Persoonlijk en eerlijke begeleiding.

Gerard is zeer senior in zijn rol als rijinstructeur. In alle rust corrigeert hij en stoomt hij je klaar voor het echte rijden. Veel geleerd en fijn om een betrouwbare instructeur te hebben gehad. Volgende week mag ik de welbegeerde paarse pas ophalen. Dank je wel Gerard!

Geduldig en veiligheid staat voorop!

Gerard is een rustige, geduldige en een gezellige rijinstructeur. Gerard neemt alle tijd voor je zodat je het autorijden op jouw tempo onder de knie krijgt. De rijlessen zijn erg leuk en gezellig maar vooral heel leerzaam, alles gebeurt in stappen wat ik heel fijn vond. Je wordt goed klaargestoomd voor het examen en daardoor heb ik mijn examen in 1 keer gehaald! Gerard, heel erg bedankt voor de rijlessen en voor de tijd die u in mij heeft gestoken.

Veilig en vertrouwd rijden, dat doe je hier!

Gerard is een hele fijne en rustige instructeur. Hij weet aar hij het over heeft en is goed in staat om je veilig door de lessen te begeleiden. Er is geen afleiding van radio of andere stoorzenders en hij neemt de lessen uitermaten serieus. Maar je kan gelukkig ook met hem lachen, want minstens even belangrijk is. Bedankt voor de wijze lessen! Gr. Bas

Goed klaargestoomd voor het examen

Bij RVI Almere wordt goed aandacht besteed aan de punten die belangrijk worden geacht bij het praktijkexamen. Daardoor weet je waar je op moet letten en kun je goed voorbereid aan de slag. Ik ben altijd op tijd opgehaald en netjes weer op tijd naar huis gegaan/gebracht. Al met al prima tevreden.

uitstekend!

Gerard is een uitstekende instructeur die weet waar hij het over heeft en is zeer duidelijk in het uitleggen. Er zijn genoeg kansen om fouten te maken en hij leert je precies hoe je het dan wel moet doen. Altijd stipt op tijd. Het is uiteraard ook belangrijk dat je met hem kan lachen en dat kan zeker! bedankt voor de goede rijlessen!

Geduldig, ervaren en leuk.

Gerard is een leraar die dit al een tijdje doet; hij weet waar hij het over heeft. Uitleg is altijd goed en hij is erg geduldig. Daarnaast komt hij altijd afspraken na en is hij nooit te laat. Ik ben in één keer geslaagd en heb met plezier gereden bij RVI.

Super top!

Gerard is een geweldige rijinstructeur! Hij geeft je de ruimte om je fouten te maken en geeft je uitstekende tips en verbeterpunten, samen met een handig boekje met info over veilig rijden waarin ook je vorderingen worden bijgehouden. Hij beoefent zijn vak al heel lang en heeft dus veel ervaring als rijinstructeur. Elke rijles is hij fris en enthousiast, en hij heeft altijd wel een leuk verhaaltje om te vertellen. Alles bij elkaar maakt het dat ik mijn rijbewijs in één keer heb gehaald en helemaal klaar ben om alleen de weg op te gaan. Ik heb een super leuke tijd gehad tijdens de rijlessen, heel erg bedankt Gerard!

Top rijschool

Gerard(de rij instructeur) geeft duidelijke uitleg over wat de bedoeling is tijdens de lessen wat ik heel fijn vond. Ook stelde hij mij elke les erg op mijn gemak en gaf mij meer zelfvertrouwen achter het stuur. Gerard geeft goede feedback aan het einde van de les waar ik volgende les weer wat aan had. Ik raad RVI Almere 100% zeker aan!!

