Vriendelijke super service

Kostenloze vervanging dynamo onder garantie inclusief diagnose van het probleem.

Prima geholpen

De auto die we gehuurd hebben voor twee weken was prima. Lekker klein, maar bracht ons wel overal heen. Ook de ahandeling bij het ophalen en webgrengen verliep super.

Prettige service

Bij aankomst stond de te bezichtigen auto al klaar om een proefrit te maken. Het zag er netjes verzorgt uit en alle informatie omtrent onderhoud was aanwezig en in keurige staat. De bedrijfseigenaar is zeer vriendelijk, behulpzaam en vakkundig (echte autoliefhebber!). Uiteindelijk, na een kleine onderhandeling, tot een fijne deal gekomen.

Goeie service, behulpzaam en meedenkend!

Top garage, heel fijn hoe behulpzaam men is en hoe er wordt gecommuniceerd. Eerlijk en behulpzaam!

Goede service / nette medewerkers

Goede service/ nette medewerkers. Kom er al jaren

Altijd goede ervaringen mee

Altijd fijn geholpen. Houden je telefonisch netjes op de hoogte van wat er gaande is. Aan te raden!

Buitengewoon

Zegt genoeg nietwaar?

Super, goed geholpen, geen onzin verhalen, gewoon klare taal zoals het is

Heb al 3 keer een nieuwe auto gekocht en kreeg daar 1 x een bos bloemen bij. Nu bij HP een 2e hands gekocht, en tot mijn verbazing, stond ie helemaal leuk in de showroom met een super grote roze strik eromheen, klaar. Wat een ontvangst, daarbij ook nog een fles wijn, en nu karren maar in mijn "nieuwe" 2e hands autootje. Jammer dat de strik niet mee mocht. Bedankt voor de goede en leuke service.

bij acute problemen worst je altijd snel geholpen.

Ik had een zachte band . Ik ben gelijk naar de garage gereden. Bij aankomst werd gelijk al gezien wat er aan de hand was. Er werd gezegd ga maar even naar binnen, neem een kop koffie en ik geef wel aan wanneer het probleem is opgelost. Met een half uur zat ik weer in mij auto met een gerepareerde band. helemaal blij en opgelucht dat het snel was opgelost zonder eerst een afspraak te hoeven maken en dag zonder auto te zitten. Echt top. :-)

Uitstekende en snelle service bij airco reparatie

Airco werkte niet meer. Ik kon snel terecht bij HP en de mannen hebben het probleem effectief gevonden en opgelost. Erg blij mee!

Geweldig bedrijf

Vandaag onze Renault Captur gekocht bij dit bedrijf Van ons krijgen ze een dikke 10 wat een fijn bedrijf en wat een hartelijke mensen Onze volgende auto komt 100% daar weer vandaan

Snelle en gastvrije service

Na een minder vriendelijke ontvangst bij mijn Ford-dealer en de wetenschap dat de airco niet voor de vakantie gerepareerd kon worden, met HP Autoservice gebeld. Kon snel terecht en werd op locatie gastvrij ontvangen. Fijne service, en morgen met een goed en veilig gevoel op vakantie. En ook nog eens de helft minder betaald dan bij de dealer.

Echt super !!!

Zeker een aanrader wat ben ik goed geholpen. En vriendelijk personeel en vakkundig. als je een garage zoekt ga zeker naar hun toe.

Goede communicatie, redelijke prijzen. Fijne mensen.

Je wordt altijd uitstekend geholpen, wat je probleem ook is.

Altijd goede service

Je wordt hier altijd goed geholpen. Ze denken altijd met je mee naar een goede oplossing.

Goed en vakkundig geholpen

Met een kapotte airco langs geweest. Diagnose was een defecte airco pomp. Snel besteld en geplaatst. Goede communicatie van begin tot eind! Erg tevreden.

HP staat altijd voor je klaar en denkt mee.

Weer een jaarlijkse onderhoudsbeurt laten uitvoeren door HP. Vooraf een gedetailleerd van werkzaamheden die moeten voor een APK en wat optioneel is voor goed onderhoud van de auto. Kregen de auto weer keurig gewassen naar de beurt terug.

Fijne Autogarage!

Goed geholpen ,aardig personeel.

Altijd correct en beleefd. Vooraf melding van onvoorziene kosten!

Heldere en goede service

Er werd duidelijk gecommuniceerd over de werkzaamheden en kosten en het vervangend vervoer was uitstekend!

Altijd tevreden

Ik kom hier al jaren trouw en ze helpen me al jaren perfect, vriendelijke service eerlijk en betrouwbaar..

Vriendelijk en toch zakelijk

Mooie auto,, goede uitleg vriendelijk en eerlijk

Zeer prettig!

Goede communicatie, geen verrassingen, precies wat je wilt.

Prima en vriendelijke service

Een grote beurt is soms een heel bedrag, maar de auto loopt weer als een zonnetje.