Vriendelijk geholpen.

Vriendelijk en snel geholpen. Houdt je goed op de hoogte van de kosten voordat ze beginnen.

Fantastische service

Dacht even een lampje te vervangen van een Porsche cayanne wat een ramp. Maar door de doorzettingsvermogen van dit bedrijf is het toch gelukt. En dat op zaterdag.

Klantvriendelijk

We moesten een paar keer een andere afspraak maken om de auto te komen halen, zowel van mij kant als van de kant van Cedar, maar dat liep allemaal prima. Aardige en beleefd geholpen. Vrijwaarding via whatsapp en geld via een betaalverzoek was snel geregeld.

prima service, snel en kundig

ik werd snel geholpen ondanks de vakantie periode zodat ik weer veilig de weg op kon. Prettig contact met eigenaar en monteur!

Service gericht en vriendelijk

Zie hiervoor

Goede service. Zijn heel duidelijk

Superservice

Ik had een issue met een remklauw: snel opgelost, keurig gespecificeerde rekening, grats e-bike om mee thuis te komen.

Zeer klantgericht, denken goed mee en leveren prima werk

Fijne

Vriendelijke, deskundige en hulpvaardige mensen

Netjes gebeld wat de kosten werden en goed uitgelegd wat er aan gemankeerde. Prima grote beurt zoals altijd. Wagen netjes opgeleverd gestofzuigd.

Goede verzorging van de verkoper

Goede nette verzorging naar de klant beleefd aardig toegankelijk

Zeer correct en vriendelijk geholpen

Dennis bedankt voor de dienstverlening.

Prettig, persoonlijk en denken mee

Zeer vriendelijk en correcte behandeling. Ze kennen je bij naam en denken mee over wat handig is.

Duidelijke communicatie en goede prijs/kwaliteit

Kapotte airco is vakkundig gerepareerd na goede diagnose.

Een heel fijn bedrijf voor het onderhoud van je wagen.

Deskundige uitvoering, klantgerichte opstelling en communicatie. Kortom ik ben erg tevreden.

Vriendelijke en behulpzame monteurs in werkplaats maar ook achter de balie Overleggen goed

Zijn niet te beroerd om moeilijke handelingen te doen Zijn eerlijk en betrouwbaar

prima, als gebruikelijk helemaal volgens verwachting gepresteerd

prima, zoals gebruikelijk, helemaal volgens verwachting gepresteerd

Transparant bedrijf met bekwaam personeel.

Warm ontvangen en je wordt goed geholpen. Onder genot van koffie rustig de collectie bekeken. Proefrit zonder fratsen.

Goed geholpen en betrouwbaar

Uitstekende en persoonlijke service

Met plezier beveel ik iedereen deze autogarage aan. Je kunt altijd met je vraag terecht. Dennis staat je altijd met een vriendelijke glimlach te woord en denkt goed mee. Vakkundige en vriendelijke automonteurs en er staan mooie auto’s te koop in de showroom.

snel en correct geholpen

Persoonlijk karakter, service en transparant naar de klant toe. Fijne vriendelijke mensen bereidt je te helpen.

Allemaal goed geregeld, top.

Goed advies en service

Fijne en betrouwbare mensen

betrouwbaar en meedenkend

Ik wist dat mijn auto goed was, en had een grote beurt nodig + mijn jaarlijkse apk, ze hebben hem nagekeken en bespraken alles vooraf met een belletje, top werk op korte termijn en klantvriendelijk , bedankt team hp autoservice

Vriendelijke mensen

Warme welkomst en staan klaar voor alle vragen