Prima!

Goed geholpen, goede uitleg, vriendelijk en deskundig.

Goede service en aardige mensen

werden goed geholpen en duidelijke afspraken en snelle service een aanrader

Goeie communicatie, goede service.

Altijd behulpzaam.

Prettige service, kundig.

Zoals altijd snelle en goede service

Staan direkt klaar om je te helpen super garage

Geweldige garage

Altijd goede ervaringen. Er wordt goed overlegd over wat er gedaan moet worden - zoals het ook hoort natuurlijk. Keurige uitleg over het knopje van de raambediening. De garage is schoon, relatief weinig herrie en er is een goede wachtruimte met gratis koffie, thee, wifi en krant. Wat wil een mens nog meer.

Correct

Prima service!!

Nette aflevering van mijn Volvo. Gekocht zonder garantie. Auto zag er schitterend uit en gepoetst. Extra dingen gevraagd zoals: luxe kenteken platen en olie verversen. Geen extra kosten voor gevraagd, netjes hoor!! Bij aflevering werd uitgebreid de tijd genomen om alles uit leggen.

Prima service en vriendelijke mensen!

Goede en professionele organisatie!

Leuk om te lezen dat u tevreden bent. Bedankt! We zien u in de toekomst graag weer.

auto was snel klaar

best wel een goede garage

Goed en degelijk

Tevreden

Wederom professooneel

Ik ben al jaren klant bij Wassink en iedere keer word ik aangenaam verrast door de professionele en vriendelijke behandeling. Top.

En wij zijn blij met u loyaliteit! Tot het volgende onderhouds/reparatiemoment dan maar ...

Top service met vakmanschap!

Top bedrijf met een keurige service.

Onderhoud

snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen

Top bedrijf en goede snelle service !

Goede snelle service

Normale prijs voor onderdelen berekend!

Alles goed verlopen

Gede en vakkundige medewerkers van Team Wassink

Snel geregeld.

Prima zaak !!!

Wij kwamen er voor het eerst, werden keurig vriendelijk ontvangen. Na het rustig kunnen bekijken van de door ons gekozen auto, konden wij direct zaken doen. Auto gekocht onze auto ingeruild, nieuwe auto werd nog eens grondig nagekeken, nieuwe olie in de automaat, dat bleek nog nodig te zijn volgens de voorschriften. Keurig tekst en uitleg, administratie ook direct in orde gemaakt zodat wij de auto ook gelijk konden meenemen, kort om een aanrader, o ja en de koffie was ook heerlijk.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! We zijn u graag van dienst geweest. Zeg het voort....ook aan de andere kant van het land..

geweldig, correct en goede zorg

Prettig dat bij het uitlijnen is opgepikt dat in de achterband een spijker zat. een week geleden viel me op dat deze band zachter was dan normaal. Dank voor deze actie en dank vooral dat jullie de auto alsnog zo snel konden repareren.

Helemaal niets op aan te merken

Prima geholpen en prima dienstverlening.

super service

Hele goede service is onze ervaring

Prima!

Donderdag proefrit gemaakt, goede inruil voor mijn oude auto gekregen, zaterdag afgeleverd! Als ze wat dichterbij zouden zitten, zou ik ook het onderhoud daar laten doen.

Veel veilige kilometers gewenst met uw nieuwe aanwinst!

Auto word goed gemaakt,

Dat ik, als ik een afspraak maakt om de auto te keuren, al gevraagd vragen krijg over o.a. olie verversen filters vervangen en als ik dan zegt dat ik dat niet weet, word er gezegd ja dat moet eens in de 2 jaar gebeuren, de telefoniste weet toch niet hoeveel kilometers ik per jaar rijd. Omdat ik niet weet wat er moet gebeuren zeg ik dan maar ja, omdat ik ook overbluft ben, met die vragen.

Jammer te horen dat u niet helemaal tevreden was. Het klopt inderdaad dat bepaalde werkzaamheden standaard iedere 2 jaar worden geadviseerd. Dit is ongeacht het aantal gereden kilometers. Onze ervaring is veelal dat mensen het fijn vinden alvast van te voren te worden geïnformeerd. Helaas was het bij u niet helemaal duidelijk. Excuses hiervoor!

Over Auto Wassink Poeldijk

Autobedrijf Wassink Poeldijk is in regio Westland dé BOVAG garage met totaalservice! Centraal gelegen tussen Monster, Naaldwijk, Honselersdijk en Den Haag. Voor iedereen bereikbaar. Klantvriendelijkheid, optimale service en flexibiliteit staan bij ons op nr. 1! U bent aan het juiste adres voor onderhoud, reparatie, APK, (ruit)schade, airco, banden (zowel zomerbanden, winterbanden als all weather banden) en occasions. Wij beschikken over de modernste apparatuur om uw automaatbak te laten spoelen en de EGR te laten reinigen. Tevens zijn wij een van de weinige garages die op eigen locatie remschijven afdraaien. Kortom; totaalservice voor uw bedrijfswagen, auto, leaseauto, oldtimer en camper!