goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben blij dat er nog zulke garage bedrijven bestaan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles prima in orde bij ARA. Bij thuiskomst zat er nog een niet ontdekte kras op de net gekochte auto. Die hebben ze er alsnog af gehaald. Verder prima service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi nette auto gekocht met een goeie service, erg aardige mensen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een geweldige ervaring gehad met dit bedrijf. Heel gastvrij ontvangen en fantastische service gehad! Meteen een klik met de eigenaar en wederzijds vertrouwen. Ben enorm tevreden met mijn auto!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service \' en prijs en Kwaliteit is goed

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sorry, bij de vorige beoordeling heb ik vergeten dit vak in te vullen. Al jaren klant bij ARA, vanwege de \"klant-eerst\" houding. Na een aanrijding (niet mijn schuld) binnen 1 week de gehele schade (incl. spuitwerk) gereed. Onderhoud van de bedrijfswagen wordt altijd compleet uitgevoerd. Ik heb er wat dat betreft geen omkijken naar. Bij problemen met de bedrijfswagen wordt er zsm door ARA naar de oorzaken gekeken en indien nodig gelijk hersteld. Erg prettig dat er zo met klanten wordt omgegaan. Ik heb dat in het verleden wel anders meegemaakt bij andere garages.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor aanschaf van een gebruikte auto ben ik terecht gekomen via ARA (Auto Mobility Center). De eigenaar heeft op gebied van service, prijs/kwaliteit en expertise in een tijdsbestek van ongeveer 1 week mij vriendelijk geholpen tot het proces van aanschaf van een gebruikte auto. In onderhandelingen en luisteren naar de wensen van de klant, heeft het mij tot grote tevredenheid gestemd. Tot slot, raad ik elk ieder aan om bij ARA (Auto Mobility Center) een bezoek te brengen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en betrouwbaar
  • Reden bezoek Andere reden

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn mooie Volvo apk gekeurd, ze dachten goed mee zodat de kosten uiteindelijk erg meevielen. Top communicatie!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en betrouwbaar bedrijf. Ze helpen je goed!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn deskundige vrienden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantgericht en luisteren zeer goed naar de wensen. Prima service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn vorig jaar hier geweest met een probleem met onze auto. We zijn keurig en vriendelijk geholpen. De eigenaar laat blijken verstand van zaken te hebben en kwam direct met een gepaste oplossing voor ons probleem. Wij gingen uiteneindelijk zeer tevreden de deur uit. Tijdens de werkzaamheden aan de auto zijn we even door de showroom gelopen en het viel ons op dat deze er keurig uit zag met mooie auto\'s. Al met al een garage waar we vaker zullen komen. Echt een aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vakkundig, zeer goede service en vriendelijk personeel!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar, levert kwaliteit. Zeer vriendelijk

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto ingevoerd vanuit Duitsland. Prima geregeld!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik voel me bij succatin zeer welkom

Koematen 32 8331 TK Steenwijk

521510 726