Enorm prettige en goed onderbouwde rijlessen

De rijlessen die ik gevolgd heb bij verkeersschool Bastiaens heb ik als enorm prettig en goed ervaren. De lessen waren kundig, opbbouwende feedback en duidelijk waar nodig. Tijden van de lessen altijd keurig in overleg en uitstekend flexibel. Verder extra complimenten naar mijn instructeur Paul die naast het goed aanleren van het autorijden ook ervoor zorgde dat ik niet meer angstig was in de auto. Dit zelfs tot op het punt dat de rijlessen ook nog eens gezellig waren wanneer er ruimte voor was. Zeker een aanrader!

Alles goed geregeld. Eerste keer geslaagd.

Hele fijne rijschool en instructeur

Frans bedankt voor alle leuke lessen en leerzame lessen

Goede rijschool

Zeer fijne instructeur, fijne uitleg. Prettige auto om een te rijden, eerste examen geslaagd.

Een leuk avontuur en veel geleerd.

Ik vond dat de hulp die er was er goed was. Er werd goed uitgelegd wat de bedoeling was, ook hielpen ze goed met het corrigeren en op een goede manier zodat je niet gaat stressen.

Leuke en leerzame lessen!

Het was altijd gezellig om bij Willem in de auto te zitten. Op de juiste momenten werd er gezellig gekletst en andere momenten werd je goed begeleid in de auto.

Top begeleiding

Ondanks het slechte weer toch geslaagd door de goede begeleiding.

top

hele fijne rijschool die je perfect voorbereid op het examen.

Vriendelijke en leerzaam

Top ervaring top rij instructeurs

Goeie lessen en was heel verzekerd ervan dat ik zou slagen

Hele fijne rijschool!

Ze begeleiden je op een fijne manier en geven je een zelfverzekerd gevoel achter het stuur.

Een fijne en snelle samenwerking

Ik heb rijles gehad van een instructeur die goed bij mij paste. Zijn leermethode sloot goed bij mij aan.

Geweldige begeleiding

Top rijschool ik voelde me meteen goed thuis.

Mijn ervaring is heel goed

Ervaring was goed, goede communicatie en prijs is ook goed

Heel fijn, uitstekend goed!

Ik wil graag mijn rijschool bedanken voor de leerzame lessen. Ik heb veel geleerd en ben in één keer geslaagd! Ik raad jullie het zeker aan aan iedereen die zijn rijbewijs wil halen Dank je wel Jeroen!

Fijne sfeer en een duidelijke planning

Ik vond dat er een veilige sfeer hing tijdens te lessen en het examen, er werd niet al te veel druk op gelegd. Het doel was duidelijk en door de goede instructies heb ik dit gelukkig ook gehaald.

Mijn ervaring was super

Ik ging goed voorbereid mijn examen in waardoor het minder lastig was

Een hele fijne rijschool.

Super fijn rijschool dus kom hier rijbewijs of scooter rijbewijs halen.

Beste rijschool van Maastricht!

Na jaren het uitgesteld te hebben door onzekerheid en angst op de weg, heb ik uiteindelijk toch de stap genomen om te starten met rijlessen bij Bastiaens. Paul heeft mij van begin tot eind top ontvangen en begeleid en heeft ervoor gezorgd dat ik in 1x ben geslaagd en zelfverzekerd de weg op kan. Dankjewel voor de goede en gezellige lessen!

Geweldig.

Jeroen Bedankt.

Snel, prettig, duidelijk, professioneel

Top rijschool!

Hele fijne ervaring! Ik kon meteen aan de slag en werd rustig en goed begeleid. Dankzij Paul en Maurice in één keer mijn rijbewijs behaald!

Super rijschool!

Kon snel aan de slag. Hele fijne goede begeleiding. Gezellige en professionele instructeurs!.. En in een keer geslaagd dus helemaal top!

Op een prettige manier mijn rijbewijs behaalt!

Kon snel terecht om met rijlessen te beginnen. Meedenkend met mijn rooster en planning kwa inplannen rijlessen. Super fijne rijschool!

Goede rijlessen

Hele fijne ervaring. Dankzij Maurice ben ik in 1 keer geslaagd!

Over Autorijschool Bastiaens

Verkeersschool Bastiaens is een toonaangevende BOVAG - gecertificeerde rijschool in Maastricht/Heuvelland. Wij verzorgen al meer dan 35 jaar rijlessen in de categorieën, auto, bromfiets en aanhanger, en scoren daarmee prima resultaten. Wij zijn een team gekwalificeerde instructeurs, die jullie op een prettige en doeltreffende manier opleiden voor het felbegeerde "rose" papiertje.