Duidelijk

Duidelijke uitleg! De instructeur is rustig en legt alles goed uit en geeft je de ruimte om je eigen gang te gaan als hij denkt dat je dat aankan!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gerard heb ik ervaren als een eerlijke en geduldige instructeur met veel humor.\r\nGerard is ook altijd consequent geweest (rij je onnodig te hard, dan geeft hij dat aan, of het nou les 1 is of les 20. Dit droeg zeker bij aan de duidelijkheid tijdens de lessen.\r\nDoordat Gerard het autorijden serieus neemt, zijn de lessen veilig geweest en staat de veiligheid nu ook bij mij hoog in het vaandel.\r\nMet succes is alles er op gericht geweest om mij te laten slagen voor het rijexamen. Top Gerard!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gerard is hele aardige instructeur, de lessen zijn altijd duidelijk en ik ben in een keer Geslaagd, geen klachten en zeker aan te bevelen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dankzij Gerard, heb ik mijn rijbewijs in 1 keer gehaald!\r\nGezellige en zeer deskundige instructeur! \r\nBedankt voor de leuke ritjes.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hele fijne lessen gehad bij de rijschool RVI Almere. Gerard is duidelijk tijdens de rijles en stelt je op je gemak. Gerard zorgt er voor dat je met zelfvertrouwen achter het stuur zit en dat je uiteindelijk ook zelfverzekerd op het examen verschijnt. Ik heb in één keer mijn rijbewijs gehaald! RVI Almere is zeker een aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gerard is een rustige en warme rijinstructeur die het beste met je voorheeft. Zeker weten een aanrader voor als je je rijexamen wilt halen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gerard is een rustige instructeur die dingen duidelijk en op een positieve manier uitlegt. Hij is zeker een aanrader voor iedereen die graag een rijbewijs wil

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met deze rijschool is uitstekend! Gerard is een erg aardige en geduldige rij-instructeur die je voortgang goed bijhoudt en ervoor zorgt dat je alles van het autorijden beheerst. Bij het eerste praktijkexamen met deze rijschool ben ik gelijk geslaagd!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een goede ervaring gehad met deze rijschool. De instructeur bleef altijd rustig en was erg duidelijk. Ik ben in één keer geslaagd, zeker een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar begonnen met rijlessen bij RVI almere en vandaag in een keer me rijbewijs gehaald!! Ik ben heel erg tevreden over RVI almere en zou het zeker aan iedereen aanraden om bij RVI almere je rijbewijs te halen, want Gerard is een hele fijne grappige leuke goede rij instructeur.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte rijschool! Ik voelde mij altijd erg op mijn gemak bij Gerard, waardoor er altijd een fijne sfeer in de auto hing.\r\n\r\nAan iedereen aan te bevelen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede instructeur, duidelijk en rustig tijdens de lessen. Altijd goed advies. Ik raad deze rijschool zeker aan. Ben in 1 keer geslaagd.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel lang heb ik opgezien tegen het Auto rijden. Mijn proef les bij RVI Almere voelde al gelijk goed. In de lessen daarna ben ik enorm goed begeleid in het leren auto rijden. Ondanks mijn faalangst en de vele tranen die soms vloeide heeft Gerard mij tot een zelfverzekerde automobilist opgeleid. Hierdoor heb ik mijn examen in 1 keer mogen halen! Bij RVI Almere word je altijd heel vriendelijk geholpen en ze zijn goed bereikbaar via de telefoon.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hele fijne rijlessen gehad, doordat de rijinstructeur heel rustig en geduldig is en er wordt veel aandacht besteed aan alle punten die je moet verbeteren. \r\nEr zit een hele logische en goede opbouw in de lessen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijlessen bij RVI waren in een fijne omgeving waar ruimte was om rustig te leren.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf RVI Almere zou ik aan iedereen die op zoek is naar een rijschool aanbevelen. \r\n\r\nDe instructeur Gerard is zeer geduldig en deskundig. Je voelt je op je gemak tijdens de lessen en je leert alles op je eigen tempo. \r\n\r\nIk ben blij dat ik bij Gerard mijn rijbewijs in 1x heb gehaald. Ontzettend bedankt voor alles!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf RVI Almere is een hele fijne rijschool. Leuke instructeur die erg geduldig is en uitstekende begeleiding geeft. Ook zorgde hij ervoor dat ik mij altijd zeker voelde op de weg en in iedere situatie kalm bleef. Hij heeft mij goed voorbereid op het praktijkexamen en ik heb mijn rijbewijs dan ook in één keer gehaald! Ik zou deze rijschool aan iedereen aanbevelen.