Heldere en goede service

Er werd duidelijk gecommuniceerd over de werkzaamheden en kosten en het vervangend vervoer was uitstekend!

Altijd tevreden

Ik kom hier al jaren trouw en ze helpen me al jaren perfect, vriendelijke service eerlijk en betrouwbaar..

Vriendelijk en toch zakelijk

Mooie auto,, goede uitleg vriendelijk en eerlijk

Zeer prettig!

Goede communicatie, geen verrassingen, precies wat je wilt.

Prima en vriendelijke service

Een grote beurt is soms een heel bedrag, maar de auto loopt weer als een zonnetje.

Goede service!!! Ik word altijd vriendelijk en professioneel geholpen bij HP.

Altijd vriendelijk en betrouwbaar

Ik ontvang hier altijd een eerlijk onderhouds- en reparatie advies, en de technische uitvoering is altijd goed.

Betrouwbaar en zorgvuldig, én niet te duur:-)

Goeie service, en duidelijke info vooraf over de kosten. Adviezen over dingen die eraan staan te komen zijn ook heel fijn.

We worden hier altijd goed en vriendelijk geholpen

Prettige omgang met Hugo Peters. Vriendelijk, behulpzaam.

Wat minder prettig was dat ik de volgende dag de achterklep op mijn hoofd heb gekregen. Hij blijft niet staan, alleen als je hem stevig doorduwt, maar dit geeft geen vertrouwen. Je vreest dat hij elk moment alsnog naar beneden kan komen. Ik vind dat u dit wel had moeten controleren want een neervallende achterklep die op je hoofd terecht komt kan gevaarlijk zijn. Wat kunt u hier alsnog aan doen (service)? Mvg Joop Soer

deskundig, klantvriendelijk, geen "praatjes"

Occasion gekocht met inruil: prima geregeld zonder 'praatjes' en met ter zake doend advies. Zeer tevreden!

Prettig geholpen

Via autotrack terechtgekomen bij HP autoservice, ik ben zeer tevreden over het aankoop proces. Zorgvuldig, professioneel en prettig geholpen.

Zoals altijd geweldig

Ik wordt altijd goed geholpen, nu ook met een nieuwe auto. Helemaal top

Aardig en ervaren personeel. Auto is weer keurig afgeleverd.

Top service!

Vriendelijk personeel die altijd direct voor je klaar staan!

Vriendelijk en zeer service gericht

Combinatie van APK, kleine beurt en wat kleine reperaties. Het HP Autoservice team heeft wederom snel en goed werkt geleverd.

Alle gemaakte afspraken komen ze na.

Pas een nieuwe Toyota Yaris Cross bij HP gekocht. Bij aankoop alles netjes en duidelijk op papier gezet en ze zijn netjes alle afspraken nagekomen. Tot nu toe zeer tevreden.

Top service en aardige medewerkers

Altijd snel geholpen, en flexibel inde afspraken. Ook een fiets aanwezig !

Goede advisering als aanvulling op de APK.

WIJZIGING van het E-Mail adres! Voor toekomstige adressering, ivm een wijziging kunt U gebruiken; [email protected]

Uitstekende koop ervaring bij HP Autoservice

Recent hier een Passat variant gekocht en erg blij met de dienstverlening. Open verkoop gesprek met 12 maanden Bovag garantie gaf de doorslag. Top! Het ophalen van de auto was netjes en iedereen was behulpzaam. Aanrader!

Bij een aankoop geduldig en vriendelijk geholpen.

Wij hadden via internet een mogelijke vervanger gezien van onze huidige auto. Hiervoor hadden wij een afspraak gemaakt zodat men deze eventueel klaar kon zetten voor een proefrit. Tijdens het bezoek vriendelijk geholpen zonder pushen of andere verkoop praat. Na het overleg m.b.t. de prijzen en wensen e.d. zijn we er perfect uitgekomen met een reële inruil prijs voor onze huidige auto.

Uitermate net bedrijf waar fijne mensen werken, die nog ouderwetse service verlenen.

Heel tevreden.

Superservice

Perfect geholpen, binnen twee uur uitlaat vervangen en kon mijn afspraak gewoon doorgaan.

Super vriendelijk, snel geholpen en goedkoper dan ik had verwacht.

Ik kon snel terecht met de lekke band. Vriendelijk ontvangst. Fijne plek om even te wachten. De band was super snel weer gemaakt. Bij de kassa was het bedrag goedkoper dan ik had verwacht. Al met al een hele goed ervaring. Ik kom zeker terug.

Hele goede garage

Goede en snelle service.