Prima geholpen!

Prettige sfeer.

Zie beneden!

Top service 5 sterren dubbel en dwars waard .

Dikke prima!

Telkens weer goed geholpen met elders bestelde banden en perfecte montage door HP.

Snelheid en deskundigheid

Zeer vriendelijke service en geen lange wachttijden. Top. Kon snel weer op weg

Geklapte band was met 1 dag geregeld

Ik had een gat in mijn band en moest eigenlijk de dag erna weer op pad. Ze wisten bij HP even tussendoor tijd te maken en de nieuwe band zat er de volgende ochtend alweer op. Gelijk meedenken en zeer open en vriendelijk. Ik kan het bedrijf aanraden!

Wederom fijn te ervaren hoe naar een oplossing wordt meegedacht

Probleem door mij omschreven en samen naar een oplossing gewerkt

Vriendelijk en snel!!

werden goed ontvangen. Dhr was zeer vriendelijk en duidelijk! goede ervaring

alles perfect in orde

Alles conforrm afspraak,bedankt mannen.

Snelle en nette service

Keurig bedrijf. Goed ontvangen en snel, volgens afspraak, geholpen

zeer prettige garage

heel prettige en vriendelijke meedenkende medewerkers die je gelijk het gevoel geven dat je welkom bent bij de garage. ook bij een last minute min of meer spoedeisende reparatie toch een oplossing vinden binnen een volle agenda. al meerdere ervaringen gehad. kortom voor mij een top bedrijf en alle lof voor het personeel.

Altijd vriendelijk en snelle service. Ik ben alleen wel een mevrouw.

Goed en vriendelijk.

Op zoek naar een andere auto hier terecht gekomen. Met een goed gevoel een auto gekocht . Prettig gesprek gehad en duidelijke afspraken.

Hele goede service, wel prijzig

Fantastisch!

Ik kwam maandag om ongeveer 8.00 en reed weer weg om 8.30; m'n band was weer gerepareerd!! Zouden vandaag naar Duitsland... Harstikke bedankt voor jullie snelle aktie!

Prima bedrijf

Keurig van tevoren gebeld om de reparaties door te nemen en een prijsindicatie te geven. Alleen factuur nog niet gekregen, graag alsnog.

Vriendelijk en goed geholpen

Ik werd meteen geholpen. Fijn en vriendelijk contact.

Zuiver bedrijf

Ik kwam langs voor een aanlopend geluid na een klapband. Ik belde of ik langs kon komen en kon gelijk de auto brengen. Na diagnose bleek mijn remklauw verkeerd bevestigd te zijn. Eerlijk bedrijf die je niet aansmeerd met allemaal onderdelen die vervangen moet worden. Gelukkig was het allemaal relatief makkelijk te fixen en vielen de kosten mij reuze mee. Top bedrijf!

Topservice

Weten waar ze mee bezig zijn. Goede service. Eerlijk, duidelijk.

prima onderhoud, service, adviezen en klantvriendelijkheid

Ik word hier altijd kundig, snel, vriendelijk geholpen en als ik onverwacht een probleem met mijn auto heb, kan ik altijd even tussendoor langskomen zodat gekeken wordt wat er aan de hand is en hoe snel het verholpen moet worden.

Zeer positief

Het gesprek ging goed en het resultaat is een nieuwe auto en bijde tevreden .

Altijd snelle en goede service

Altijd snelle , vriendelijke en goede service

top

Ik ken HPautoservice al heel veel jaren meerdere auto's daar gekocht de mensen zijn vriendelijk goede service ik vind het fijn om daar een auto te kopen samen met HP weer een auto gezocht die ik wilde hebben.

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Goede garage die meedenkt. Altijd vriendelijk.

Was goed verlopen

We zijn goed behandeld en een goed gesprek gehad

Vriendelijke super service

Kostenloze vervanging dynamo onder garantie inclusief diagnose van het probleem.