In één woord SUPER!!!

Mijn zoon is in 1 x geslaagd voor zijn praktijk scooter. Super leuk contact met de medewerkers. Goede opleiding alles duidelijk. Ga deze rijschool zeker aanprijzen bij andere mensen. Nogmaals Easy2Drive bedankt voor alles. Groetjes, Astrid van der Scheer (Moeder van Sem)

In één keer geslaagd!

Ik had les van Romeo Lammé, de rust zelve. Hij legt goed en duidelijk uit. Ik ben bij hem in 1 keer geslaagd!

Erg prettig

Ik voelde mij erg op mijn gemak tijdens de lessen. Alles werd super goed uitgelegd en je werd op een fijne manier verbeterd bij foutjes. Ik was goed voorbereid op het examen.

Duidelijk en gericht

Mijn ervaring uiteindelijk was heel erg goed. De lessen die ik vandaag heb gekregen waren heel erg behulpzaam, en alles was erg goed geregeld!

Fijne ervaring gehad. Uitleg super en ook hoe de dingen je geleerd worden. Nogmaals dank. Groetjes elvin

Duidelijke uitleg over wat je kunt verwachten in het examen

Martijn heeft in korte tijd goede instructies geven voor het succesvol behalen van het examen.

Duidelijke en gestructureerde lessen van een instructeur met veel kennis.

Voor mijn E achter B rijbewijs heb ik les gehad van Martijn van Gerwen. Martijn is een instructeur met veel kennis en ervaring. Je voelt je veilig in de auto met een aanhanger erachter en je krijgt op een duidelijke manier uitleg. Hij heeft geduld en legt het nogmaals uit als je het niet begrijpt. Het waren leerzame en leuke lessen met een mooi eindresultaat; mijn E rijbewijs! Nu kan ik met mijn paard in de trailer op stap :).

Top dag!

Ik heb mijn BE rijbewijs in een dag gehaald bij easy2drive. Erg goede en gezellige instructeur. Leuke dag gehad! Zeer aan te bevelen.

Leuk

Ik ben gekomen zonder kennis en enige idee van het besturen van een aanhanger en dank zij easy2drive heb ik mijn rijbewijs gehaald in 1 dag en kan ik nu rijden met een aanhanger. Het was ook tevens een geweldige dag.

Ik heb in 1 dag leren rijden en ben geslaagd.

De instructeur kon soms wat streng zijn, maar hij zorgt er zeker voor dat je goed kan rijden aan het einde van de cursus. Er was naar mijn mening niets op aan te merken.

Goede rijschool

Mijn instructeur vertelde alles op een manier waardoor je als een 16 jarige gemotiveerd raakt om op te letten. De instructeur gaf in de praktijk ook leuke les, minder theoriegericht, maar meer gericht op hoe het werkt in de samenleving: op een fietspad waar je 40 gaat, ga je gewoon 45, niemand die dat iets boeit. Kortom, erg fijne instructeur en rijschool.

Fijne rijschool en een fijne, goede instructeur!

Ik heb het afgelopen jaar een fijne ervaring gehad als leerling bij Easy2Drive. Van simulatorles tot theorieles (in een klasje) tot aan het rijden in de auto an sich. Ik had een hele goede instructeur die mij graag alles op eigen tempo uitlegde. Tussendoor kon ik voor vragen terrecht bij Jolanda op kantoor die mij daarin goed hielp, complimenten naar haar. Verder heb ik een fijne, gezellige en vooral leerzame tijd ervaren in de auto bij Mark! Van leren schakelen tot aan de bijzondere verrichtingen, alles werd op een rustige manier uitgelegd. Bedankt Mark! Groetjes Karim

Perfecte snelle services

Goeie les gehad en geslaagd

Zeer onvriendelijke scheldende instructeur hij kleineerd gelijk na een fout ik betaal voor een goeie les en krijg dit terug ben er niet te vrede mee!

TOP rijles van Shailendra

De meest leuke lessen ooit van shailendra gehad. Ik ben gestart met een pakket van 35 lessen. Elke week heel veel plezier gehad. En altijd met een lach in de auto gestapt. Zoveel geduld heeft die voor je en brengt heel veel plezier in het rijden. Zit een goed tempo in de lessen. Maar wel op ieder zijn leerweg afgestemd. Zou hem aan iedereen aanraden!! Blij nu dat ik hem op zak heb mijn rijbewijs, maar ga de lessen toch echt missen.

Praktijk was goed, maar de theorie online werkte niet

Ik heb vanuit de online bijeenkomst geprobeerd mijn theorie te halen. Dit lukte niet. Uiteindelijk heb ik elders voor 75 euro een theoriedag gedaan en ben ik direct daarna geslaagd.

Goed!

Ik heb een goede ervaring gehad met Easy2drive gehad! Ik had Stefan als instructeur. Super aardig en geeft ook goede uitleg!

Fijne communicatie en top rijles

De communicatie met de rijschool verliep soepel en prettig. Top instructeur die echt goed les geeft. Super relaxed en streng als het nodig is. Heb mijn scooterexamen in 1 keer gehaald.

een aanrader!

hele goede rijschool en ik heb heel veel geleerd!

De rijschool zelf was soms wat moeilijk te bereiken. Met de rijinstructeur heb ik altijd goed contact gehad waardoor de lessen goed verliepen. Laatst ben ik in 1x geslaagd bij mark. Ik raad hem en easy zeker aan!

Erg leuke dag en goed geleerd

Ging erg goed aardige instructeur en aardige mevrouw bij de Bali erg fijne ervaring en geslaagd dus heel blij

Zeer kundig en prettig begeleid naar het examen

Aanrader

Goede rijles gehad van Stefan. Hij stelde me echt op mijn gemak!

Veel geleerd!

Super!

In een dagje geslaagd voor E achter B. Aardige instructeur.