Prettig geholpen

Goede en snelle service.

goed geregeld zoals altijd niks op aan te merken

Wordt er altijd netjes geholpen kom er al jaren het is een prima autobedrijf. Het is overal wat maar door de jaren heen is het altijd goed gegaan en ik hoop dat dit voor de toekomst ook zo blijft.

Beste Martin, Uiteraard blijven we daar ons best voor doen! We zien u hopelijk nog vele jaren terug.

Deskundig, vriendelijk, goeie communicatie

Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg, top gerepareerd.

Top!! Kan er niks anders van maken

Stond met een lege accu bij Carwash Westland. Per toeval komt er een busje van Wassink naast me staan, auto opgestart met startkabels en mee naar de garage in Poeldijk. Daar heeft Marck weer een verse accu gemonteerd zodat ik weer op pad kon. En dat op een dag dat de garage gesloten was. Veel klantvriendelijker kan het volgens mij niet worden!! Nogmaals dank voor deze topservice!!

Bedankt voor je leuke review! We zouden het zelf ook fijn vinden als we geholpen werden in zo'n situatie. Dus HEEL GRAAG GEDAAN! Tot ziens.

Top geregeld mannen

Nieuw bandje snel geregeld

Prima garage met vakmensen

Goede, snelle afhandeling, duidelijke voorlichting en zeer vaakbekwaam personeel

Goed bedrijf!

Prima klantvriendelijk bedrijf.

Altijd netjes en snel geholpen, lekkere koffie....

Geweldige service

Vriendelijke en goed vakman

Dank u wel! Heel veel rijplezier in uw 'nieuwe' auto.

Top zaak

Gewoon een goede snelle service staan altijd direct voor je klaar

een persoonlijke, betrouwbare benadering in huiselijke sfeer

vorige week een 2de hands auto verkocht en gekocht. dit allemaal in een paar uur tijd. we hadden een gesprek op basis van vertrouwen en zijn zeer tevreden met de aanschaf. Het bedrijf is een aanrader, top geholpen door Mark en Daniëlle

Eerste en laatste keer

Waar het op neer komt is dat ik een rekening van €107,- mag betalen om te horen dat mijn auto afgekeurd is. Dat doen andere garages voor minder dan de helft. Op de factuur staat dat er en offerte zou zijn gemaakt voor de eventuele reparatiekosten. Deze heb ik nooit gehad. Ik heb toen interesse getoond in een andere auto die zij hadden staan. Hier zou ik over gebeld worden en dat is ook niet gebeurd. Ja na 2 weken werd ik gebeld of ik al iets nieuws had en dat ik de factuur op de mail zou krijgen. Bar en bar slecht.

Beste Johan, Vervelend te horen dat u niet tevreden bent/was. Na enig mailcontact vorige week hebben wij al gemeld u eenmalig tegemoet te komen in de kosten. Uw voertuig hebben wij voor de eerste keer in de werkplaats gekregen. Ons is totaal geen historie bekend. U heeft ons opdracht opgegeven een kleine beurt met APK uit te voeren. Wij zijn echter begonnen met het compleet nazien van het voertuig. Daaruit bleek dat er heel veel achterstallig onderhoud aan de auto zat alsmede afkeurpunten. Om dit door te nemen hebben we waar u bij was, de auto weer opnieuw naar binnen gereden en met u samen de mankementen doorgenomen. Wij hebben daarvan de kosten in ons systeem gezet en deze later mondeling met u besproken. Daarop heeft u besloten de reparatie niet uit te laten voeren. U heeft vervolgens zelf zorg gedragen voor de afvoer van de auto. Echter hebben wij wel arbeid verricht om tot deze conclusie te komen. U hoeft nu slechts het normale APK tarief te betalen alsmede de kosten van de leenauto. De creditnota heeft u al in uw mailbox mogen ontvangen. Met een auto met 255.000 km op de teller, achterstallig onderhoud en veel afkeurpunten (we zijn er 2.91 uur mee bezig geweest) lijkt ons dit (€61.49) toch wel minimaal. Wij hadden gehoopt dat u hier tevreden mee zou zijn. Sorry voor de eventuele onduidelijkheden. We hadden gehoopt dat deze in ons mailverkeer al bij u waren weggenomen. Vriendelijke groet, Danielle Wassink

Goed en vakkundig

een afspraak gemaakt na constatering en prima verlopen en goed en vriendelijk geholpen

goed !

Die jongens werken altijd goed

Leveren goed werk

Goed om te horen! Ons team doet altijd z'n uiterste best. Tot de volgende keer.

betrouwbaar en goed .

zeer tevreden , had grote lekkage in de auto deze werd gevonden en dicht gemaakt. ook was poteling de voorruit gebroken op een of andere manier. samen met de garage opgelost . Wassink betaalde de helft van de ruit . dus zeer tevreden . Eigen garage begon niet aan lekkages , hier pakte ze het gelijk op . Dus nogmaals bedankt voor de goede service. Mart.

Graag gedaan!! We doen ons best elke vorm van onderhoud of reparatie zelf uit te voeren. Een ieder van ons team wordt hiervoor continue opgeleid.

Gastvrij plus zorgvuldig werk

Veel aandacht voor mij als klant, uitleggen wat gedaan gaat worden, mij betrekken, veel laten zien van de werkzaamheden. Dat vind ik heel prettig, en ik kan zien dat men het werk met passie en aandacht doet, en secuur en netjes alles in orde maakt. (Ik ben toevallig blijven wachten op de locatie).

Leuk om te horen, niet iedere klant weet precies wat er zich in de werkplaats allemaal afspeelt. Voor u was dit inderdaad een mooie manier om hier iets van mee te krijgen. Tot ziens!

Zoals altijd fantastisch geholpen!

Mijn auto is APK gekeurd, vakkundig nagekeken. Nog even kosteloos wat herstel aan mijn uitlaat en hij is weer goedgekeurd!

Snel, vakkundig en voor de juistte prijs. Ik ga nooit meer ergens anders heen!

Dank voor je leuke beoordeling! We zien je graag weer terug. (als het nodig is natuurlijk :))

Fijn personeel, vriendelijk en staan altijd voor je klaar

Vertrouwd

Netjes te woord gestaan, snel geanticipeerd om mijn auto snel rijklaar te krijgen omdat ik al twee weken zonder auto zat. Erg vriendelijk!

Leuk om te horen! We wensen je heel veel rijplezier!

Goede ervaring

Prima! Goede service

Goede service en snel geholpen. Tot de volgende keer!

Geen

Over Auto Wassink Poeldijk

Autobedrijf Wassink Poeldijk is in regio Westland dé BOVAG garage met totaalservice! Centraal gelegen tussen Monster, Naaldwijk, Honselersdijk en Den Haag. Voor iedereen bereikbaar. Klantvriendelijkheid, optimale service en flexibiliteit staan bij ons op nr. 1! U bent aan het juiste adres voor onderhoud, reparatie, APK, (ruit)schade, airco, banden (zowel zomerbanden, winterbanden als all weather banden) en occasions. Wij beschikken over de modernste apparatuur om uw automaatbak te laten spoelen en de EGR te laten reinigen. Tevens zijn wij een van de weinige garages die op eigen locatie remschijven afdraaien. Kortom; totaalservice voor uw bedrijfswagen, auto, leaseauto, oldtimer en camper!