Geduldig, ervaren en leuk.

Gerard is een leraar die dit al een tijdje doet; hij weet waar hij het over heeft. Uitleg is altijd goed en hij is erg geduldig. Daarnaast komt hij altijd afspraken na en is hij nooit te laat. Ik ben in één keer geslaagd en heb met plezier gereden bij RVI.

Super top!

Gerard is een geweldige rijinstructeur! Hij geeft je de ruimte om je fouten te maken en geeft je uitstekende tips en verbeterpunten, samen met een handig boekje met info over veilig rijden waarin ook je vorderingen worden bijgehouden. Hij beoefent zijn vak al heel lang en heeft dus veel ervaring als rijinstructeur. Elke rijles is hij fris en enthousiast, en hij heeft altijd wel een leuk verhaaltje om te vertellen. Alles bij elkaar maakt het dat ik mijn rijbewijs in één keer heb gehaald en helemaal klaar ben om alleen de weg op te gaan. Ik heb een super leuke tijd gehad tijdens de rijlessen, heel erg bedankt Gerard!

Top rijschool

Gerard(de rij instructeur) geeft duidelijke uitleg over wat de bedoeling is tijdens de lessen wat ik heel fijn vond. Ook stelde hij mij elke les erg op mijn gemak en gaf mij meer zelfvertrouwen achter het stuur. Gerard geeft goede feedback aan het einde van de les waar ik volgende les weer wat aan had. Ik raad RVI Almere 100% zeker aan!!

Duidelijk

Duidelijke uitleg! De instructeur is rustig en legt alles goed uit en geeft je de ruimte om je eigen gang te gaan als hij denkt dat je dat aankan!

Gerard heb ik ervaren als een eerlijke en geduldige instructeur met veel humor. Gerard is ook altijd consequent geweest (rij je onnodig te hard, dan geeft hij dat aan, of het nou les 1 is of les 20. Dit droeg zeker bij aan de duidelijkheid tijdens de lessen. Doordat Gerard het autorijden serieus neemt, zijn de lessen veilig geweest en staat de veiligheid nu ook bij mij hoog in het vaandel. Met succes is alles er op gericht geweest om mij te laten slagen voor het rijexamen. Top Gerard!

Gerard is hele aardige instructeur, de lessen zijn altijd duidelijk en ik ben in een keer Geslaagd, geen klachten en zeker aan te bevelen

Dankzij Gerard, heb ik mijn rijbewijs in 1 keer gehaald! Gezellige en zeer deskundige instructeur! Bedankt voor de leuke ritjes.

Ik heb hele fijne lessen gehad bij de rijschool RVI Almere. Gerard is duidelijk tijdens de rijles en stelt je op je gemak. Gerard zorgt er voor dat je met zelfvertrouwen achter het stuur zit en dat je uiteindelijk ook zelfverzekerd op het examen verschijnt. Ik heb in één keer mijn rijbewijs gehaald! RVI Almere is zeker een aanrader.

Gerard is een rustige en warme rijinstructeur die het beste met je voorheeft. Zeker weten een aanrader voor als je je rijexamen wilt halen!

Gerard is een rustige instructeur die dingen duidelijk en op een positieve manier uitlegt. Hij is zeker een aanrader voor iedereen die graag een rijbewijs wil

Mijn ervaring met deze rijschool is uitstekend! Gerard is een erg aardige en geduldige rij-instructeur die je voortgang goed bijhoudt en ervoor zorgt dat je alles van het autorijden beheerst. Bij het eerste praktijkexamen met deze rijschool ben ik gelijk geslaagd!

Ik heb een goede ervaring gehad met deze rijschool. De instructeur bleef altijd rustig en was erg duidelijk. Ik ben in één keer geslaagd, zeker een aanrader!

Vorig jaar begonnen met rijlessen bij RVI almere en vandaag in een keer me rijbewijs gehaald!! Ik ben heel erg tevreden over RVI almere en zou het zeker aan iedereen aanraden om bij RVI almere je rijbewijs te halen, want Gerard is een hele fijne grappige leuke goede rij instructeur.

Perfecte rijschool! Ik voelde mij altijd erg op mijn gemak bij Gerard, waardoor er altijd een fijne sfeer in de auto hing. Aan iedereen aan te bevelen!

Goede instructeur, duidelijk en rustig tijdens de lessen. Altijd goed advies. Ik raad deze rijschool zeker aan. Ben in 1 keer geslaagd.

Heel lang heb ik opgezien tegen het Auto rijden. Mijn proef les bij RVI Almere voelde al gelijk goed. In de lessen daarna ben ik enorm goed begeleid in het leren auto rijden. Ondanks mijn faalangst en de vele tranen die soms vloeide heeft Gerard mij tot een zelfverzekerde automobilist opgeleid. Hierdoor heb ik mijn examen in 1 keer mogen halen! Bij RVI Almere word je altijd heel vriendelijk geholpen en ze zijn goed bereikbaar via de telefoon.

Ik heb hele fijne rijlessen gehad, doordat de rijinstructeur heel rustig en geduldig is en er wordt veel aandacht besteed aan alle punten die je moet verbeteren. Er zit een hele logische en goede opbouw in de lessen!

Rijlessen bij RVI waren in een fijne omgeving waar ruimte was om rustig te leren.

RVI Almere zou ik aan iedereen die op zoek is naar een rijschool aanbevelen. De instructeur Gerard is zeer geduldig en deskundig. Je voelt je op je gemak tijdens de lessen en je leert alles op je eigen tempo. Ik ben blij dat ik bij Gerard mijn rijbewijs in 1x heb gehaald. Ontzettend bedankt voor alles!

RVI Almere is een hele fijne rijschool. Leuke instructeur die erg geduldig is en uitstekende begeleiding geeft. Ook zorgde hij ervoor dat ik mij altijd zeker voelde op de weg en in iedere situatie kalm bleef. Hij heeft mij goed voorbereid op het praktijkexamen en ik heb mijn rijbewijs dan ook in één keer gehaald! Ik zou deze rijschool aan iedereen aanbevelen.

Leuke instructeur en uitstekende begeleiding. Ik werd goed klaargestoomd voor mijn praktijkexamen dat ik het in één keer kon halen. Aanrader.

RVI Almere is een hele fijne rijschool. Gerard is een zeer deskundige en geduldige instructeur. Alles wordt goed uitgelegd, en je kan alles in je eigen tempo leren. Ik heb geen moment spijt gehad dat ik voor deze rijschool heb gekozen.

Met veel plezier hier gereden!

Fijne ervaring, top lessen. Voor mijn praktijk en theorie examen in 1 keer geslaagd.