Ik had een top instructeur, tom.

Door dat mijn instructeur tom mij alles haar fijn had uitgelegd ben ik in 1 keer geslaagd.

Goede ervaring!

Grappige rijinstructeur, wat de lessen nog leuker & leerzamer maken, af en toe wat geintjes ertussen door maar dat hoort erbij, gezellige sfeer & geslaagd!

Teveel betaald hahahaa

Teveel betaald hahahaha

Ik ben geslaagd dat is het belangrijkste

Erg succesvol

Ik heb mijn scooter praktijk in 1 keer gehaald bij Easy 2 Drive. Ik was eerst gezakt bij een ander bedrijf door mijn faalangst. Maar bij Easy 2 Drive werd er aandacht aan niet alleen het praktijk maar ook de theorie besteed en werd er ook genoeg tijd gemaakt voor vragen. Hierdoor kon ik gerust mijn praktijk examen afronden. De service en het kwaliteit van de lessen waren erg goed. Ik raad Easy 2 Drive aan!

Prima begeleiding

Een rijschool met een goed inzicht wat je wel en niet kan. Heb het als zeer prettig ervaren om in zo'n snel tijdsbestek mijn E achter B rijbewijs te halen. Zeker een aanrader.

Relax en goede feedback tijdens de lessen.

Ik heb mijn e achter b rijbewijs gehaald in een duo cursus onder leiding van Stefan. Hij heeft mij voorzien van goede feedback die ik tijdens mijn examen goed kon toepassen.

Lekker direct,gezellig en duidelijk!!

Goed geregeld!

Relaxte sfeer en zeer kundig

Absolute aanrader om hier je lessen te gaan volgen. Op een fijne manier word je bijgebracht wat je moet weten om op een zekere manier je examen in te gaan.

Van begin tot einde top

Bijzondere vriendelijk mensen aan de telefoon. Meedenken aan een oplossing in deze moeilijke tijd bij het CBR. Geweldige rijinstructeur geduldig, duidelijk en stelt mij op mijn gemak als ik nerveus werd. Top voorbereiding voor mijn examen en in 1x geslaagd ! Dus dat is 5 sterren waard dacht ik zo

Zeer prettige ervaring met deze rijschool

Het team van Easy2Drive heeft zich bijzonder behulpzaam en flexibel opgesteld in de weg naar mijn rijbewijs. Niet alleen mijn rijinstructeur, die mij immer goed gemutst op het busstation, thuis of waar dan ook uitkwam ophaalde, maar ook het kantoor dat door allerlei hoepels is gesprongen om zo snel mogelijk een examenplek te bemachtigen, hebben mij positief verrast.

Duidelijk en behulpzaam

Het programma van de dag werd ons duidelijk verteld. Ook tijdens het rijden was het duidelijk wat er van ons werd verwacht. Als je vragen had, omdat je iets niet snapte of het lastig vond werd je goed geholpen.

Duidelijk Leerzaam Leuk!

Vandaag mijn E achter B gehaald, mijn instructeur heeft alles keurig uitgelegd en neemt alle tijd die nodig zodat je snapt wat je moet doen om jouw examen te halen en de weg veilig te maken/houden Hij zorgt door zijn duidelijke leerzame uitleg dat je alles goed op pikt en gewoon je examen haalt!

Ontzettend goed, hele toffe instructeur!

Prettig en heel leerzaam. Werd allemaal heel duidelijk uitgelegd. Goede instructies waardoor ik me heel zeker voelde op de weg.

grootte kans op slagen zeer goede uitleg

vlotte theorie strenge les maar je doet het 100% procent goed op het examen

Leuke dag met goed resultaat

In 1 dag rijbewijs BE gehaald. Het was uitdagend en leuk en met goed resultaat afgerond. Flexibele lesmethode waardoor het niet te snel of te langzaam ging.

Rustige en goeie uitleg

Een goede voorbereiding op het examen

Fijne rijleraar

Ik had bij Easy2drive een ontzettend fijne rijleraar die mij over mijn rijangst heeft geholpen.

Top van planning tot positieve eind resultaat!!

Vanaf eerste contact moment tot het einde super goed en snel begeleid met mijn Taxi Examen praktijk en theorie. Hartelijk dank voor alles en zal jullie zeker aanbevelen!!

Een leuke en leerzame dag, met positief resultaat!!

Wat verademing! Uit het nuchtere Noord-Hollandse naar een rijschool in Huizen, waar de hagen net allemaal even hoger zijn dan in de rest van Nederland LOL. Maar heerlijk om te ervaren dat de rij instructeur voor een dagcursus BE "down to earth" was. Martijn is een kerel waar je tijdens het rijden een heerlijk gesprek mee voert en je stress (mocht je die al hebben) weg neemt. Resultaat: in 1x geslaagd en nu dus legaal met aanhangwagen rijden. Topper Martijn, bedankt voor de gezellige dag en Easy2drive is zeker een aanrader voor iedereen!!!

Goede rijschool, in 1 keer geslaagd!

De rijschool denkt goed mee met het inplannen en regelen van lessen en examens.

Supergoede begeleiding passend bij mijn persoonlijkheid

In kort tijdsbestek door passende begeleiding mijn BE rijbewijs mogen halen na een super vriendelijke en ondersteunende intake.

Super goede lessen

Ik had nog nauwelijks ervaring op de op de openbare weg maar door de lessen heb ik het perfect kunnen leren. En daarna praktijk op een beetje dezelfde route ging super goed. Dus de lessen waren goed als je iets verkeerds deed werd dat gelijk uitgelegd en zo leer je er meer van.

Begripvol en meedenkend

Geslaagd maar misde professionaliteit

Geslaagd maar misde professionaliteit, de instructeur kwam in een korte broek.. constant vloeken en kleineren door je uit te gaan lachen. Niet mijn stijl van les geven. Ondanks dat alsnog geslaagd