Mijn ervaring bij easy2drive was top!

Ik had negatieve ervarijg opgelopen bij een andere rijschool. Toen ik bij easy2drive kwam was ik erg onzeker over rijden. Ik ben na 10 uur lessen met vol zelfvertrouwen geslaagd!

Goede ervaring met fijne en duidelijke uitleg

Professionele begeleiding

Ideale cursus die goed aansluit bij het examen. In de ochtend les gehad en in de middag afrijden. Op alle examensituaties goed voorbereid, waardoor het afrijden erg soepel verliep. Zeker een aanrader.

Niet te vergeten!

Van het vergeten van me rijbewijs tot heen en weer gereden naar huis. Veel tijd verloren!! Een korte en heel beknopte 1,5 uur besteed met Martijn net voor de examen. De examen zelf ging vlekkenloos en ja hoor GESLAAGD!!!! Martijn super bedankt!

Top rijschool

Ik had vandaag een bromfietsexamen waarbij ik eerst een paar uur les kreeg van top instucteur youran, hij is streng op de momenten dat het nodig is maar hij laat je met een goed gevoel het examen ingaan, daarom ook in een keer geslaagd!

Echt super!!! Aanrader!! Gewoon doen!!

Easy2Drive in Huizen, wauw, echt fantastisch!!! Medewerkers zijn top! Behulpzaam, geduldig, hart op de juiste plek! Super goede hulp bij de voorbereiding van het examen. Resultaat: in 1 keer geslaagd!!! Ga zo door en heel veel dank voor alle hulp en support

Alles prima geregeld en voorbereid.

Keurig ontvangen, goede voorbereiding op examen gehad. Super tips gekregen, tips waar je tijdens je examen echt wat aan hebt! Top!

Fijne en leerzame rijlessen.

Ik heb mijn rijlessen bij easy 2 drive in huizen altijd als heel goed ervaren. Met een fijne rij instructeur die bij mij past. Ze denken bij easy 2 drive ook echt met je mee. En als er dingen zijn waar je tegen aan loopt kan je die altijd bespreken! Ik raad deze rijschool zeker aan!

Betrokken, integer en deskundig

Easy 2 Drive is altijd bereikbaar en denkt goed met je mee. Hun online scholing heeft een goede opbouw en fijn dat ze mee kunnen kijken naar de resultaten, zodat je weet waar extra aandacht en oefening voor nodig is.

Goed en gestructureerd

Mijn autorijbewijs gehaald bij easy2drive met de hulp van instructeur Shailendra. De sfeer tijdens de lessen was altijd ontspannen en gezellig. Hierdoor werd mijn rijbewijs halen een leuke bezigheid en keek ik uit naar de lessen. Het contact met zowel de rijschool als de instructeur was altijd goed waardoor het inplannen van de lessen en het examen altijd goed verliep. Ik raad easy2drive zeker aan bij anderen die ook hun rijbewijs willen halen!!

Uitstekende ondersteuning

Zeer ervaren en sociale leraren die maar één doel hebben en dat is om zo snel en succesvol mogelijk je rijbewijs te halen

Leuke dag gehad en gelijk gehaald E gehaald

Leuke dag gehad en gelijk gehaald E gehaald

Uitstekende rijles gehad voor E achter B

Uitstekende rijles gehad van Martijn voor E achter B. Alles wordt zeer zorgvuldig en op een plezierige manier uitgelegd.

Komen afspraken niet goed na.

Komen afspraken niet goed na. Moeilijk te pakken te krijgen.

Super fijne instructeurs !!!

Beide kinderen zijn ,na te zijn gezakt voor hun scooter rijbewijs bij een andere rijschool hun, bij Easy2drive wel geslaagd. Wat een top instructeurs !!! Weten op een leuke manier met pubers om te gaan en leggen duidelijk uit dmv belangrijke tips Het contact met Karin die de planning doet was geweldig. Jammer dat ze in de gemeente de Ronde Venen geen autorijles meer geven

Top rij instructeur

Mark heeft me top geholpen naar mijn rijexamen. Ik heb 30 uur rijles bij hem gevolg met het gevolg dat ik in 1x ben geslaagd!

Super instructeur!

Goede uitleg, aardige mensen!

Gewoon top!

Op tijd Vriendelijk Rust

In één keer geslaagd bij easy2drive

In één keer geslaagd door de fantastische begeleiding van Shailendra. Het is een hele vriendelijke en rustige man. De rijschool is super flexibel.

Geslaagd in 1x!

In 1x geslaagd!

Super!

Super fijne ervaring gehad bij Easy2drive. Heb gereden met Shailendra en was echt top! Veel geleerd en altijd met een fijn gevoel de auto ingestapt. :)

Erik was een top rij-instructeur!! Theorie cursus ook echt een aanrader!!

Goed, ze nemen goed,duidelijk en snel contact op

Goede, nuttige en duidelijke cursus, echt de moeite waard.

Heel aardig personeel, werd vriendelijk ontvangen. De cursus was erg duidelijk en werd op een leuke manier gebracht. Het praktijk onderdeel was direct maar daardoor heel leerzaam. Mijn ‘leraar’ was Youran, vriendelijke, leuke man, direct en streng op de momenten dat het moet, hierdoor leer je heel veel. Kortom, leerzame en nuttige dag. Zou het aanraden bij iedereen ook als je eigenlijk van jezelf verwacht dat je al goed kan rijden.

Fantastisch!

Wat hebben wij een topervaring gehad met deze rijschool!! De scooterpraktijkdag vond onze dochter heel zinvol, leerzaam, fijn en heel leuk. De instructeur was heel kundig, duidelijk, geduldig en vriendelijk. Onze dochter heeft genoten en is ook nog in 1 keer geslaagd! Ook voor wat betreft het afhandelen van het administratieve aspect zijn wij heel enthousiast en tevreden. Alle tijd nam Karin voor ons, zo fijn. Super vriendelijk en ze heeft hard voor ons gewerkt om alles in orde te krijgen. Heel heel veel dank!!