Goed bedrijf

Ik heb een goede ervaring gehad met ABC Auto's! Ze zijn snel en kundig.

Vlot en duidelijk

Keurig laten zien wat er vervangen is. En waarom. Goede service en koffie staat klaar.

Top garage

Ik kon snel ter plaatsen voor me apk, waarbij ik gewoon goede communicatie had met ze voor als er iets nodig is dus zeker een aanrader, ook vriendelijk personeel wat zeker niet onbelangrijk is

Prima en vlotte service

Prima ervaring met ACB Auto’s

Ik wil graag mijn oprechte waardering uiten voor de uitstekende service die ik heb ontvangen bij ABC Auto's bij de aankoop van mijn Mini Clubman. Van begin tot eind was mijn ervaring met dit bedrijf ronduit goed, en ik kan het ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe auto. Het personeel van ABC Auto's is professioneel en vriendelijk. Ze namen de tijd om naar mijn wensen en behoeften te luisteren, en gaven deskundig advies over de verschillende opties. Ik voelde me echt gehoord en gewaardeerd als klant, wat een belangrijk aspect is bij het maken van een grote aankoop zoals een auto. Wat betreft de aankoop zelf, het proces verliep buitengewoon soepel. Het personeel begeleidde me door alle benodigde documentatie en zorgde ervoor dat ik volledig op de hoogte was van alle aspecten. Bovendien werd de auto in perfecte staat aan mij afgeleverd, en ik kon meteen genieten van mijn nieuwe aanwinst. Het verzorgen van een trekhaak was ook geen probleem. Al met al kan ik ABC Auto's aanbevelen. Het bedrijf heeft bewezen dat ze niet alleen hoogwaardige auto's aanbieden, maar ook een klantgerichte benadering hebben die de hele ervaring echt aangenaam maakt.

Ook prima

Jaren geleden werd ik klant bij ABC Auto's. Hoewel ik in Amsterdam woon ga ik voor het onderhoud van mijn auto nog steeds naar Wormerveer. Ik voel me hier thuis. Recent had ik een storing van de cabrioletkap, waardoor de kofferbak niet open ging en de "merkdealer" bevond zich toevallig letterlijk om de hoek. Daar hadden ze er duidelijk geen zin in, laat staan verstand van. Ik was er even ziek van. Meteen ABC gebeld, waar direct werd geopperd wat de mogelijke oorzaak zou zijn: een kabelbreuk. Hier werd mijn probleem als een uitdaging gezien en snel, vakkundig en betaalbaar opgelost. Daar ben ik heel dankbaar voor en nog steeds heel erg blij mee. Monteur Peter is een absolute topper!

Betrouwbaar en goed

Prettige, rustige en duidelijke aankoop en onverwacht goede prijs voor de oude wagen (ook hier gekocht). Auto zag er smetteloos uit en als extra was er CarPlay geïnstalleerd, allemaal geen probleem. Zeer aan te bevelen dit bedrijf, we komen terug wanneer de vrouw (eindelijk eens) haar rijbewijs haalt.

Niet voor niets 5 sterren

Reinier en z'n team zijn professioneel, betrouwbaar en trots op hun product. Wij hebben onze BMW hier niet alleen gekocht, maar ook volledig in onderhoud. Top!

Zonder twijfel een betrouwbare plek om een auto te kopen!

Na meerdere bezoekjes en proefritten bij anderen stond de auto die ik zocht te koop bij ABC Auto's. Ik las de lovende reviews en besloot om contact op te nemen voor een proefrit. Het eerste contact was al zeer positief en het vervolg evenzo. Gewoon een eerlijke man die samen met zijn zoon een mooi bedrijf runt, daar doe ik graag zaken mee. Na een proefrit en korte onderhandeling ben ik overgegaan tot aanschaf. De service was prima, het afleverpakket zoals het hoort en de service vriendelijk, transparant en meedenkend. De auto stond er top bij op de dag van oplevering en ook voor een stukje nazorg zijn ze meer dan bereid. Kortom, een uitstekende plek om met een gerust hart een occassion te kopen. Voor de volgende kom ik zeker weer langs!

betrouwbaar en transparant

Goed, snel en duidelijk op een gemoedelijke, vriendelijke wijze. Correcte prijsopgaaf vooraf en snelle service. Goed advies.

Gewoon goede service

Eerlijk bedrijf met de juiste info over wat je wil en waar je naar vraagt

Word snel geholpen geen wachttijden

Top bedrijf

Ik word altijd goed geholpen en ben altijd welkom ook voor een kleinigheid. Altijd vriendelijk en tijd voor een kopje koffie.

Betrouwbaar en goed

Vriendelijk en vakkundig personeel

Geweldige persoonlijke service

In januari kocht ik mijn Golf GTE bij ABC Auto's. Van A tot Z erg goed geregeld. Mijn complimenten voor de goede service.

Zeer vriendelijk en goede service

Zeer vriendelijk geholpen met het kopen van onze auto.

Nette, professionele dienstverlening

Prettig bedrijf om zaken mee te doen

Zeer klantvriendelijk

Zowel leiding als personeel zeer klantvriendelijk en servicegericht, maar ook autotechnisch van hoog niveau met eerlijke adviezen en reparaties. Heb in mijn leven diverse garages leren kennen, maar dit adres steekt er met kop en schouders ver boven uit.

Snelle en zeer goede service!

Auto laten onderhouden, goede afspraken, keurig verzorgd en netjes uitgevoerd

Vertrouwd adres

Verkopen uitsluitend kwaliteitsautos. Bij apk word je niks onnodigs aangesmeerd

Tevreden.

Goede uitleg bij aflevering autoe

Grote beurt en apk

Netjes gebeld met opties voor reparatie. Auto gewassen toen ik hem ophaalde. Altijd vriendelijk.

Top zaak. Uitstekende monteurs met liefde voor het vak.

Elders auto gekocht, in onderhoud bij Mitchel en z'n team. Paar puntjes die niet lekker waren aan de auto en ABC weet precies wat het is en hoe het op te lossen. Denken goed mee. Auto loopt weer als een zonnetje.

Jonge Voolweg 39 1521 RH Wormerveer