Een tof bedrijf. Je voelt je er direct welkom. Geven goede informatie en komen afspraken na.

Een echt familiebedrijf. Geen kapsones. Je wordt gemeend welkom geheten. Alle informatie werd over de auto gegeven (die er overigens schitterend bijstond). Ondanks het feit dat deze achteraan in een hoek van de showroom stond kon ik een proefrit maken. Vader en zoon verplaatsen gewoon wat auto's. We werden het na de proefrit eens over de prijs en vier werkdagen later werd deze al geleverd. Met verse APK! Reinier en Mitchel, bedankt!

Heel erg goed

Hele fijne en goede garage, behulpzaam en vriendelijk! Ben blij dat ik abc auto’s als garage heb

Service

Top service!

Goede en snelle service, goed geholpen bij de aanschaf van een auto. Auto stond spik en span klaar bij bezichtiging en het ophalen. Vriendelijke mensen en nemen de tijd om je goed te helpen + vragen te beantwoorden. Zeker aan te raden!

Super vriendelijk

Super vriendelijk, Auto netjes met grote beurt afgeleverd. Fijne garage.

Goede service prima geholpen

Goede service, prima geholpen bij de aanschaf van een auto en bij de inruil van de oude auto

Klantvriendelijk en transparant

Ik ben tijdens de proefrit en het aankoopproces zeer goed geholpen door ABC Auto's. Ze hebben al mijn vragen beantwoord en realistisch advies gegeven over de opties. ABC Auto's was benaderbaar voor vragen en het rijklaar maken en de aflevering waren super snel geregeld.

Eerlijk, betrouwbaar, vriendelijk, flexibel en meedenkend.

Onze ervaring met ABC auto's was zeer positief. Ze zijn eerlijk, open en behulpzaam. Mitchel bedankt voor het fijne contact. Succes met jullie mooie bedrijf.

Duidelijke foto's, uitgebreide waarheidsgetrouwe omschrijving Vriendelijke, niet opdringerige verkoper Ontvangst met koffie, nemen alle tijd voor de klant

Zeer goede auto's, zeer goed bedrijf

Wij hebben bij ABC Auto's een BMW 320i Touring gekocht uit 2019. De auto ruikt zelfs nog nieuw! Kleine manco's heb je altijd bij 2e hands, maar die zijn perfect door Reinier opgelost. Wat we verder net zo belangrijk vinden als de auto zelf is de kwaliteit van het bedrijf. Dit is een familiebedrijf en dat merk je! Zeer prettige persoonlijke service en alles ziet er uit om door een ringetje te halen; auto's, medewerkers, showroom, kantoor, werkplaats. Alles ademt kwaliteit en vertrouwen. We hoefden er dus niet lang over na te denken om ook klant voor het onderhoud aan onze auto te worden.

Fijn

Bij het kopen van een auto kan je hier goed terecht. ABC Luistert naar jou en regelt alles goed conform gemaakte afspraken. Ik zou er mijn volgende 2e hands auto weer kopen.

Super en betrouwbaar

We worden niet alleen altijd heel goed geholpen door hen maar de verrichte werkzaamheden zijn altijd goed. Nooit problemen gehad en ook nooit nodig geweest om terug te gaan na dat iets was gerepareerd. Zeer betrouwbaar, ze doen wat ze zeggen. Ze denken ook altijd mee, verleden week met het repareren van een voorruit, of deze al dan niet werd gedekt door de verzekering, ze zoeken dit uit. We zijn al meer dan 18 jaar blije klant bij hen en dat zal zo blijven.

Relaxed en doen wat ze beloven

Probleem goed en professioneel opgelost met een super service!

ABC heeft het probleem goed opgelost en me goed op de hoogte gehouden van aandachtspunten en mogelijke kosten.

Top service!

De auto stond netjes op de afgesproken tijd gepoetst en wel voor ons klaar.

Snelle en goede service

Gezellig, vrolijk maar vooral kundig personeel

Snel en accuraat

Zeer behulpzaam en meedenkend.

Heel blij met mijn auto!!

Hele leuke mensen! Leuk verwelkomt met een kopje thee. Heel erg blij met mijn mooie auto die spik en span erbij stond toen ik hem kwam bezichtigen!

Klantvriendelijk geholpen.

Vriendelijke mensen en een fijne manier van helpen.

Als vanouds tiptop geregeld

Kom hier al talloze jaren voor onderhoud. Van de week een autootje gekocht. Vertrouwd en zoals verwacht alles piekfijn en snel op orde!!

Uitstekende service

Ik ben zeer tevreden omtrent de geleverde service

Top bedrijf

Goede service, eerlijke prijzen en altijd snel geholpen

Klant vriendelijk

Uitstekende service en een bedrijf dat de tijd voor je neemt.

Goed geholpen en uitstekende service maar vooral het feit dat ze (Reinier) de tijd voor je nemen gaf een goed gevoel. Klant is blijkbaar nog steeds koning hier. Zo zeker weer terugkomen.

Hele fijne ervaring

Fijn geholpen en aardige mensen die de tijd voor een nemen.