Zoals altijd weer snel, goed en vriendelijk geholpen ! Deze keer was het alleen maar het vervangen van de accu maar tóch....

Professioneel bedrijf. Mijn auto is weer goed en snel gemaakt. Ben zeer tevreden.

Super bedrijf super service

Super snel en goed

goed bedrijf

bedrijf is klantvriendelijk goede service. met proefrit maken geen rompslomp met papieren invullen e.d gewoon auto mee en uitproberen. niet moeilijk doen als je de auto bij eigen garage na wil laten kijken voor je auto koopt . conclusie prima bedrijf.

Heel goed geholpen bij aankoop auto.

Vriendelijk personeel, staan direct voor je klaar. 2e hands auto gekocht, hierbij erg goed geholpen.

Leuk om te horen. Bedankt voor de aankoop en heel veel rijplezier!

Goed bedrijf met verstand van zaken. Meedenkend en snelle service.

Goeie garage

Ze zijn wel prijzig maar handelen alles keurig af. Je krijgt altijd een telefoontje als er extra dingen moeten gebeuren. Je kan ook een leen auto mee krijgen.

super

Goed contact met de medewerkers. Belde netjes om te zeggen dat er wat meer werk was. Personeel zeer vriendelijk. en het was helemaal top dat mijn auto gewassen en van binnen schoongemaakt was toen ik hem kwam halen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt..Toppie

Fijn te horen dat u tevreden bent! We zien u graag nog eens terug.

Vertrouwend

Het is mijn 2e auto die ik daar koop Ik heb het belangrijk om een eerlijk behandeld te worden en dat gevoel heb ik wel bij dit bedrijf Vandaar 5 sterren

Bedankt hoor! En heel veel rijplezier!

Great service...Great garage

Since "finding" Auto Wassink Poeldijk two years ago, we have had fantastic service both for our BMW Z$ and Citroen DS3. Totally recommended!!

Thanks for your review! We hope we can help you again in the future.

zeer goede service

ik ben snel en goed geholpen aardige monteur

Snel en goed geholpen

Goed overleg

Goed overleg en afspraken

gewoon goed

Technisch uitstekend, is wel duur aan het worden.

Uiteraard doen we ons best de kosten te beperken. Echter is het bij wat oudere auto's met veel kilometers vaak meer werk dan standaard. En ook bij deze voertuigen willen we graag dat ze technisch goed in orde zijn, voor ieders veiligheid.

Snel en vakkundig geholpen

Snel en vakkundig geholpen

Snelle service

Snelle service

Heldere communicatie en denken mee met je

Fijne garage

Zeer deskundig en klantvriendelijk bedrijf!

Alhoewel ik liever geen mankementen aan mijn auto wil, kom ik graag bij dit bedrijf als mijn auto een servicebeurt nodig heeft of als er iets niet in orde is. Goed bereikbaar (zowel qua afspraak maken als locatie), snelle service, vriendelijke en deskundige medewerkers.....en niet onbelangrijk: een perfecte wachtruimte met heerlijke koffie, WiFi, opladers, tijdschriften etc. Kortom top bedrijf om je auto goed te onderhouden.

Hartstikke leuk zeg dat je de moeite neemt om zo'n review te schrijven. Zijn we super blij mee! Het is kort samengevat waar we voor staan. Bedankt, we zijn je in de toekomst graag weer van dienst!

Goede service en denken met de klant mee.

Super goede service. Vriendelijk personeel.

Gewoon prima en professioneel

Gewoon prima en professioneel

Snelle service.

Al jaren tevreden. Auto wordt snel en goed gemaakt.

Goede service!

Mijn auto is gekeurd en heeft een grote beurt gehad. Ben een tevreden klant. Vriendelijk personeel.

Super fijn bedrijf

Je wordt altijd vriendelijk en vakkundig geholpen.

Wordt altijd goed geholpen

Wordt altijd goed geholpen

Over Auto Wassink Poeldijk

Autobedrijf Wassink Poeldijk is in regio Westland dé BOVAG garage met totaalservice! Centraal gelegen tussen Monster, Naaldwijk, Honselersdijk en Den Haag. Voor iedereen bereikbaar. Klantvriendelijkheid, optimale service en flexibiliteit staan bij ons op nr. 1! U bent aan het juiste adres voor onderhoud, reparatie, APK, (ruit)schade, airco, banden (zowel zomerbanden, winterbanden als all weather banden) en occasions. Wij beschikken over de modernste apparatuur om uw automaatbak te laten spoelen en de EGR te laten reinigen. Tevens zijn wij een van de weinige garages die op eigen locatie remschijven afdraaien. Kortom; totaalservice voor uw bedrijfswagen, auto, leaseauto, oldtimer en camper!