perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke instructeur en uitstekende begeleiding. Ik werd goed klaargestoomd voor mijn praktijkexamen dat ik het in één keer kon halen. Aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf RVI Almere is een hele fijne rijschool. Gerard is een zeer deskundige en geduldige instructeur. Alles wordt goed uitgelegd, en je kan alles in je eigen tempo leren. Ik heb geen moment spijt gehad dat ik voor deze rijschool heb gekozen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met veel plezier hier gereden!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne ervaring, top lessen. Voor mijn praktijk en theorie examen in 1 keer geslaagd.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring was top! Super rijschool en de enigste in almere met een RIS opleiding. Deze opleiding heeft mij zo goed geholpen ik kon mij voorbereiden op de volgende les dat geeft je wat meer rust. Ik ben echt super blij met deze rijschool geen klachten en een top instructeur, het was altijd gezellig!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was niet de makkelijkste student en was vrij bang om te beginnen met lessen. Gerard zorgde ervoor dat ik me stapje voor stapje steeds zekerder ging voelen in de auto, waardoor ik me over m\'n angsten heen kon zetten en gewoon lekker kon gaan leren rijden. \r\n\r\nHet duurde bij mij wel even voordat ik het echt goed onder de knie had, maar door toch veel en veelvuldig te lessen, heb ik mijn rijbewijs wel in één keer gehaald! \r\n\r\nHet belangrijkste wat ik bij Gerard heb geleerd is om altijd met zelfvertrouwen en rust achter het stuur te zitten. De RIS-methode hielp mij hier ook enorm bij. \r\n\r\nAl met al ben ik zeer tevreden over mijn ervaringen met deze rijschool en ik zou \'m dan ook aan iedereen die een goede, rustige en professionele rij-instructeur zoekt, aanbevelen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een fijne rijschool met een aardige en geduldige instructeur. Ik ben in één keer geslaagd!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De rijlessen van Gerard zijn erg fijn, goede uitleg en genoeg tijd om alles te leren. Hele fijne rijschool en ook in één keer geslaagd :). Super bedankt Gerard!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel prettige rijschool met een zeer vriendelijke en rustige instructeur en een goede administratie, zijn vrouw. Door de uitstekende samenwerking tussen beiden leidt dit tot een warme sfeer en een zeer persoonlijke aanpak. Hij heeft begrip voor angsten om een volgende stap te nemen in het rijden en wacht geduldig tot je daar zelf klaar voor bent. Verder zijn ook de kleine dingen dik in orde, zoals altijd op tijd en een schone auto. Kortom ik ben heel blij dat ik naar deze rijschool ben gegaan, raad hem aan iedereen aan en ben zeker ook blij om in 1 keer geslaagd te zijn. Gerard bedankt ook namens de rest van mijn gezin!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een ontzettend fijne rijschool. Gerard, de instructeur, is ontzettend rustig in de auto waardoor er een ontspannen sfeer ontstaat. Hij helpt je zo goed mogelijk en legt alles duidelijk uit. Ook probeert hij je zelfvertrouwen te geven en maakt angst of nervositeit bespreekbaar en zorgt ervoor dat je je beter voelt, zelfs als je examen gaat doen. \r\nEr is ook echt aandacht voor de klant zelf. Behalve de les is er niets anders in de auto. De feedback is altijd vriendelijk, rustig en opbouwend. \r\nIk ben ontzettend blij dat ik hier heb gelest en raad iedereen aan om hetzelfde te doen! RVI Almere bedankt!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele prettige rijschool. Gerard is altijd op tijd en geeft je een veilig gevoel als je in de auto zit. \r\nVerder heeft hij een goeie dosis humor en is hij een goeie leraar. \r\nEcht een aanrader!\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een fijne rijschool! Er is maar één instructeur (Gerard), wat ik zeer prettig vond. \r\nGerard zorgt voor een ontspannen sfeer. Hij zorgt er voor dat jij met zelfvertrouwen achter het stuur zit en er helemaal klaar voor bent om zelf te kunnen rijden. Gerard heeft veel geduld, wat heel fijn is! Hij legt alles rustig uit totdat jij het begrijpt. Het is geen enkel probleem als jij het na 6 keer uitleggen nog steeds niet begrijpt.\r\nDe lessen waren zeer leerzaam en heel gevarieerd wat het ook leuk maakte. \r\nEn het leukste... rijbewijs in een keer gehaald! Dankje Gerard!!\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne autorijschool! De instructeur legt alles tot in de puntjes uit en de lessen zijn leuk. Ik ben zeer tevreden en ik raad deze rijschool zeker aan. Er is veel variatie in de lessen, de lessen zijn nooit hetzelfde! Echt super!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb vandaag op mijn 1e poging mijn rijexamen gehaald dankzij Gerard van RVI Almere! Echt een top instructeur!