Prima en vriendelijke service

Ik werd op de tijd geholpen, die we hadden afgesproken en alles ging vlot en netjes en keurig advies tenslotte.

Zeer correct

Fijn

Na veel gedoe in mijn geschiedenis met auto’s was ABC verademd te noemen. Ik heb hier een auto gekocht bij een verkoper die met me meedacht in mogelijkheden en die redelijk is. Waar ik bij veel autobedrijven me uitgeknepen voelde met vreemde dingen als klaarmaak kosten en het kopen van garantie, voel ik me hier heel prettig. ABC zorgt ervoor dat ze voor hun product staan. In mijn geval zorgen ze ,zonder veel getouwtrek, dat de auto goed is voor ik hem meeneem en daar ben ik zeer te spreken over

Je word vriendelijk en vakkundig te woord gestaan.

Erg tevreden .

Op een gezellige manier een auto gekocht helemaal top.

Keurig en goede uitleg

Top zaak!!

Mijn huidige auto, BMW218i Active Tourer, gekocht bij Reinier Wijker van ABC Auto's. Fijne, nette garage om te komen, alle tijd wordt er aan jou als klant besteed. Kundige en eerlijke adviezen en mooie en keurige auto's tegen concurrerende prijzen. Gewoon een fijne zaak, en de koffie is prima!

Prima ervaring.

Heb daar een prachtige MB C 400 gekocht, ziet er geweldig uit en rijdt prima, bij inruil van mijn oude auto werd deze niet afgekraakt om de prijs te drukken zoals veel garages doen, maar kreeg ik er een goede inruilprijs voor terug.

Super snelle service, staan altijd voor je klaar.

Geweldige garage.

Klantvriendelijk

Goed meedenken i. v.m naderende vervaldatum APK

Top service!!

Auto ingeruild en mooie terug gekocht! Alles geregeld zoals afgesproken zonder enige problemen! Wij zijn zeer blij met dit adres voor occasion auto's.

Zeer goede service

Je wordt er altijd goed geholpen door het vriendelijk vakkundige personeel . Komen nooit achteraf met extra kosten, als die gemaakt moeten worden wordt je eerst daar over gebeld .

Vriendelijke mensen

Positief

Van hoog tot laag voldoet men aan de kwaliteitsvraag

al eerder doorgegeven

Positieve ervaring, vriendelijk personeel en prima service.

Zeer vriendelijk geholpen en een prachtige auto

S'nachts een mail gestuurd met de vraag of ik een proefrit kon maken en werd keurig de volgende ochtend rond 10 gebeld dat ik dezelfde dag nog kon langskomen voor een bezichtiging en een proefrit. De auto... een BMW X1 van 2017 zag en rook als nieuw en reed super fijn. Ik had nog een aantal andere auto's op mijn lijstje staan die ik wilde bekijken maar omdat dit bedrijf zeer goede reviews heeft, op een korte afstand van mijn huis ligt, 12 maanden garantie geeft en ik goed en vriendelijk geholpen werd meteen voor deze auto gegaan. Nog een weekje geduld en dan kan ik hem ophalen;)

Dit bedrijf is fantastisch.

Gedreven mensen in hun vak met een super service !

Goede service voor een goede prijs

Reservering, onderhoudsbeurt, bellen bij extra’s, meedenken over noodzakelijke maatregelen, alles naar wens.

Aanrader

Mitchell heeft mij perfect geholpen en ben blij met mijn nieuwe auto!

Klantvriendelijk en goede monteurs

Je wordt er altijd goed geholpen, Duidelijke omschrijving wat ze gaan doen en de kosten daarvan. Een goed adres voor je auto.

Snelle service en nettjes

Vriendelijk, eerlijk

Wij werden vriendelijk geholpen bij ABC Auto’s. Kwamen hun afspraken na en hebben onze auto voor een mooie prijs kunnen kopen.

Goed bedrijf

Ik heb een goede ervaring gehad met ABC Auto's! Ze zijn snel en kundig.

Vlot en duidelijk

Keurig laten zien wat er vervangen is. En waarom. Goede service en koffie staat klaar.

Top garage

Ik kon snel ter plaatsen voor me apk, waarbij ik gewoon goede communicatie had met ze voor als er iets nodig is dus zeker een aanrader, ook vriendelijk personeel wat zeker niet onbelangrijk is