Top rijschool

Van aanmelding tot aan de opleiding heldere communicatie en zeer klantvriendelijk. De BE instructeurs Tom en Martijn zijn zeer kundig, professioneel en heel rustig in hun benadering en begeleiding. Nog nooit met aanhanger gereden, laat staan achteruit. Alleen al de adviesles bij Martijn gaf al zo veel inzicht. Goede tips gekregen om zelf te oefenen tot aan de opleidingsdag en Tom trok de lijn mooi door. Zij zijn zeer goed ingespeeld op elkaar. Met veel vertrouwen het examen ingegaan en in 1 keer geslaagd

Het was een goed programma, als ik iets niet snapte werd Idk goed geholpen door easy2drive. Ook ben ik voor alles in 1x geslaagd. Ik heb de theoriecursus gedaan die mij hier ook erg bij geholpen heeft. Al met al een goede rijschool en zou hier mijn autorijbewijs ook halen.

Een leuke en leerzame dag gehad. Met een goed resultaat

Voor mijn BE Rijbewijs kwam ik via mijn werkgever bij deze rijschool uit. Mijn ervaring was super we hebben ondanks het weer een leuke dag gehad en veel geleerd over hoe om te gaan met de aanhanger.

Super, echt een aanrader.

Leerzame dag geweest en wij zijn top voorbereid op ons examen voor E rijbewijs. Echt een aanrader.

Duo BE super ervaring!

Duo BE gedaan echt een super ervaring. Dit komt omdat je de ander ook bijzondere verrichtingen ziet doen van buitenaf.

Leuke dag gehad en een geweldige instructeur

Heb van mijn werkgever de kans gehad om E achter B te halen Met een collega samen een duo opleiding gedaan van 1 dag en daarna examen Marlijn is een zeer goede instructeur Die alles tot in de puntjes uitlegd Heb er een.leuke dag aan overgehouden met mijn collega we zijn allebij geslaagd Dank je wel EASY2DRIVE

Fijne begeleiding van begin tot eind!

Super fijne cursus gehad. De goede begeleiding en het werken aan mijn zelfvertrouwen heeft er voor gezorgd dat ik mijn examen met goed gevolg kon afronden. Een top team en ik kan easy2drive zeker aanbevelen!

een bedrijf wat écht iets extra's voor je doet, meedenken snappen ze wel bij Easy2Drive. @martijn bedankt voor je geduld :)

Resultaatgericht

Fijne en heldere instructie met als gevolg keurig het rijbewijs gehaald

Met langdurige hulp en extra begeleiding heb ik het gehaald.

Bedankt, door corona en extra uitdagingen heeft het wat langer bij mij geduurt om mijn examen te halen echter mijn instructeur (Martijn) bleef vertrouwen in mij hebben. Ik zal het roze kaartje zeker waarderen!

Goede rijschool

Goede uitleg en oefeningen met een goede prijs. Het is wel aan te bevelen.

Een heerlijke dag met professionele begeleiding

Voor het rijbewijs BE in een dag kunnen slagen. Erg deskundige begeleiding met veel praktische tips die gelijk uitgevoerd worden in de praktijk.

Goede uitleg

Goede uitleg. Goede kritiek op de punten die je fout doet en zegt hoe je deze moet verbetern.

Een leerzame en leuke dag

Een eendags cursus BE gevolgd. En met succes. Leuke dag met goede tips om je rijbewijs te halen. Bedankt Martijn!

Leuke instructeurs en altijd snel geholpen

Leuke en goede instructeurs en als je een probleem hebt hebben ze je altijd znel

Ik wil Tom bedanken voor de duidelijke uitleg. In een dag les en geslaagd voor BE!

Uitstekende voorbereiding op het examen E achter B

Instructeur Tom super geschikt, rustig en duidelijk met als resultaat geslaagd!

Top! Leerzame en leuke dag gehad.

Vandaag heb ik mijn E achter B rijbewijs gehaald. Eerst een stuk theorie en tips gekregen op kantoor, daarna alles toepassen in de praktijk. Naast dat het een enorm leerzame dag was, was het ook ontzettend leuk.

super!

was een super goeie les , veel goeie tips gekregen en goeie motivatie!!

Snel, duidelijk en relaxt

Goed rijschool

Mijn eerst rij instructeur bij Easy2Drive had ik geen goed ervaring mee. De rijschool had hier snel een passende oplossing voor ik kreeg een nieuw instructeur voor Dick. Dick is een hele leuk instructeur hij is geduldig, behulpzaam en natuurlijk erg grappig. Ik raad zeker deze rijschool aan. Ik ben in een keer geslaagd voor mijn rijbewijs.

Fijne rijschool met deskundige personeel

Easy2Drive is een deskundige rijschool waar ik met plezier mijn taxipas heb mogen halen. Ik heb heel veel geleerd van de instructeur Martijn, daarnaast was hij ook erg vriendelijk en professioneel. Ik kan iedereen van harte deze rijschool aanbevelen.

Klantvriendelijk

Je werd goed voorbereid op je scooter examen. Ook werd je altijd goed geholpen!!!

In één keer geslaagd dankzij de uitstekende voorbereiding van Martijn

Martijn heeft mij op een hele professionele manier begeleid bij het behalen van mijn taxipas. Ik was daardoor erg goed voorbereid en mede dankzij zijn ervaring heb ik mijn taxipas in 1 keer gehaald.

Goeie voorbereiding op het examen.

Professionele aanpak theorie en praktijk een dikke voldoende.