goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een Toyota Aygo gekocht bij dit bedrijf. De auto stond al klaar toen ik langskwam voor een proefrit. Ik ben vriendelijk onthaald. De auto gekocht en een week later opgehaald. Toen ik thuiskwam ontdekte ik dat de twee sleutels van de auto beide een andere functie hadden: met de ene sleutel kun je de deuren van de auto ontgrendelen en met de andere sleutel kun je de auto starten. De sleutels zien er ook verschillend uit. Dat is wel een beetje vreemd. Ook zijn de ramen niet elektrisch bedienbaar terwijl dat wel in de advertentie stond. \r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede ervaring. Augustus 2018 een 7 zitter gekocht. Moesten er ruim anderhalf uur voor rijden om er te komen maar zeer de moeite waard. Vriendelijk ontvangen. Binnen een half jaar (garantie) wat mankementen maar die zijn zonder problemen opgelost. Ik zou ARA aanraden!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed geholpen met de aanschaf van een 2de auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en snelle service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs bij Auto Mobility Center een occasion aangeschaft. Supernette en schone auto in goede staat. Na een paar dagen helaas problemen met de EGR, maar we zijn door de garage supergoed opgevangen. De EGR is kosteloos gerepareerd en tevens is één van de schokdempers gerepareerd terwijl we geen garantie hadden. Wij zijn tevreden!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor een goede prijs velgen en banden gekocht. Snelle reactie via internet (marktplaats). Bij aankomst een hartelijk ontvangst. Aardig en behulpzaam personeel.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend. Snelle afspraak gemaakt via de telefoon en wielenwissel meteen gedaan voor correcte prijs (€25). Geholpen door een zeer vriendelijke monteur.
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot op heden heb ik goede ervaringen met dit bedrijf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen zaterdag langs geweest op zoek naar een set velgen met banden, ik had niet gebeld van tevoren, toch werd ik erg goed en snel geholpen! De deskundigheid spatte er vanaf, de service verloopt van begin tot eind super, ook kreeg ik nog enkele tips mee voor de nazorg.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dynamisch bedrijf wat meedenkt met de klant.. Klantvriendelijk, recht door zee.\r\nBen al jaren klant hier bij dit top bedrijf.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij deze garage een tweedehands auto gekocht en de oude ingeruild.Na een lange rit van ruim 2 1/2 uur werden we vriendelijk ontvangen met koffie.De lange rit was zeker de moeite waard.\r\n\r\nDe gemaakte afspraken werden netjes nagekomen. De auto werd fris,schoon en ruikt heerlijk naar snoep.\r\n\r\nDe afhandeling van koop en inruil ging vlot en vakkundig.\r\nEr werd zelfs meegedacht welke auto verzekering passend zou zijn. \r\n\r\nIk ben zeer tevreden over de service en professionaliteit.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn auto daar ingeruild en een andere daar gekocht. Een prima occasion. 👍👍👍

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al vele jaren klant bij dit bedrijf, altijd uitstekende service, prima kwaliteit prijs verhouding , nette mensen waar je prima een auto kunt kopen en laten onderhouden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al vele jaren een tevreden klant van dit bedrijf.\r\nJe bent hier geen nummer, de medewerkers kennen je en nemen de tijd voor jou, de koffie staat altijd klaar.\r\nZe helpen je snel , als het moet en dit op een vakkundige wijze. Het personeel denkt met je mee bijv. bij aanschaf van een andere auto en inbouw apparatuur.\r\nEn dit alles tegen heel schappelijke prijzen. Ik hoop nog lang gebruik te maken van de diensten van dit bedrijf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen 2 jaar beide auto\'s bij dit bedrijf gekocht. Allebei via een zoekopdracht. Hierover zeer tevreden. Ook al het onderhoud laat ik doen door ARA. Ook dit bevalt me goed, goede en eerlijke service voor een eerlijke prijs. Is er achteraf iets kleins aan de hand, wordt dit gewoon opgelost. Mannen bedankt en tot de volgende keer!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf altijd een goede service en vriendelijke mensen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn goed geholpen. Kleine gebreken aan de auto werden zonder probleem verholpen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en professioneel geholpen.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 5 maanden geleden onze vw polo hier gekocht. We hadden wat op/aanmerkingen wat we gerepareerd wouden hebben aan de auto als we hem gingen ophalen, dit was helaas niet gebeurd. Echter werd dit zeer professioneel opgelost. Een week later werd de auto bij ons thuis afgeleverd. We hebben in 2 x betaald. Ondanks deze tegenvaller, zijn we erg enthousiast over de service. De auto bevalt zeer goed en rijdt fantastisch.