Vlotte en goede service

Accuut probleem met auto, ‘s avonds achtergelaten volgende ochtend probleem uitgelegd. Binnen 2 dagen auto weer gemaakt en opgehaald.

Goede en snelle service

Top service en kwaliteit!

Prima en vriendelijke service op maat

Prima en vriendelijke service op maat

Prima geregeld

Alles goed volgens afspraak en optijd

Ben goed geholpen, en heb goed advies gehad

Hugo heeft mij keurig geholpen, hij heeft mij goede adviezen gegeven en een mooie auto voor mij opgezocht.

Snel & betrouwbaar

Weer zeer snel en goed geholpen door de mannen.

Rustig, vriendelijk en sociaal contact gehad

Verkoper Dennis heeft ons uitstekend geholpen met de Opel Zafira die wij gisteren bij jullie hebben gekocht. Rustige uitleg, veel vragen stellen aan ons en andersom, ook in de onderhandeling vriendelijk. Een hele goede ervaring en ik hou het bedrijf zeker in de gaten in de toekomst.

Goed en netjes geholpen

De auto stond er vanmorgen netjes bij, ik werd direct geholpen en de auto gereedgemaakt voor een testrit. De auto reed lekker, tot nu toe geen opmerkingen en zit goed. De auto gekocht en wordt volgende week zaterdag afgeleverd. Dus ik hoop dat ook het afleveren ook prettig gaat.

Snel de juiste auto.

Al meerdere auto's gekocht. Auto's ook in onderhoud. Zeer tevreden over service.

Altijd goede service

Altijd goed geholpen met informatie en zoekopdrachten en alles netjes afgehandeld na het kopen van de auto

Super voor elkaar 👍

Top geregeld

Uitstekende garage!

Werd prima geholpen, erg nette service en vriendelijk personeel. Nummerplaat op mijn te kopen auto was een beetje beschadigd, verkoper zag dat zelf en regelde binnen een half uur een nieuwe!

Behandeling was vriendelijk

We werden vriendelijk en rustig ontvangen, en dat met ons kleine budget! NB zou het een idee zijn om de afhandeling van het geheel plaats te laten vinden in de koffie-ruimte ? is wat relaxter dan voor het loket. is maar een idee

To service !

Echt aanrader!. Hugo is geweldig. Ik was happy !. :)

Heel fijne service, duidelijk, flexibel en met aandacht.

Men neemt de tijd, is duidelijk in afspraken

Klantgericht en snelle service

Nadat ik een ongeluk heb gehad op de snelweg, kon ik mijn auto direct bij HP Autoservice laten repareren. Diezelfde dag kreeg ik een voorlopige offerte. Ik kreeg een apart belletje om te overleggen over het vervangen van mijn banden. Zelfs in de laatste weken van december is mijn auto snel en vakkundig gerepareerd. HP Autoservice heeft klantgerichtheid duidelijk hoog op de agenda staan.

Super klantvriendelijk en weer trillingsvrije wielen

Afspraak om korte termijn mogelijk, mooi op tijd klaar. Gastvrije ontvangst. Wachten op de bandenwissel in nette wachtruimte met koffie, wifi en tijdschriften.

supersnelle service tegen goede prijs

Ik had mijn auto over een obstakel gereden waardoor mijn achterwiel scheef stond. HP heeft eea supersnel weten te maken en uitgebreid getest zodat ik veilig weer op de weg zit.

Zeer klantvriendelijk!

Hele aardige mensen en na elk bezoek ga ik erg tevreden weer naar huis! Ze denken goedleg het mee, heel fijn!

Tevreden met aankoop occasion

Prettige ontvangst en goede afhandeling van aankoop occasion

Goed, prettig en snel geholpen. Fijne klantvriendelijke garage.

Prima service en heel plezierig te woord gestaan

Prima geholpen en ben er zeker van dat de aflevering ook goed verloopt.

Het directe contact is erg prettig

Goede afstemming over verbeteringen i.v.m. APK. Inmiddels naar behoren uitgevoerd

Klant vriendelijk en hopelijk veel rij plezier.

Jammer dat de auto die ik gekocht heb mee kreeg met een lege tank en gelijk even stress had toen ik net de snelweg op reed en erachter kwam.

goede ervaring.