Goed rijschool

Mijn eerst rij instructeur bij Easy2Drive had ik geen goed ervaring mee. De rijschool had hier snel een passende oplossing voor ik kreeg een nieuw instructeur voor Dick. Dick is een hele leuk instructeur hij is geduldig, behulpzaam en natuurlijk erg grappig. Ik raad zeker deze rijschool aan. Ik ben in een keer geslaagd voor mijn rijbewijs.

Fijne rijschool met deskundige personeel

Easy2Drive is een deskundige rijschool waar ik met plezier mijn taxipas heb mogen halen. Ik heb heel veel geleerd van de instructeur Martijn, daarnaast was hij ook erg vriendelijk en professioneel. Ik kan iedereen van harte deze rijschool aanbevelen.

Klantvriendelijk

Je werd goed voorbereid op je scooter examen. Ook werd je altijd goed geholpen!!!

In één keer geslaagd dankzij de uitstekende voorbereiding van Martijn

Martijn heeft mij op een hele professionele manier begeleid bij het behalen van mijn taxipas. Ik was daardoor erg goed voorbereid en mede dankzij zijn ervaring heb ik mijn taxipas in 1 keer gehaald.

Goeie voorbereiding op het examen.

Professionele aanpak theorie en praktijk een dikke voldoende.

Top ervaring gehad bij het behalen van mijn taxi pas!

Met veel plezier de opleiding gevolgd en erg veel geleerd. Erg fijne instructeur met veel interesse. Kortom: twijfel je om hier een opleiding te doen? Ik zeg doen!

Fijne rijschool, geweldige instructeur

Hele fijne rijschool, duidelijke voorwaarden en goede theorie-cursus. De rijinstructeur was heel prettig in zijn uitleg en er werd goed ingeschat hoeveel lessen er nodig waren. Lesopbouw heel goed. Ben zeer tevreden over de rijschool!

Leuke dag, veel geleerd en natuurlijk geslaagd

Wel vaker met een aanhanger gereden maar toch veel geleerd, simpele maar super effectieve trucjes voor achteruit, hoe te sturen, hoe niet te sturen, rust is koning. Het was een leuke dag! En aan het einde het verlossende woord van slagen, wat wil je nog meer.

Zeer prettig en ontspannen

Een ontspannen sfeer tijdens de rijles en met veel vertrouwen het examen in.

Fantastische rij instructeur!

Ik had echt de beste rij instructeur die je maar kon wensen! Hij begeleidde mij goed tijdens de rijlessen en legde alles netjes en snel uit! Ook vond hij het erg belangerijk dat de rijles gezellig, leuk en ontspannen moest zijn omdat rijden zelf al spannend genoeg is. Mijn instructeur zorgde er daarom dan ook altijd voor dat het gezellig en leuk was, ook gaf hij mij een pepermuntje of snoepje wanneer ik tijdens de rijles een bijzondere verrichting netjes en veilig had gedaan of wanneer ik gewoon gedurende de rijles goed reed of dingen goed heb opgelost. Dit deed hij om mij te ‘belonen’ zodat ik de volgende rijlessen weer gemotiveerd achter het stuur zat. Ik keek dan ook elke rijles weer uit naar de volgende puur omdat ik me zo op mijn gemak voelde met mijn rij instructeur! Easy2drive zoekt namelijk ook de perfecte instructeur die bij jou past en je kan altijd bij een van de andere instructeurs terecht wanneer je bij hen of haar niet op je gemak voelt.

Heel tevreden

Eerst bij een andere rijschool gelest en overgestapt naar Easy2drive. Ik kreeg mijn vertrouwen terug en vond autorijden daardoor ineens ook erg leuk. Ik heb ontzettend veel geleerd van Martijn, en ook direct geslaagd. ontzettend blij dat ik overgestapt ben!

Supergoede service!!!

Supergoede en supersnelle service! Dame aan de telefoon was super vriendelijk!

Zeer goede ervaring met behalen van E achter B rijbewijs.

Afgelopen december heb ik mijn E achter B rijbewijs gehaald. Martijn van Easy2Drive was mijn instructeur. Hij gaf op uitstekende wijze uitleg over de specifieke onderdelen waar je aan moet denken bij rijden met een aanhanger achter een auto. Het geheel was een ontzettend prettige ervaring. De auto en aanhanger waarmee de lessen gegeven werden was uitstekend, de uitleg was helder en duidelijk, het tot stand komen van de afspraak ging soepel en - niet geheel onbelangrijk want je zit toch een paar uur met elkaar in de auto - Martijn en ik hadden veel onderwerpen waar we goede gesprekken over gevoerd hebben. Ik zou iedereen van harte aanraden om een rijopleiding te volgen bij Easy2Drive. Ik ben zo enthousiast dat ik nu mijn zoon op ga geven voor de opleiding voor het brommer theorie en praktijk examen.

Alles werd goed en fijn uitgelegd. Werden ook goeie tips gezegd

Was goed geregeld.Goede lesdag voor theorie en de praktijkdag was ook goed.In één keer geslaagd!!

Fijne en goede lessen gehad

Top prestatie van easy2drive E achter B.

Door de rust van instructeur, de goede uitleg heb ik mijn E achter de B.

In 1 dag geslaagd!

Dankzij de goede instructies en duidelijke uitleg heb ik vandaag in 1 dag mij BE rijbewijs gehaald! Top rijschool, echt een aanrader!

Onvriendelijke instructeur

Informatie over telefoon heel goed, vriendelijk en duidelijk. Instructeur was helaas zeer onvriendelijk en negatief tegen de leerlingen. Dit bleek een zzp’er te zijn. Op basis van deze instructeur beveel ik easy 2 drive niet aan.

Super leuk

Youran van ark heeft me veel laten lachen prettige instructeur. Jammer dat hij gaat stoppen had ook rijbewijs A bij hem willen halen.

Goed georganiseerde rijschool

Alles was goed geregeld, voor mijn theorie heb ik heel veel aan de dagcursus gehad, en goeie rijlessen bij Eric.

Romeo is een goede en aardige rijinstructeur

Romeo kan heel goed uitleggen en geeft goed aan wat je goed en fout doet. Ook legt hij goed uit hoe je de dingen die je fout doet beter kan doen.

IJsselmeerstraat 314

1271 GE Huizen