Super service

Leerzaam

Je wordt goed voorbereid op het examen.

Zeer tevreden over de lessen

Ik was erg blij met jullie, voelde me op mijn gemak. Dank je wel voor de leuke brommerlessen en ik verheug me op de autorijles.

Altijd het gevoel gehad dat ik iets leerde

Het heeft even geduurd maar ik heb nooit gevoeld dat ik niks meer leerde. Alles is mij goed uit gelegd en we hebben de tijd kunnen nemen om alles goed te doorlopen zodat ik het ook echt onder de knie kreeg. Al met al een hele goede rijschool die ik zeker aanraad.

Fijne instructrise die je echt vooruit helpt.

De gele ervaring was heel fijn. Er werd tijd genomen om aan mijn verbeter puntjes te werken. De instructrise was heel behulpzaam en stelde me op mijn gemak wanneer dat nodig was.

Top ervaring

Goede instructeurs, altijd optijd, je wordt goed voor bereidt voor de praktijk, ben in 1 keer geslaagd, zeer zeker een aan rader.

Goede uitleg

Duidelijke lessen!

Ik heb veel geleerd

Ik vond het een leuke ervaring en ik heb er veel van geleerd.

Fantastisch

Super gezellige ritten met Paul. Het was zo gezellig dat ik nog meer lessen zou willen. Ik heb ook in 2 lessen heel erg veel geleerd en ben hierdoor in 1 keer geslaagd.

ik ben heel erg blij met mijn scooter rijbewijs

Door de goede en vriendelijke begeleiding van Autorijschool Bastiaens ben ik nu trotse bezitter van mijn scooter rijbewijs.

Goede rijschool.

Er word goed uitgelegd wat je fout doet en waar je op moet letten. Dit zorgt ervoor dat je kans op slagen hoog is.

Zeker een aanrader

Service was uitstekend, ik persoonlijk had wat problemen met de theorie en ben goed geholpen met extra theorie lessen. Je werd goed voorbereid op je praktijk examen. Prijzen waren normaal.

Een hartstikke leuke rijsschool!

Afgelopen week heb ik mijn rijbewijs gehaald bij Bastiaens. Mijn ervaring is zeer positief!

Prettige rijinstructeurs en in een keer geslaagd!

Ik vond het een fijne rijschool met vriendelijke rijinstructeurs.

In een woord geweldig

Goede rijschool in één keer geslaagd en ook nog tussendoor tijd voor een grapje 👍🏼

Een goede ervaring

Alles werd goed geregeld, ook een goede instructeur en altijd mooi op tijd!

Goede leerzame lessen waarbij ik op mijn gemak ben geweest.

De lessen waren erg leerzaam. Mijn verbeterpunten werden duidelijk aangeven met manieren hoe ik het beter kon doen. Dit werd gedaan op een fijne manier waardoor ik mij, ondanks het commentaar, zelfverzekerd voelde op de scooter. Ik ging goed voorbereid op examen en ben in 1 keer geslaagd!

Erg goede rijlessen

Leuke en leerzame lessen.

Ik ben goed geholpen en heb op een leuke en snelle manier leren scooterrijden.

Buitengewoon prettige rijlessen voor mijn BE

Ik kijk met veel plezier terug op de rijlessen die ik van Paul Bastiaans heb gehad voor mijn BE rijbewijs. Hij geeft heel consequent feedback en brengt je in no-time op niveau. Ik heb werkelijk niets aan te merken op deze ervaren instructeur en rijschoolhouder. Kijk bij het kiezen van een rijschool niet enkel naar de prijs. Immers het gaat erom of het gebodene het waard is. Dat was het voor mij zeer zeker.

Fijne ervaring

Heel fijne rijsschool fijne lessen en goede uitleg!

top

ze nemen uitgebreid de tijd voor je. ze leggen alles goed en uitgebreid uit. ik heb leerzame lessen gehad en ik keek er steeds na uit!

Hardstikke fijne rijlessen gehad met fijne begeleiding

Erg fijn dat ik zo snel na het bellen al op rijles kon, ook fijn dat er voorafgaand aan het examen nog rijlessen zijn. Ook de begeleiding was hardstikke fijn.

Prettige, leerzame lessen

Ik heb mijn rijlessen heel prettig ervaren. Mijn rij-instructeur (Frans Stheijns) gaf veel nuttige tips en je merkt dat hij veel ervaring heeft in het geven van autorijlessen, dit was heel prettig. Verder heb ik me ook nooit een moment ongemakkelijk gevoeld tijdens de rijlessen, omdat er ruimte was om fouten te maken en hier ook op een prettige manier op gereageerd werd. Ook was er ruimte om bij andere rij-instructeurs rijlessen te nemen wanneer je eigen rij-instructeur vakantie had. Verder was mijn rij-instructeur altijd stipt op tijd.

Over Autorijschool Bastiaens

Verkeersschool Bastiaens is een toonaangevende BOVAG - gecertificeerde rijschool in Maastricht/Heuvelland. Wij verzorgen al meer dan 35 jaar rijlessen in de categorieën, auto, bromfiets en aanhanger, en scoren daarmee prima resultaten. Wij zijn een team gekwalificeerde instructeurs, die jullie op een prettige en doeltreffende manier opleiden voor het felbegeerde "rose" papiertje.