\r\nBedankt voor de uitstekende lessen Gerard!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben erg tevreden over RVI Almere. De lessen zijn gestructureerd en na elke les krijg je feedback zodat je weet wat de aandachtspunten (voor de volgende les) zijn. De feedback is opbouwend, helder en wordt op een prettige manier gegeven. Gerard is geduldig, begripvol en weet je goed op je gemak te stellen. \r\n\r\nKortom, ik ben ontzettend blij dat ik bij RVI Almere rijlessen heb gevolgd. Ik ben in één keer geslaagd en kan dan ook zeker deze rijschool aan iedereen aanbevelen.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Instructeur\r\nGerard is een deskundige rij-instructeur met jaren ervaring in het vak. Dit betekend dat hij een heel goed beeld heeft over hoe hij beginnende rijders het besten kunt benaderen en onderwijzen. Wat ik zelf een zeer belangrijke eigenschap hierbij vindt is geduld. Bij Gerard kun je op veel rust rekenen en een duidelijke uitleg. Daarbij is hij kritisch wanneer dat nodig is, essentieel voor een vlotte vooruitgang.\r\n\r\nInhoud lessen\r\nTijdens de rijlessen wordt er gebruik gemaakt van de RIS (Rijopleiding In Stappen) methode. Hierbij wordt er iedere les op een of twee onderwerpen geconcentreerd (bijvoorbeeld schakelen en scannen) zo hoef je niet alles in een keer te doen en wordt je gestructureerd voorbereid op het examen.\r\n\r\nVoorbereiding Examen\r\nJe wordt op de best mogelijke manier voorbereid op het examen door actief aan de slag te gaan met oefeningen. De feedback van Gerard is niet alleen inhoudelijk deskundig maar ook zeer helder. Daarbij is het totaal niet erg als er een keer iets mis gaat.\r\n\r\nBrug tussen praktijk en theorie\r\nAls nieuwe rijder is het belangrijk dat je aan het begin veel situaties tegenkomt zodat je voortaan weet hoe te handelen. Wanneer er zich een bijzondere situatie voordoet weet Gerard deze te verklaren aan de hand van voorbeelden uit de praktijk en wat er de volgende keer anders kan gaan. Hierdoor wordt je steeds alerter.\r\n\r\nConclusie\r\nWanneer je op zoek bent naar een rijschool met veel ervaring, een goede en instructeur met veel geduld en vooral een prettige lesomgeving is RVI het juiste adres. Ik heb met veel plezier mijn rijbewijs gehaald en een goede basis opgedaan voor vele veilige kilometers.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op een super leuke en leerzame manier leren autorijden! Veel praktijk, auto starten en rijden maar. En natuurlijk een geweldige instructeur :) \r\nBas

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gerard heeft uitstekend les gegeven, ik voelde me vanaf het eerste moment gelijk thuis in de auto.\r\nOok had hij alle geduld en als je iets niet snapte kon je dat gewoon rustig 5x vragen.\r\nUiteindelijk heb ik alles in 1x gehaald.\r\nGerard hartelijk bedankt voor alles!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kan iedereen deze rijschool aanbevelen, de manier waarop Gerard les geeft heeft mij zelfvertrouwen achter het stuur gegeven, je voelt je absoluut geen nummer bij deze rijschool. Fijn was de altijd heel redelijke bereidheid om flexibel te zijn in veranderingen van de vaste les dagen/tijden, in mijn geval ideaal als je twee kinderen hebt en een derde op komst, met Gerard kwamen we er altijd uit! Terug kijkend van de eerste les tot het behalen van het examen ben ik altijd uitstekend begeleid en Gerard is zijn afspraken altijd keurig nagekomen! RVI Almere zal mij altijd als een fijne rijschool nablijven.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prettige rijschool met uitstekende deskundigheid. Er wordt professioneel aan je ervaringen en vaardigheden gewerkt. Je krijgt goede feedback om je volgende lessen daarmee aan de slag te kunnen. \r\n\r\nAls je nerveus de auto instapt, zorgt de rij instructeur ervoor dat je uiteindelijk rustig rijdt. Hij stelt je op je gemak en bied hulp waar dit nodig is.\r\nBegrip voor de leerlingen is hier ook zeker van toepassing. \r\nVragen over de theorie worden zo uitgebreid mogelijk beantwoordt.\r\nDoor de manier van opleiden bouw je meer zelfvertrouwen op.\r\n\r\nBedankt RVI voor goede lessen!\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De lessen bij RVI zijn zeer professioneel met goede, duidelijke en geduldige uitleg en begeleiding. Ik heb veel meer zelfvertrouwen gekregen, superblij met mijn rijbewijs en kan iedereen RVI van harte aanbevelen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb het erg naar mijn zin gehad bij rvi Almere.\r\nDit is precies hoe rijles hoort te zijn ga zo door!!!\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al mijn lessen zijn heel erg leerzaam geweest. Je krijgt veel verantwoordelijkheid en zo bouwde ik veel zelfvertrouwen op om in 1 keer mijn examen te halen.