• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gerard heb ik ervaren als een eerlijke en geduldige instructeur met veel humor.\r\nGerard is ook altijd consequent geweest (rij je onnodig te hard, dan geeft hij dat aan, of het nou les 1 is of les 20. Dit droeg zeker bij aan de duidelijkheid tijdens de lessen.\r\nDoordat Gerard het autorijden serieus neemt, zijn de lessen veilig geweest en staat de veiligheid nu ook bij mij hoog in het vaandel.\r\nMet succes is alles er op gericht geweest om mij te laten slagen voor het rijexamen. Top Gerard!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gerard is hele aardige instructeur, de lessen zijn altijd duidelijk en ik ben in een keer Geslaagd, geen klachten en zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dankzij Gerard, heb ik mijn rijbewijs in 1 keer gehaald!\r\nGezellige en zeer deskundige instructeur! \r\nBedankt voor de leuke ritjes.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hele fijne lessen gehad bij de rijschool RVI Almere. Gerard is duidelijk tijdens de rijles en stelt je op je gemak. Gerard zorgt er voor dat je met zelfvertrouwen achter het stuur zit en dat je uiteindelijk ook zelfverzekerd op het examen verschijnt. Ik heb in één keer mijn rijbewijs gehaald! RVI Almere is zeker een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gerard is een rustige en warme rijinstructeur die het beste met je voorheeft. Zeker weten een aanrader voor als je je rijexamen wilt halen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gerard is een rustige instructeur die dingen duidelijk en op een positieve manier uitlegt. Hij is zeker een aanrader voor iedereen die graag een rijbewijs wil

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met deze rijschool is uitstekend! Gerard is een erg aardige en geduldige rij-instructeur die je voortgang goed bijhoudt en ervoor zorgt dat je alles van het autorijden beheerst. Bij het eerste praktijkexamen met deze rijschool ben ik gelijk geslaagd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een goede ervaring gehad met deze rijschool. De instructeur bleef altijd rustig en was erg duidelijk. Ik ben in één keer geslaagd, zeker een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar begonnen met rijlessen bij RVI almere en vandaag in een keer me rijbewijs gehaald!! Ik ben heel erg tevreden over RVI almere en zou het zeker aan iedereen aanraden om bij RVI almere je rijbewijs te halen, want Gerard is een hele fijne grappige leuke goede rij instructeur.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte rijschool! Ik voelde mij altijd erg op mijn gemak bij Gerard, waardoor er altijd een fijne sfeer in de auto hing.\r\n\r\nAan iedereen aan te bevelen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede instructeur, duidelijk en rustig tijdens de lessen. Altijd goed advies. Ik raad deze rijschool zeker aan. Ben in 1 keer geslaagd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel lang heb ik opgezien tegen het Auto rijden. Mijn proef les bij RVI Almere voelde al gelijk goed. In de lessen daarna ben ik enorm goed begeleid in het leren auto rijden. Ondanks mijn faalangst en de vele tranen die soms vloeide heeft Gerard mij tot een zelfverzekerde automobilist opgeleid. Hierdoor heb ik mijn examen in 1 keer mogen halen! Bij RVI Almere word je altijd heel vriendelijk geholpen en ze zijn goed bereikbaar via de telefoon.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hele fijne rijlessen gehad, doordat de rijinstructeur heel rustig en geduldig is en er wordt veel aandacht besteed aan alle punten die je moet verbeteren. \r\nEr zit een hele logische en goede opbouw in de lessen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijlessen bij RVI waren in een fijne omgeving waar ruimte was om rustig te leren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf RVI Almere zou ik aan iedereen die op zoek is naar een rijschool aanbevelen. \r\n\r\nDe instructeur Gerard is zeer geduldig en deskundig. Je voelt je op je gemak tijdens de lessen en je leert alles op je eigen tempo. \r\n\r\nIk ben blij dat ik bij Gerard mijn rijbewijs in 1x heb gehaald. Ontzettend bedankt voor alles!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf RVI Almere is een hele fijne rijschool. Leuke instructeur die erg geduldig is en uitstekende begeleiding geeft. Ook zorgde hij ervoor dat ik mij altijd zeker voelde op de weg en in iedere situatie kalm bleef. Hij heeft mij goed voorbereid op het praktijkexamen en ik heb mijn rijbewijs dan ook in één keer gehaald! Ik zou deze rijschool aan iedereen aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke instructeur en uitstekende begeleiding. Ik werd goed klaargestoomd voor mijn praktijkexamen dat ik het in één keer kon halen. Aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf RVI Almere is een hele fijne rijschool. Gerard is een zeer deskundige en geduldige instructeur. Alles wordt goed uitgelegd, en je kan alles in je eigen tempo leren. Ik heb geen moment spijt gehad dat ik voor deze rijschool heb gekozen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met veel plezier hier gereden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne ervaring, top lessen. Voor mijn praktijk en theorie examen in 1 keer geslaagd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring was top! Super rijschool en de enigste in almere met een RIS opleiding. Deze opleiding heeft mij zo goed geholpen ik kon mij voorbereiden op de volgende les dat geeft je wat meer rust. Ik ben echt super blij met deze rijschool geen klachten en een top instructeur, het was altijd gezellig!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was niet de makkelijkste student en was vrij bang om te beginnen met lessen. Gerard zorgde ervoor dat ik me stapje voor stapje steeds zekerder ging voelen in de auto, waardoor ik me over m\'n angsten heen kon zetten en gewoon lekker kon gaan leren rijden. \r\n\r\nHet duurde bij mij wel even voordat ik het echt goed onder de knie had, maar door toch veel en veelvuldig te lessen, heb ik mijn rijbewijs wel in één keer gehaald! \r\n\r\nHet belangrijkste wat ik bij Gerard heb geleerd is om altijd met zelfvertrouwen en rust achter het stuur te zitten. De RIS-methode hielp mij hier ook enorm bij. \r\n\r\nAl met al ben ik zeer tevreden over mijn ervaringen met deze rijschool en ik zou \'m dan ook aan iedereen die een goede, rustige en professionele rij-instructeur zoekt, aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een fijne rijschool met een aardige en geduldige instructeur. Ik ben in één keer geslaagd!

Over RVI Almere