Superservice

Perfect geholpen, binnen twee uur uitlaat vervangen en kon mijn afspraak gewoon doorgaan.

Super vriendelijk, snel geholpen en goedkoper dan ik had verwacht.

Ik kon snel terecht met de lekke band. Vriendelijk ontvangst. Fijne plek om even te wachten. De band was super snel weer gemaakt. Bij de kassa was het bedrag goedkoper dan ik had verwacht. Al met al een hele goed ervaring. Ik kom zeker terug.

Hele goede garage

Goede en snelle service.

Alles naar tevredenheid.....

Alle werkzaamheden welke ik gevraagd had weer naar tevredenheid uitgevoerd.......

Fijn contact, goed ontvangen en afspraken zijn nagekomen meer moet dat niet zijn. Top

Zeer tevreden!

Behandeling zoals het hoort, vriendelijk en direct en geen opdringende verkoopshow verhalen. Bij toeval beland bij HP, tot nu toe zeker geen spijt.

top

Fijn auto bedrijf om zaken mee te doen

Ze zijn echt vriendelijke en hou op afspraak

En ze hebben hele mooie wagens en proper

Super service

Zeer vriendelijk en goed geholpen!!

Met Hugo een zeer goed gesprek gehad en hij heeft een mooi en eerlijk voorstel gedaan ✅ Deze Bovag garage is echt een aanrader. Cees van Eijk

uitstekend

Vakmanschap gecombineerd met gezelligheid met respect voor een ieder, zowel voor de klant, medewerker of eigenaar.

Goed en kundig

Paar weken geleden Hyundai I.30 wagon gekocht. Tweemaal goed, eerlijk en kundig geholpen. Auto bevalt uitstekend. Ik kwam voor een andere auto, maar de werd snel verkocht, daarop heeft garage op mijn beschrijving van gewenste auto deze Hyundai gevonden. Dus goede service en goede auto.

Ik kom hier al jaren , vakkundig betrouwbaar en een eerlijke prijs

Als altijd snel en vriendelijk geholpen.

Als altijd snel en vriendelijk geholpen.

Goed en netjes geholpen!

Ervaring met de koop van de auto was positief. Er wordt eerlijk gehandeld. Geen verkoper met snelle praatjes maar gewoon netjes geholpen. Onderhandelen was bijna niet mogelijk en dat wordt ook netjes uitgelegd. Ik heb met een tevreden gevoel de koop gesloten.

Goed snel en vriendelijk geholpen

Goed snel en vriendelijk geholpen

Prima service.

Auto wordt na een service beurt keurig schoon afgeleverd. Tussendoor wordt er gebeld over eventuele reparaties.

Goed ontvangen en geholpen

vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk geholpen, niets opgedrongen

Top,kon direct komen en probleem snel opgelost.

Goede service,bedankt jongens.

Goede service voor een goede prijs

Goede en snelle service. Ik wist vooraf precies waar ik aan toe was

Goede service voor een goede prijs

Snel en vakkundig geholpen. Het was duidelijk wat er moest gebeuren en tegen welke prijs. Top geregeld allemaal.

Altijd netjes, snel en een correcte behandeling

Ze zijn flexibel en denken graag met je mee