar nu een mooi occasion gekocht. Keurig bedrijf, erg goede service en eigenlijk is niets te gek. Heb me de laatste jaren zelden zo \" klant\" gevoeld. Terecht is Fred nu uitgeroepen tot ondernemer van de Zeevang.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

Occasion gekocht ! Super service , Super mensen ! voor herhaling vatbaar , zeker de moeite om 200km te rijden !

perfect, zeker aan te bevelen

Gelukkig! Ze bestaan nog! Een autobedrijf waar je als klant een goed gevoel van krijg. De gehele deal vanaf het eerste contact per mail tot aan de daadwerkelijke sleuteloverdracht was heel prettig. Fred Kooij is een man van zijn woord. Mochten wij over een tijdje weer in de markt zijn voor een andere auto gaan we zeker weer bij Fred Kooij weer even op de koffie. Welke overigens ook erg goed smaakt.

goede service, goed behandeld

Heeft hij niet jouw auto staan dan gaat hij op zoek naar jouw auto. Zo ben ik aan mijn Volkswagen gekomen. Nieuwe banden erbij, goede service en niets is te veel. Wat Fred zegt doet hij ook. Mooie zaak en altijd koffie.

goede service, goed behandeld

was aan het zoeken op Marktplaats/e.t.c. voor een Corsa GSI bij garage KOOIJ stond ereen als nieuw in showroomconditie snelle afhandeling prijs was oke en de koffie

goede service, goed behandeld

inderdaad ,keurige ontvangst en uiterst vriendelijk,geen pushen om te verkopen,maar geheel vrijblijvend,ja prima eigenaar. wij kochten de witte Ford KA bij hem.