Mijn ervaring was top! Super rijschool en de enigste in almere met een RIS opleiding. Deze opleiding heeft mij zo goed geholpen ik kon mij voorbereiden op de volgende les dat geeft je wat meer rust. Ik ben echt super blij met deze rijschool geen klachten en een top instructeur, het was altijd gezellig!

Ik was niet de makkelijkste student en was vrij bang om te beginnen met lessen. Gerard zorgde ervoor dat ik me stapje voor stapje steeds zekerder ging voelen in de auto, waardoor ik me over m\'n angsten heen kon zetten en gewoon lekker kon gaan leren rijden. Het duurde bij mij wel even voordat ik het echt goed onder de knie had, maar door toch veel en veelvuldig te lessen, heb ik mijn rijbewijs wel in één keer gehaald! Het belangrijkste wat ik bij Gerard heb geleerd is om altijd met zelfvertrouwen en rust achter het stuur te zitten. De RIS-methode hielp mij hier ook enorm bij. Al met al ben ik zeer tevreden over mijn ervaringen met deze rijschool en ik zou \'m dan ook aan iedereen die een goede, rustige en professionele rij-instructeur zoekt, aanbevelen.

Een fijne rijschool met een aardige en geduldige instructeur. Ik ben in één keer geslaagd!

De rijlessen van Gerard zijn erg fijn, goede uitleg en genoeg tijd om alles te leren. Hele fijne rijschool en ook in één keer geslaagd :). Super bedankt Gerard!

Heel prettige rijschool met een zeer vriendelijke en rustige instructeur en een goede administratie, zijn vrouw. Door de uitstekende samenwerking tussen beiden leidt dit tot een warme sfeer en een zeer persoonlijke aanpak. Hij heeft begrip voor angsten om een volgende stap te nemen in het rijden en wacht geduldig tot je daar zelf klaar voor bent. Verder zijn ook de kleine dingen dik in orde, zoals altijd op tijd en een schone auto. Kortom ik ben heel blij dat ik naar deze rijschool ben gegaan, raad hem aan iedereen aan en ben zeker ook blij om in 1 keer geslaagd te zijn. Gerard bedankt ook namens de rest van mijn gezin!

Een ontzettend fijne rijschool. Gerard, de instructeur, is ontzettend rustig in de auto waardoor er een ontspannen sfeer ontstaat. Hij helpt je zo goed mogelijk en legt alles duidelijk uit. Ook probeert hij je zelfvertrouwen te geven en maakt angst of nervositeit bespreekbaar en zorgt ervoor dat je je beter voelt, zelfs als je examen gaat doen. Er is ook echt aandacht voor de klant zelf. Behalve de les is er niets anders in de auto. De feedback is altijd vriendelijk, rustig en opbouwend. Ik ben ontzettend blij dat ik hier heb gelest en raad iedereen aan om hetzelfde te doen! RVI Almere bedankt!

Een hele prettige rijschool. Gerard is altijd op tijd en geeft je een veilig gevoel als je in de auto zit. Verder heeft hij een goeie dosis humor en is hij een goeie leraar. Echt een aanrader!

Wat een fijne rijschool! Er is maar één instructeur (Gerard), wat ik zeer prettig vond. Gerard zorgt voor een ontspannen sfeer. Hij zorgt er voor dat jij met zelfvertrouwen achter het stuur zit en er helemaal klaar voor bent om zelf te kunnen rijden. Gerard heeft veel geduld, wat heel fijn is! Hij legt alles rustig uit totdat jij het begrijpt. Het is geen enkel probleem als jij het na 6 keer uitleggen nog steeds niet begrijpt. De lessen waren zeer leerzaam en heel gevarieerd wat het ook leuk maakte. En het leukste... rijbewijs in een keer gehaald! Dankje Gerard!!

Hele fijne autorijschool! De instructeur legt alles tot in de puntjes uit en de lessen zijn leuk. Ik ben zeer tevreden en ik raad deze rijschool zeker aan. Er is veel variatie in de lessen, de lessen zijn nooit hetzelfde! Echt super!

Ik heb vandaag op mijn 1e poging mijn rijexamen gehaald dankzij Gerard van RVI Almere! Echt een top instructeur! Bedankt voor de uitstekende lessen Gerard!

Ik ben erg tevreden over RVI Almere. De lessen zijn gestructureerd en na elke les krijg je feedback zodat je weet wat de aandachtspunten (voor de volgende les) zijn. De feedback is opbouwend, helder en wordt op een prettige manier gegeven. Gerard is geduldig, begripvol en weet je goed op je gemak te stellen. Kortom, ik ben ontzettend blij dat ik bij RVI Almere rijlessen heb gevolgd. Ik ben in één keer geslaagd en kan dan ook zeker deze rijschool aan iedereen aanbevelen.

Instructeur Gerard is een deskundige rij-instructeur met jaren ervaring in het vak. Dit betekend dat hij een heel goed beeld heeft over hoe hij beginnende rijders het besten kunt benaderen en onderwijzen. Wat ik zelf een zeer belangrijke eigenschap hierbij vindt is geduld. Bij Gerard kun je op veel rust rekenen en een duidelijke uitleg. Daarbij is hij kritisch wanneer dat nodig is, essentieel voor een vlotte vooruitgang. Inhoud lessen Tijdens de rijlessen wordt er gebruik gemaakt van de RIS (Rijopleiding In Stappen) methode. Hierbij wordt er iedere les op een of twee onderwerpen geconcentreerd (bijvoorbeeld schakelen en scannen) zo hoef je niet alles in een keer te doen en wordt je gestructureerd voorbereid op het examen. Voorbereiding Examen Je wordt op de best mogelijke manier voorbereid op het examen door actief aan de slag te gaan met oefeningen. De feedback van Gerard is niet alleen inhoudelijk deskundig maar ook zeer helder. Daarbij is het totaal niet erg als er een keer iets mis gaat. Brug tussen praktijk en theorie Als nieuwe rijder is het belangrijk dat je aan het begin veel situaties tegenkomt zodat je voortaan weet hoe te handelen. Wanneer er zich een bijzondere situatie voordoet weet Gerard deze te verklaren aan de hand van voorbeelden uit de praktijk en wat er de volgende keer anders kan gaan. Hierdoor wordt je steeds alerter. Conclusie Wanneer je op zoek bent naar een rijschool met veel ervaring, een goede en instructeur met veel geduld en vooral een prettige lesomgeving is RVI het juiste adres. Ik heb met veel plezier mijn rijbewijs gehaald en een goede basis opgedaan voor vele veilige kilometers.

Op een super leuke en leerzame manier leren autorijden! Veel praktijk, auto starten en rijden maar. En natuurlijk een geweldige instructeur :) Bas

Gerard heeft uitstekend les gegeven, ik voelde me vanaf het eerste moment gelijk thuis in de auto. Ook had hij alle geduld en als je iets niet snapte kon je dat gewoon rustig 5x vragen. Uiteindelijk heb ik alles in 1x gehaald. Gerard hartelijk bedankt voor alles!

Kan iedereen deze rijschool aanbevelen, de manier waarop Gerard les geeft heeft mij zelfvertrouwen achter het stuur gegeven, je voelt je absoluut geen nummer bij deze rijschool. Fijn was de altijd heel redelijke bereidheid om flexibel te zijn in veranderingen van de vaste les dagen/tijden, in mijn geval ideaal als je twee kinderen hebt en een derde op komst, met Gerard kwamen we er altijd uit! Terug kijkend van de eerste les tot het behalen van het examen ben ik altijd uitstekend begeleid en Gerard is zijn afspraken altijd keurig nagekomen! RVI Almere zal mij altijd als een fijne rijschool nablijven.

Een prettige rijschool met uitstekende deskundigheid. Er wordt professioneel aan je ervaringen en vaardigheden gewerkt. Je krijgt goede feedback om je volgende lessen daarmee aan de slag te kunnen. Als je nerveus de auto instapt, zorgt de rij instructeur ervoor dat je uiteindelijk rustig rijdt. Hij stelt je op je gemak en bied hulp waar dit nodig is. Begrip voor de leerlingen is hier ook zeker van toepassing. Vragen over de theorie worden zo uitgebreid mogelijk beantwoordt. Door de manier van opleiden bouw je meer zelfvertrouwen op. Bedankt RVI voor goede lessen!

De lessen bij RVI zijn zeer professioneel met goede, duidelijke en geduldige uitleg en begeleiding. Ik heb veel meer zelfvertrouwen gekregen, superblij met mijn rijbewijs en kan iedereen RVI van harte aanbevelen!

Ik heb het erg naar mijn zin gehad bij rvi Almere. Dit is precies hoe rijles hoort te zijn ga zo door!!!

Al mijn lessen zijn heel erg leerzaam geweest. Je krijgt veel verantwoordelijkheid en zo bouwde ik veel zelfvertrouwen op om in 1 keer mijn examen te halen.

Het zelf kunnen plannen van lestijden en een geduldige instructeur zorgden voor zeer leerzame lessen, waardoor ook ik in 1 keer ben geslaagd.

Ik heb mijn examen in 1 keer gehaald. Door de manier van opleiden heb ik het gevoel dat ik een erg verantwoordelijke rijder ben geworden.

voldoende, een redelijke ervaring